Sjokopuddingen Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 (endret) . Endret 1. januar 2020 av Sjokopuddingen
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Tror jeg ville ventet med den gaven til jeg hadde møtt henne i virkeligheten. Du kjenner henne bare fra nettet, det er ikke det samme som in real life. Hva om hun viser seg å være en helt annen enn hva hun har presentert til deg? Anonymkode: 9a865...bde
Sjokopuddingen Skrevet 13. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg ville ventet med den gaven til jeg hadde møtt henne i virkeligheten. Du kjenner henne bare fra nettet, det er ikke det samme som in real life. Hva om hun viser seg å være en helt annen enn hva hun har presentert til deg? Anonymkode: 9a865...bde Ops! Glemte å skrive i innlegget mitt at jeg ville ta med en liten oppmerksomhet til henne når jeg skal treffe henne
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Litt avhengig av alder, men jeg ville kjøpt med litt god sjokolade, et blad en liten blomst eller pyntegjenstand eller lignende. Bare litt smått som en oppmerksomhet. Anonymkode: a9e30...1fa 1
Sjokopuddingen Skrevet 14. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt avhengig av alder, men jeg ville kjøpt med litt god sjokolade, et blad en liten blomst eller pyntegjenstand eller lignende. Bare litt smått som en oppmerksomhet. Anonymkode: a9e30...1fa Hun er 28, like gammel som meg selv tusen takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå