AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Lang historie kort: Hadde ei venninne som begynte å behandle meg dårlig både i ord og handling, og kutta etterhvert kontakt med henne. Når jeg ser tilbake burde jeg aldri ha tilgitt henne første gang, og jeg burde aldri ha kontaktet henne igjen senere. Dvs år før den siste hendelsen som førte til det endelige bruddet. Nå så jeg henne igjen for en uke siden, og gjett hva, jeg begynner å få de tankene igjen at jeg burde tilgi og ta kontakt med henne, slik som flere ganger tidligere. Men denne gang føler jeg at det er jeg som blir den dumme om jeg virkelig kontakter henne, da hun aldri har tatt kontakt selv for å ordne opp. Hvorfor får jeg slike tanker om at jeg er den som burde tilgi og ta kontakt? Det var jo ikke jeg som behandlet henne som en dritt. Er det vanlig å føle og tenke slik? Føler og at det blir så feil å kontakte henne basert på historikken. Hun forandra seg jo ikke til det bedre egentlig, kun skjulte de virkelige tankene og hensiktene sine. g kanskje var jeg bare ok nok å ha som bekjent mens hun kalte meg sin bestevenn overfor meg, mens overfor andre skal hun ha gitt utrykk for at jeg kun var en stakkarslig bekjent. Føler meg virkelig dum som ga henne en sjanse igjen forrige gang. Noen her som har tatt kontakt igjen med venner som oppførte seg dårlig, eller kjenner på den samme greia med at man burde ta kontakt? Hvordan innså dere at dere virkelig ikke burde kontakte dårlige venner igjen? Anonymkode: 32d2a...8a9
Mona123 Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Drit i henne, hadde hun villet være venn med deg hadde hun tatt kontakt og ordnet opp. Skaff deg nye venner.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 5 minutter siden, Mona123 said: Drit i henne, hadde hun villet være venn med deg hadde hun tatt kontakt og ordnet opp. Skaff deg nye venner. Det er det jeg stadig forteller meg selv, at hun aldri har giddet å bry seg nok til å finne meg og ordne opp. Anonymkode: 32d2a...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå