Anonymus13 Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Hei, hvilken mascara synes du er best, uansett pris? Og hva med de som inneholder fiber som på en måte bygger vippene, er det noen som har erfaring med gode mascara der? Skal atter en gang kjøpe en ny mascara, og skal prøve å ikke waste penger....😊
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Dior iconic er den beste. Anonymkode: f5fa6...5bd
Blingblingtahei Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Jeg har sensitive øyne så Idun funka bra for meg, den er også veldig fin når den blir lagt, sitter dessverre ikke så godt.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Hei! Jeg var litt skeptisk da jeg først prøvde denne mascaren, rett og slett fordi jeg ikke synes børsten så sånn innmari bra ut. Men så feil tok jeg! Maybelline Greath lash er favoritten min 😊 Den er enkel å bruke og gir meg lange, fine vipper. Den drysser ikke, og jeg har brukt samme tube i flere måneder nå, og det er først nå jeg merker at den har blitt litt tør. Men den funker fortsatt. Den er en gammel klassiker 🤗 Anonymkode: 5a63d...4f8
Perelandra Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Jeg prøver jevnlig ut nye typer, men havner gjerne tilbake på Max Factor Masterpiece, vannfast brun. Den største utfordringen når det gjelder mascara, er å finne en som både er vannfast, og som dermed sitter godt, men som samtidig ikke er for mørk. Svart er helt utelukket, og ofte er brune mascaraer også for mørke. Jeg liker best plommefarget ellet rødbrun farge, men det finner jeg ikke som vannfast. Den jeg nevnte er det beste kompromisset siden den sitter godt uten å drysse. Fargen er i mørkeste laget, men er et bedre alternativ enn helt svart. De to siste innkjøpene mine er forøvrig Redhead Revolution Honest Auburn og Isadora Stretch Lash Burgundy. Fargen er fin på begge, men dessverre sitter de ikke så godt fast.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 Min absolutte favoritter er fra Chanel, men de er ikke alltid like lett å få tak i. le volume de Chanel Inimitable Chanel Foruten disse som jeg stort sett kjøper i utlandet, har jeg prøvd utallige andre, både billige og dyre, men disse er de eneste som gir det resultatet jeg ønsker og ikke svir eller drysser på mine sensitive øyne. Anonymkode: 2ecd4...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå