Gjest Nikol Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Tips til en oljefri solkrem? prisen spiller ikke så veldig stor rolle,men gjrene så billig som mulig. Har uren hud hele året,men om sommeren blir det heeelt... På forhånd,takk!
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Spraysolkremen fra Eucerin på apoteket er helt super! Irriterer ikke huden i det hele tatt, og sklir rett inn. Inneholder ikke parfyme.
Plym Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Jeg vil anbefale Biotherm sin oljefrie solkrem. Den er kjempefin på uren hud. Alle andre solkremer gir meg kviser.
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Hvilke faktor er det på disse? Jeg ville gjerne hatt en med 15. Kjøper som vanligvis bare en som er beregnet for ansiktet og bruker den på både ansikt og kropp. (Skjønner jeg soler meg veldig lite hvis det er beregnet at man skal bruke 200ml på en sommer...)
Gjest Nikol Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Jeg vil anbefale Biotherm sin oljefrie solkrem. Den er kjempefin på uren hud. Alle andre solkremer gir meg kviser. Hva heter denne fra Biotherm?! Finnes det bare èn oljefri slik at det er bare den liksom?! Hmm..Den er vel kanskje dyrere enn den fra Eucerin som jeg ble anbefalt over...
Plym Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Jeg har ikke solkremen nå, og jeg husker ikke akkurat hva som står på flasken. Men den har blå skrift, og det står "oilfree" på den. Den jeg brukte hadde solfaktor 10. Vet ikke hvilke andre faktorer den finnes i.
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Jeg har i hvertfall brukt en oljefri spray fra Eucerin med faktor 20. Kostet ca 130,- Er selv på jakt etter fettfri solkrem til ansiktet, helst med spf30, og skal sjekke ut Eucerin først. Gidder ikke kaste penger ut av vinduet på de dyreste merkene når apotekmerkene inneholder de samme solfiltrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå