Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er plagsom, virkelig plagsom..

Jeg har profil inne på Blink, det samme har kjæresten min, og hans eks igjen.

Jeg er veldig mye pålogga blink, så jeg får med meg det meste. Og jeg kan med ærlighet innrømme at.. eks-kjæresten.. la oss kalle henne Trine, er innom min profil 2-3 ganger pr. dag. Og ikke nok med det, hun kommenterer teksten på profilen min, dagboken min, profilbildet mitt - i sin egen dagbok. Hun har også skrevet ting om meg der, som jeg åpenbart er til meg, men hun nekter for det. Så fort jeg skriver noe i kjæresten min sin gjestebok, så kommer hun etter, og kommenterer på det også.

Det er ingen ting på min profil eller hans profil som tilsier at vi er sammen. Noe som gjør henne meget nysgjerrig. En gang skrev en av venninnene hennes i gjesteboken min, og spurte om hvordan kjærligheten gikk. Merkelig nok bor disse to jentene sammen, så jeg var sleip nok til og ikke nevne noe.

Hun har også gått så langt som å utgi seg for å være en jente på 12 år, på blink, sånn at hun kan snakke med meg om div ting. Denne profilen ble registrert i august 2004, så hun har holdt på en stund. Jeg trodde at denne profilen var oppriktig, men akk nei. Det tenkte jeg ikke på før jeg hadde fortalt denne "jenta" på 12 år at jeg hadde fått meg kjæreste.

Det tok ikke lang tid før Trine kontaktet kjæresten min og spurte om dette var sant. Så der avslørte hun seg selv. Han nektet, fordi hun ikke har noe med det, og hun ble snurt fordi hun ikke fikk svaret hun forventet.

Jeg mener, hun er 20 år.. Hva slags barnslig oppførsel er dette?!

Noen som har opplevd lignende ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti
Skrevet

Er du sammen med hennes eks?

Er det bare på blink hun "plager" deg? Vær i såtilfelle glad for det å ikke bry deg mer om det.

Personlig synes jeg kanskje det virker som om du henger deg for mye opp i ditt "liv" på blink.

Det finnes en verden utenfor internett og :wink:

Skrevet

Er det bare på blink hun "plager" deg? Vær i såtilfelle glad for det å ikke bry deg mer om det.

Personlig synes jeg kanskje det virker som om du henger deg for mye opp i ditt "liv" på blink.

Det finnes en verden utenfor internett og  :wink:

På Blink er det eneste stedet hun kan ta kontakt med meg, om hun vil. Hun hadde visst ikke noen fine ord om meg irl heller :P

Gjest gjest1
Skrevet

Det finnes en verden utenfor internett og

Helt enig!!!! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er litt rart at dere ikke vil innrømme at dere er sammen, hvorfor ikke bare skrive det i profilen?

Denne exen hans høres litt småpsyko ut, men hun er kanskje veldig glad i ham, og tror hun har en sjanse til hvis han fremdeles er singel..?

Skrevet
Jeg synes det er litt rart at dere ikke vil innrømme at dere er sammen, hvorfor ikke bare skrive det i profilen?

Denne exen hans høres litt småpsyko ut, men hun er kanskje veldig glad i ham, og tror hun har en sjanse til hvis han fremdeles er singel..?

Greia er jo det at det er hun som har dumpet han - begge gangene!

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Hvorfor har dere aktive profiler på blink når dere er sammen? Hvorfor kan ikke dere si til henne at dere er sammen? Dette er litt rart i mine øyne...det at en 20-åring som er i et fast forhold tilbringer mye tid på blink er også merkelig... Menmen. Det er ikke det som er saken.

Hvis hun fremdeles er glad i ham har ikke hetsinga av deg noe med deg som person å gjøre. Det har seg jo slik at jenter liker ikke ekser, og ekser som fremdeles er glad i gutten er ikke glad i den nye dama. vi er bra innviklede vi jenter... Ihvertfall, da misliker hun deg kun fordi du er sammen med han. Ikke ta det personlig!

Hvis hun er "psycho" og ikke under noen omstendigheter kan godta at dere er sammen vil jeg mene at det er hans jobb å snakke med henne. Ikke din. Hun er hans eks. Ikke din.

Hev deg over henne. Vis henne at du er bedre enn henne. Først og fremst: snakk med typen din!!! Hvor er han i alt dette? Hvis ei jente drev og terroriserte meg ville nok mannen min tatt affære. Han ville aldri godtatt det. Ihvertfall hvis det var hans eks som gjorde det. Da blir det automatisk også hans problem.

Skrevet
Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Hvorfor har dere aktive profiler på blink når dere er sammen? Hvorfor kan ikke dere si til henne at dere er sammen? Dette er litt rart i mine øyne...det at en 20-åring som er i et fast forhold tilbringer mye tid på blink er også merkelig... Menmen. Det er ikke det som er saken.

Hvis hun fremdeles er glad i ham har ikke hetsinga av deg noe med deg som person å gjøre. Det har seg jo slik at jenter liker ikke ekser, og ekser som fremdeles er glad i gutten er ikke glad i den nye dama. vi er bra innviklede vi jenter... Ihvertfall, da misliker hun deg kun fordi du er sammen med han. Ikke ta det personlig!

Hvis hun er "psycho" og ikke under noen omstendigheter kan godta at dere er sammen vil jeg mene at det er hans jobb å snakke med henne. Ikke din. Hun er hans eks. Ikke din.

Hev deg over henne. Vis henne at du er bedre enn henne. Først og fremst: snakk med typen din!!! Hvor er han i alt dette? Hvis ei jente drev og terroriserte meg ville nok mannen min tatt affære. Han ville aldri godtatt det. Ihvertfall hvis det var hans eks som gjorde det. Da blir det automatisk også hans problem.

ang aktive profiler: blink er hovedsaklig en vennetjeneste. Spraydate derimot er en "sjekketjeneste"

Jeg føler hun blander seg inn, og kommer imellom oss, med det hun gjør. Ikke snakk om at jeg tar kontakt med henne. Jeg skal vise at jeg er den som ikke er barnslig her. Hvor typen står? som han selv sier så har han helt meldt seg ut, men er riktig nok lei av at hun driver sånn. Han ber meg ignorere henne.

Skrevet

Hør på han og gjør som han sier. Han kjenner henne bedre enn du gjør, han har tross alt vært sammen med henne...

Skrevet
Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Hvorfor har dere aktive profiler på blink når dere er sammen?

Det er mange på blink som ikke er ute etter en kjæreste! Fryktelig synd at det er så mange som misforstår dette. Og det forsurer ofte tilværelsen der...

Gjest Anonymous
Skrevet

Greia er jo det at det er hun som har dumpet han - begge gangene!

Ja, hva så? Hvorfor kan dere fortsatt ikke bare si at dere er sammen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes en verden utenfor internett og :wink:

Enig med denne jeg. Vær forsiktig med å si "barnslig oppførsel" høyt her på forumet. Noen tar slike utsagn som personlig kritikk :wink:

Skrevet

Hvis hun nærmest blir forfulgt, så er det da soleklart at hun har full rett til å si ifra!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis hun nærmest blir forfulgt, så er det da soleklart at hun har full rett til å si ifra!!

Jepp. enig med deg (som vanlig).

Gjest Anonymous
Skrevet
Hun er plagsom, virkelig plagsom..

Jeg har profil inne på Blink, det samme har kjæresten min, og hans eks igjen.

Trine er innom min profil 2-3 ganger pr. dag. Og ikke nok med det, hun kommenterer teksten på profilen min, dagboken min, profilbildet mitt - i sin egen dagbok. Hun har også skrevet ting om meg der, som jeg åpenbart er til meg, men hun nekter for det. Så fort jeg skriver noe i kjæresten min sin gjestebok, så kommer hun etter, og kommenterer på det også.

i sin egen dagbok - dette betyr jo at du også er inne på hennes profil?! Og da blir det vel litt rart å klage på at hun er inne på din profil?

Jeg tror alikevel jeg skjønner hva du mener og mitt råd er å flytte livet ditt fra blink og til den virkelige verden!!

Gjest seroxata
Skrevet

hmm... jeg forstår ikke helt hvorfor dere ikke kan si at dere er sammen? det virker litt merkelig synes jeg.. noen grunn til at hun ikke skal vite det eller??

Jeg vet ikke helt hva hun prøver på, kan vel være hva som helst.. selv har jeg en eks på nettet, og jeg er avogtil innom og ser hva han skriver.. ikke fordi jeg vil ha han tilbake eller noe, jeg er bare nysgjerrig av meg..

kanskje det ikke er verre enn det?

men igjen nevner du at hun skriver om deg i dagboka si.. hmm..... litt sjalu kanskje? eiesyk, selv om han er eks?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken verden er det dere lever i???

Profiler på Blink??

Hvorfor har dere det hvis dere er sammen??

Og hvordan kan du vite at det er henne, og at hun vet du er du??

Høres både barnslig og paranoid ut i mine ører, sorry...men jeg ville kuttet ut desse profilene deres, være kjærester "in the real life" og forholde meg til det som skjer der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...