Gå til innhold

Adresse Tel Aviv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greit å se på som opplading til semifinalene og finalen. Nrk1 nå og hver lørdag videre.

Hva synes dere om de nye i studio? Ulrikke og Morten.

Av de sangene vi har blitt presentert hittil var Island sitt det sterkeste, kanskje de vinner alt? Det var litt skummelt, enig med Ulrikke der.

Anonymkode: f07df...ffd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fine folk i studio, med mye humor! Ingen av mine favoritter er med i dette første programmet. Utenom Kypros kanskje (i tillegg til Keeino da selvfølgelig😊)

Jeg tror seieren i år står mellom Nederland, Sveits, Italia og Kypros. Med Norge, Azerbajan og kanskje Russland som utfordrere. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

Ja, fine folk i studio, med mye humor! Ingen av mine favoritter er med i dette første programmet. Utenom Kypros kanskje (i tillegg til Keeino da selvfølgelig😊)

Jeg tror seieren i år står mellom Nederland, Sveits, Italia og Kypros. Med Norge, Azerbajan og kanskje Russland som utfordrere. 

Jeg har ikke hørt noen av sangene, så jeg er spent på dem. :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Falt pladask for Kypros sitt bidrag 🤩 allerede lagt inn på Spotify lista 😂 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hørt noen av sangene, så jeg er spent på dem. :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Takk :blomst:

Skrevet

Jeg ble så glad for kjærligheten de viste for Malta, det er min favoritt i år! I en drømmeverden slakter de Sveits når den dukker opp! 😈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte egentlig ingen av bidragene i første episode. Husker ikke en eneste strofe. 

Ingeborg, Per og Marte (og Steinar!) er herlige, de er liksom Adresse x. Synes Ulrikke er for ung og krampeaktig, Morten er helt ok. 

Anonymkode: a0702...103

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Island 😄😄😄

polen😊😊

Danmark 😊😊

Anonymkode: f1e75...543

Skrevet

Syns Morten klarte seg best, Ulrikke ble jeg skuffa over...  Framstod som litt "dum" med enkelte av kommentarene sine og jeg hadde forventet mer fagprat fra henne som faktisk er sanger og sikkert har fått litt opplæring på ting og tang.

Jeg var med på opptakene og det var god stemning i salen :)  artig opplegg. Er ellers veldig begeistret for Ingeborg ❤️ 

De siste programmene er Staysman med, og han er også herlig! :)    I år føler jeg det er ganske åpent, mange som kan vinne - men håper ikke Island vinner... sorry altså, til de som har Island som sin favoritt ;)  Jeg unner absolutt Island sin første seier, men de kan sende en bra låt til neste år i stedet :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Elsker Malta og Kypros sine sanger! Heier så langt på de.. Og Norge selvfølgelig.. Men jeg likte Russland og Ungarn sine sanger også, men ikke som vinnerlåter. Estland var krampeaktig og dårlig..  

Gleder meg til neste episode 🤭🤩

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Jeg har hørt alle låtene i år.. og her kommer noen av de jeg husker etter hvordan jeg har rangert dem.

1. Sveits

2. Nederland 

3. Italia

4. Norge

5. Kypros

6. Hellas 

7. Aserbadsjan 

8. Armenia

9. Russland

10. Albania

11. Malta

12. Sverige

13. Island 

14. Spania

15. Ungarn 

Ca rundt plass 22 Danmark

Nr 28 Fibland.

Bunn..

41. Georgia

40 hvite Russland

39 Portugal

38. Polen 

37. Montenegro

36. Lithauen

35. Kroatia 

34. Latvia

33. Irland 

Plass nr 16 til 41 husker jeg dårlig Akkurat nå. Full liste kommer senere med mulige forandringer 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...