Gå til innhold

Venninne forandret seg så masse etter at hun ble singel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært venninner i 11 år, tatt mye av samme valgene i livet. I løpet av de siste 2 årene har begge fått barn fra lange forhold, men i løpet av det siste året har vi begge blitt single også. Vi burde jo på sett og vis bare ha mer til felles. 

Jeg ser at hun fester mye, det er nye menn hver uke. Hun har fått ei venninne som er prikk lik og nøyaktig samme situasjon som oss, bare litt yngre enn oss. Jeg ser bare ikke hvorfor man skal farte på denne måten bare fordi man er singel igjen. Selv gjør jeg de samme tingene nå som i forholdet. 

Hun er i starten av 30 årene, jeg er noe yngre. 

Vil slike venninner forandre seg tilbake? Eller er det slik hun er nå?

Anonymkode: 7fb63...af1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres noe sjalu ut. Fordi du har mistet henne til fordel for nye menn og ny venninne? 

Tror hu bare trenger å feste litt, gjøre ting hun kanskje ikke gjorde før hun fikk barn. 

Det er nok en kort periode hun bare må gjennom. Hva med å støtte henne og vær der for henne?

Anonymkode: 05330...0fb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres noe sjalu ut. Fordi du har mistet henne til fordel for nye menn og ny venninne? 

Tror hu bare trenger å feste litt, gjøre ting hun kanskje ikke gjorde før hun fikk barn. 

Det er nok en kort periode hun bare må gjennom. Hva med å støtte henne og vær der for henne?

Anonymkode: 05330...0fb

Nei absolutt ikke sjalu, er det ikke en selvfølge å savne et vennskap når man holder på å miste noen? Hadde jeg gjort som henne så hadde vi hengt sammen hver helg og hele uka. Jeg ser bare ingen grunn til å  ha en ny mann hver uke. Jeg har et barn å ta vare på også. Jeg gidder ikke å ha barnevakt hver helg. Jeg ønsker å ta del i mitt barns liv mest mulig. 

Hun har festet slik hver helg, hver fredag og lørdag i 1 år i strekk. For min del festet jeg annen hver helg i 2 mnd og var ferdig med det. Gjør det samme som jeg alltid har gjort. 

Og spørsmålet er om hun forandrer seg tilbake til seg selv igjen, eller er hun slik nå? 

Om jeg støtter henne eller ikke kommer ikke frem i mine innlegg, men så klart gjør jeg det. Vi har bare mindre å prate om. Alt hun prater om er sin siste erobring.

AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger vel å blow off some steam etter et kjipt brudd. Tipper hun roer seg mer ned igjen hvis hun finner en ny kjæreste

Anonymkode: c5506...082

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun gikk fra å være klassiske girl next door, brunt langt hår - litt guttejente, rolig, etc. Til noe som ligner playboy bunny. Merkelig hvor stor endring det er akkurat nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å innse at folk forandrer seg hele tiden. Du forandrer deg du også. Om hennes forandring ikke går ut over hennes barn, eller deg, så ser jeg ikke helt problemet her? Er det noe spesifikt du bekymrer deg for? Jeg synes du skal la henne få feste seg ferdig.

Anonymkode: d2737...2bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun var kansje ulykkelig og prøver å finne lykken nå. Hvorfor snakker du ikke med henne om du føler dere flir fra hverandre da?

Anonymkode: 1507b...dc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk reagerer ulikt på samlivsbrudd. Kanskje hun i lang tid hadde følt seg ensom og lite attraktiv i forholdet, og ikke hatt sex på en stund? Da er det naturlig å søke oppmerksomhet på den måten som hun gjør. Noen har bare veldig behov for å rase fra seg. 

Etter en stund kommer hun nok til å roe seg, er ikke sikkert hun orker det samme tempoet hele tiden

Anonymkode: 06763...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...