sommernatta Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Noen som har prøvd såkallet luftfritering, eller airfry? At man friterer med varmluft i steden for olje. Funker det? Er det godt liksom
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Det er helt greit. Bra erstatning for olje. Anonymkode: e6d0c...9cc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Det funker faktisk veldig bra, men ikke kjøp noe billig ræl på E-bay En venninne kjøpte en air-fryer til 250 kroner, den funka ikke så bra for å si det sånn... Legger ved et par forbruker-tester som du burde lese før du handler https://forbrukerliv.no/airfryer-test-beste-airfryerne/ https://www.dinside.no/bolig/philips-airfryer/61205669 Anonymkode: d5802...6c3
Solknapp Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Jeg synes det blir akkurat som å steke ting i ovnen.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 4 minutter siden, Solknapp skrev: Jeg synes det blir akkurat som å steke ting i ovnen. Jeg har ikke brukt min så mye enda, men har testet ut å lage fries av forskjellige rotfrukter. Potet, søtpotet, gulrot og rødbete. Det har blitt veldig bra, og mye sprøere (og jevnere sprø) enn om jeg steker det i ovn. Anonymkode: d5802...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 Jeg synes også det er akkurat som å steke i ovnen, bortsett fra at det er mye mindre plass i airfryeren. Anonymkode: 30407...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke brukt min så mye enda, men har testet ut å lage fries av forskjellige rotfrukter. Potet, søtpotet, gulrot og rødbete. Det har blitt veldig bra, og mye sprøere (og jevnere sprø) enn om jeg steker det i ovn. Anonymkode: d5802...6c3 Dette er mitt inntrykk også. Jeg har fått servert perfekt stekte søtpotetfries fra air fryer hos familie flere ganger, men når jeg prøver å lage fries av akkurat samme type hjemme i ovnen (samme merke og pakningsstørrelse) blir de svidd i tuppen og dvaske på midten, uansett hvor flink jeg er til å røre underveis. Og jeg som var overbevist om at air fryer var et tulleprodukt og garantert skapfyll ... Anonymkode: 7d523...52f
Gjest Lily_88 Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 Ja! Vårruller og kyllingvinger funker fjell. I min kan man bruke en spiseskje olje hvis man vil, men funker fint uten. Blir crispy og gode uansett 😊
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 Sverger til min Phillips airfryer! Det blir mye bedre i airfryer enn i ovnen. Uansett hvordan jeg steker det, og hvor mye jeg roterer det jeg steker i ovnen, blir det dvask. Anonymkode: a7b1b...032
Jadzia Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 Har akkurat fått en phillips airfryer. Det får litt den samme smaken som ved å steke i ovnen, fordi man ikke får oljesmaken. Men det blir sprøere og mer jevnt stekt. Har prøvd pommes frites, vegetarboller, falafler og vegetarburger oppi der foreløpig. Og det blir knallgodt rett og slett. Så sprøtt og godt og helt perfekt stekt. Og det går fort! Vet ikke om jeg vil ha kjøtt oppi der pga fettet som da spruter overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå