AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 En venninne har begynt å date en fyr som virker som en trivelig fyr, kanskje litt spesiell. Hun fortalte meg at han aldri vasker seg med såpe når han dusjer, og ikke bruker deoderant. Så vidt jeg vet skyldes det ikke allergi. Jeg har aldri merket noe ubehagelig lukt fra han, men så har jeg heller aldri vært helt tett innpå han. Hva tenker dere om dette? Er det urenslig? Kunne dere blitt sammen med en som ikke brukte såpe? Anonymkode: b3f3f...77e
Gjest MadameDeRosa Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Ja, det er urenslig. Får ikke vasket vekk smuss og bakterier.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 2 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Ja, det er urenslig. Får ikke vasket vekk smuss og bakterier. Jeg regner med at han bruker såpe ved håndvadk. Men aldri ved kroppsvask. Anonymkode: b3f3f...77e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Det er ikke urenslig å ikke bruke såpe!! Såpe er et hjelemiddel som gjør at det er lettere å få løst opp skitt og lort, enn å bruke bare vann. Men vann løser også opp skitt og lort. Det er bare litt mer jobb uten såpe. Mest sannsynlig er huden hans mye sunnere enn din såpe-hud. Anonymkode: 9ff8f...20e 17
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #5 Skrevet 13. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne har begynt å date en fyr som virker som en trivelig fyr, kanskje litt spesiell. Hun fortalte meg at han aldri vasker seg med såpe når han dusjer, og ikke bruker deoderant. Så vidt jeg vet skyldes det ikke allergi. Jeg har aldri merket noe ubehagelig lukt fra han, men så har jeg heller aldri vært helt tett innpå han. Hva tenker dere om dette? Er det urenslig? Kunne dere blitt sammen med en som ikke brukte såpe? Anonymkode: b3f3f...77e Er ikke nødvendig å bruke såpe på kroppen når man dusjer. Anonymkode: a5756...664 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #6 Skrevet 13. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke nødvendig å bruke såpe på kroppen når man dusjer. Anonymkode: a5756...664 Jeg såper heller ikke inn hele kroppen. Bruker kun såpe under armene og på føttene. Shampo på hodet og intimsåpe nedentil. TS Anonymkode: b3f3f...77e 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 13. april 2019 #7 Skrevet 13. april 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke nødvendig å bruke såpe på kroppen når man dusjer. Anonymkode: a5756...664 Hvis man ikke vil ha bakterier og samle på lus da. http://blog.drsquatch.com/what-happens-if-you-dont-wash/
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #8 Skrevet 13. april 2019 3 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Hvis man ikke vil ha bakterier og samle på lus da. http://blog.drsquatch.com/what-happens-if-you-dont-wash/ Å ikke vaske seg og ikke bruke såpe kan jo ikke sammenlignes Anonymkode: 0fa80...a0f 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #9 Skrevet 13. april 2019 Det er helt OK. 99% av mennesker vasker seg alt for mye. Anonymkode: ebf3c...b01 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #10 Skrevet 13. april 2019 42 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Hvis man ikke vil ha bakterier og samle på lus da. http://blog.drsquatch.com/what-happens-if-you-dont-wash/ Lus får man ikke bort med såpe... Anonymkode: b3f3f...77e 6
Gjest Sozo Skrevet 13. april 2019 #11 Skrevet 13. april 2019 Jeg bruker ikke såpe, og det har jeg ikke gjort siden jeg gikk på VGS. Men jeg vasker håret, vasker meg godt bak ørene og mellom tærne, bruker tanntråd og munnskyllevann. Jeg er ganske ren, særlig når jeg dusjer både morgen og kveld, etter trening. Jeg får utslett av såpe. Og jeg synes det er rart å skrubbe bort alle de sunne bakteriene som lever på huden min.
Teethgrinding Skrevet 14. april 2019 #12 Skrevet 14. april 2019 Dritfett å ha rester av tarmbakterier i rassen - spesielt når skal ha sex. Shit stained balls. Takk, det setter jeg pris på. For dét gjør meg jo potensielt ikke syk. Ikke i det hele tatt. /ironi. Bruk såpe. Det finnes milde varianter som er laget for å ikke tørke ut og ødelegge huden, som Dr. Greve og annet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #13 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, Arcturus skrev: Dritfett å ha rester av tarmbakterier i rassen - spesielt når skal ha sex. Shit stained balls. Takk, det setter jeg pris på. For dét gjør meg jo potensielt ikke syk. Ikke i det hele tatt. /ironi. Bruk såpe. Det finnes milde varianter som er laget for å ikke tørke ut og ødelegge huden, som Dr. Greve og annet. Strengt tatt har man vel rester av tarmbakterier i rassen samme hvor mye såpe man bruker. Men så har jeg uansett ingen ønsker om å stikke tunga inn der heller. Anonymkode: b3f3f...77e 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #14 Skrevet 14. april 2019 4 timer siden, Arcturus skrev: Dritfett å ha rester av tarmbakterier i rassen - spesielt når skal ha sex. Shit stained balls. Takk, det setter jeg pris på. For dét gjør meg jo potensielt ikke syk. Ikke i det hele tatt. /ironi. Bruk såpe. Det finnes milde varianter som er laget for å ikke tørke ut og ødelegge huden, som Dr. Greve og annet. Finnes også naturlige såper man kan bestille på blant annet lovelula.com og skinlove.no Anonymkode: 0f845...304
Gjest MadameDeRosa Skrevet 14. april 2019 #15 Skrevet 14. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Lus får man ikke bort med såpe... Anonymkode: b3f3f...77e Man kan få det om man IKKE bruker såpe.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #16 Skrevet 14. april 2019 5 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Man kan få det om man IKKE bruker såpe. Lus får man når man har nærkontakt med noen som allerede har dem. Uansett såpe eller ikke. Anonymkode: b6adf...d85 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #17 Skrevet 14. april 2019 Kan avføringsbakterier vaskes vekk med bare vann? Det er vel en grunn til at vi lærer å såpe inn hendene godt etter toalettbesøk? Anonymkode: 8b730...e10
Ella Ellefantella Skrevet 14. april 2019 #18 Skrevet 14. april 2019 På 13.4.2019 den 19.26, AnonymBruker skrev: En venninne har begynt å date en fyr som virker som en trivelig fyr, kanskje litt spesiell. Hun fortalte meg at han aldri vasker seg med såpe når han dusjer, og ikke bruker deoderant. Så vidt jeg vet skyldes det ikke allergi. Jeg har aldri merket noe ubehagelig lukt fra han, men så har jeg heller aldri vært helt tett innpå han. Hva tenker dere om dette? Er det urenslig? Kunne dere blitt sammen med en som ikke brukte såpe? Anonymkode: b3f3f...77e Min eks var lik, men var veldig nøye med hygiene og brukte selvsagt såpe ved håndvask. Han trengte det rett og slett ikke og luktet ALDRI svette! Selv gammel brukt treningsutstyr luktet ikke surt! Det er rett og slett forskjell på folk, på meg hadde det ikke gått og jeg er nok mer gjennomsnittlig enn han når det kommer til kroppslukt. Dessverre har ikke tenåringen arvet sin fars gener der, og må bruke såpe.
Ella Ellefantella Skrevet 14. april 2019 #19 Skrevet 14. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan avføringsbakterier vaskes vekk med bare vann? Det er vel en grunn til at vi lærer å såpe inn hendene godt etter toalettbesøk? Anonymkode: 8b730...e10 Tror alle bruker såpe etter toalettbesøk, det er ikke det samme som dusj.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #20 Skrevet 14. april 2019 2 timer siden, Ella Ellefantella skrev: Tror alle bruker såpe etter toalettbesøk, det er ikke det samme som dusj. Det er bakterier i rumpa, det tenkte jeg på. Anonymkode: 8b730...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå