AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Vennene i vennegjengen min erter hverandre hele tiden, det er morsomt og alle ler av det. Problemet er bare at jeg aldri får tatt del i ertinga for jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, jeg har aldri noe å si som jeg kan erte de med 😕 Hvordan kan jeg bli flinkere til å erte de og være med i ertinga? Noen tips? Gjerne konkrete eksempler hvis noen har Anonymkode: ab8be...f0b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Det gjør jeg hele tiden. Kommer naturlig bare, har ingen oppskrift 🤔 Anonymkode: 1ee53...359
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg hele tiden. Kommer naturlig bare, har ingen oppskrift 🤔 Anonymkode: 1ee53...359 Har du noen eksempler på hva du har sagt når du har gjort det da? Anonymkode: ab8be...f0b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Det er ikke moro når du planlegger det. Det må komme spontant. Anonymkode: c4fce...2c0 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke moro når du planlegger det. Det må komme spontant. Anonymkode: c4fce...2c0 Men hvordan kan det komme spontant? Jeg klarer ikke komme på noe når de holder på Anonymkode: ab8be...f0b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #6 Skrevet 13. april 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan kan det komme spontant? Jeg klarer ikke komme på noe når de holder på Anonymkode: ab8be...f0b Kanskje du ikke har anlegg for det da. Jeg vokste opp i en klasse med mye erting/ gjøre narr av andre hele grunnskolen. Så jeg kommer alltid kjapt på slike ting fordi jeg alltid har gjort det Anonymkode: 1ee53...359 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 Vanskelig å foreslå noe uten å kjenne personene/hva ertingen går ut på. Kan du komme med noen eksempler på hva som sies/hvilke spøker/hva slags erting det er snakk om? 😊 Anonymkode: 9e2b7...3b1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å foreslå noe uten å kjenne personene/hva ertingen går ut på. Kan du komme med noen eksempler på hva som sies/hvilke spøker/hva slags erting det er snakk om? 😊 Anonymkode: 9e2b7...3b1 F.eks. så har vi en i gruppa som er litt yngre enn oss andre. Så de bruker å tulle med at han er så ung, eks. en gang snakka vi om finanskrisen også sa noen sånn "levde du da?" Eller hvis noen sier en merkelig fun fact så kan de si sånn "hvordan vet du det? hva bruker du tiden din på?" eller en gang så sa jeg sånn: "jeg kan ikke ha på meg dette, jeg ser forferdelig ut!" også svarte noen "men det gjør du jo uansett" Anonymkode: ab8be...f0b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 Man skal være litt forsiktig med sånn erting. Jeg ble ertet og selvom jeg lo med så fikk jeg kjempe komplekser og dårlig selvbilde av det. Har en venninde i militæret som blir ertet for bred rumpe, på en tullete måte, og til meg så depper hun over at hun føler seg feit og stygg og ekkel siden alle alltid må kommentere rumpa hennes... (hun er hverken feit eller stygg eller ekkel) Anonymkode: d4566...6bb
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #10 Skrevet 15. april 2019 Det å erte noen fordi de er yngre kan også gjøre den yngre mindre selvstendig og mer underlegen og føle at han/hun ikke kan si noe i gruppen av frykt for at de ikke vil ta det seriøst fordi hun/han er jo yngre. Anonymkode: d4566...6bb
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #11 Skrevet 15. april 2019 Det er helt vennskapelig, og alle merker på alle at det går fint. Kan forsikre deg om at det bare er gøy TS Anonymkode: ab8be...f0b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 På 13.4.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev: Vennene i vennegjengen min erter hverandre hele tiden, det er morsomt og alle ler av det. Problemet er bare at jeg aldri får tatt del i ertinga for jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, jeg har aldri noe å si som jeg kan erte de med 😕 Hvordan kan jeg bli flinkere til å erte de og være med i ertinga? Noen tips? Gjerne konkrete eksempler hvis noen har Anonymkode: ab8be...f0b Om det ikke faller naturlig for deg så bare la det ligge og la andre stå for ertinga. Sånn burde komme spontant uten planlegging. Hos noen ligger det naturlig i deres væremåte og vokabular. Jeg er blant dem som naturlig kan "erte" og være "frekk" og alle skjønner det er for tull, men jeg er bare sånn som person. Finnes ikke noen tips og triks liksom. Er bare en del av den man er. Anonymkode: ce639...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå