Gå til innhold

Hotwife lifestyle - en hver kvinnes drøm?

HotWife lifestyle - helt ærlig, hadde det vært en drøm?  

187 stemmer

1. 1. Tenk deg en setting der du får kjærlighet, oppmerksomhet, trygghet og intimitet med din partner/kjæreste i hverdagen samtidig som får muligheten til å treffe flotte menn for heftig (og gjerne annerledes) sex enn det du får hjemme. Med din partners viten, oppmuntring og ønske.

• Oh yes, det er et drømmescenario for meg
      28
    • Aldri i verden, ville ødelagt forholdet vårt
      91
    • Spennende tanke, pirrer litt men ikke helt sikker på om det hadde fungert IRL
      48
    • Med rett partner så ville jeg definitivt ha forsøkt det
      20

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
Skrevet
51 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Her må jeg si meg ganske uenig i dine betraktninger hva påstått atferd og uønsket tilstedeværelse (her inne) angår. Det må være lov, til og med på et nettforum primært for kvinner, å diskutere ulike aspekter rundt seksualitet selv om det byr enkelte brukere i mot, så lenge det ikke går over streken rent retorisk. Synes du tillegger noen (få?) brukere her negative egenskaper langt over det jeg greier å betrakte. 

Bare menn som er i stand til å holde hodet kaldt tydeligvis. 

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er langt over streken å diskutere hvordan å presse damer til å gjøre noe de ikke vil og har sagt nei til. I tillegg oppfordre til å utveksle fremgangsmåter på privat melding, fordi de VET at dette er over grensen og rapistbehaviour

Anonymkode: 402f1...a93

Gudbevaremegvel, er det ikke mulig å tenke seg at det var for å spare slike som deg, slippe å krenke dere, og få de påfølgende desperate grunnløse anklagene, at diskusjon på pm var interessant for de to stakkars menneskene som hadde samme spesielle interesse???? Enkelte er så tilbakestående at det gjør direkte vondt. Hold din uvitenhet for deg selv, vær så snill. 

(Beklager at jeg ikke klarte å dy meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det normale her, ville faktisk vært å beklage dette - på ordentlig. 

Å fortsette å krangle om det, tyder - igjen - på manglende respekt.

Anonymkode: 29ac0...71d

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg dømmer ingen som liker og praktiserer den type ting, men det er ikke noe for meg. Når jeg er i et forhold nekter jeg å dele med andre. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan jeg som kvinne finne menn for forhold som er interessert i å ha det sånn? 

Eller hvordan og hvor langt inn i forholdet kan jeg bringe dette på banen for en partner uten å bli dømt nedenom og hjem som en slut? 

Det er ikke et must for meg men hadde vært spennende å prøve noen ganger ganger.  Da at kjæreste lånte meg ut og likte å se meg bli knullet av andre.  Ikke ydmykelses og drittslengingdelen 

Er mange menn som kunne tenkt seg dette. Foreslår å leke med tanken å prate litt dirty om det med noen glass vin. Tull ligg med å si at du tenner på å være slutty å bli brukt av andre menn, å se hvordan reaksjonen hannes blir. Hvis han ikke tar det bra er det bare å tulle det bort. Vil du at mannen bare ser på mens du har sex med andre eller delta aktivt, eller bare runke mens han ser deg ha sex?

Anonymkode: 4aaae...d0e

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er i et forhold hvor jeg vet dette er ønska. Og jeg må innrømme at jeg gjerne kunne gått med på det. Det har liksom bare ikke vært riktig tid og sted. Personlig tror jeg at det mye går i at han på denne måten viser at han stoler ekstremt på meg, samtidig som han godtar at jeg ikke ville ønska det motsatt vei. Vet at det er mange damer (de fleste?) som synes dette er en helt merkelig tankegang, men for meg er det altså et scenario som kan skje ved riktig tid og sted..

Anonymkode: 39f94...1ca

• Liker 1
Skrevet
På 11.2.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kunne kanskje gjort det med riktig partner. Dvs en normalt utstyrt mann som bare ble kåt av å se meg nyte. Ingen ydmykning av han. Viktig at han var selvsikker og dominant så han ikke føler seg truet av andre menn.  Den jeg ble knullet av måtte også ha mye selvsikkerhet. 

Jeg tenner på tanken om at hun har sex med en annen, gjerne at jeg får se på eller være med. Men jeg tenner ikke på ydmykelse eller noe sånt. Jeg har nok selvsikkerhet, så det er ikke der det ligger. Tror jeg tenner på at hun nyter og at hun er attraktiv for andre.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Cervus skrev:

Jeg tenner på tanken om at hun har sex med en annen, gjerne at jeg får se på eller være med. Men jeg tenner ikke på ydmykelse eller noe sånt. Jeg har nok selvsikkerhet, så det er ikke der det ligger. Tror jeg tenner på at hun nyter og at hun er attraktiv for andre.

Det er iallefall det sambo sier, at han tenner på at andre ser på meg som attraktiv, samtidig som han vet at jeg "tilhører" han, samt at han gjerne vil sitte på avstand og se meg nyte.. 

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er iallefall det sambo sier, at han tenner på at andre ser på meg som attraktiv, samtidig som han vet at jeg "tilhører" han, samt at han gjerne vil sitte på avstand og se meg nyte.. 

Tror dette er en utvikling som typisk kommer i takt med konesveis og ekstrakilo.

De fleste kvinner som ikke har det, er vel mer enn nok ettertraktet blant andre menn?

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dette er en utvikling som typisk kommer i takt med konesveis og ekstrakilo.

De fleste kvinner som ikke har det, er vel mer enn nok ettertraktet blant andre menn?

Du taklet ikke en positiv kommentar, må inn å slenge negative kommentarer for å dekke over. Menneskeforakt kalles det. Du er rapportert.

Anonymkode: b2f58...277

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du taklet ikke en positiv kommentar, må inn å slenge negative kommentarer for å dekke over. Menneskeforakt kalles det. Du er rapportert.

Er jeg rapportert for menneskeforakt?

:nigo:

Det er godt det ikke bryter noen regler, for menneskeforakt er jeg full av!

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det normale her, ville faktisk vært å beklage dette - på ordentlig. 

Å fortsette å krangle om det, tyder - igjen - på manglende respekt.

Ok, har trukket rapporteringen. Har nå rapport deg for manglende respekt, ser du er opptatt av det, selv om du ikke ser ut til helt å skjønne hva det betyr. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, nei, det var ikke meningen å krenke noen. Særlig ikke deg, som faktisk er den eneste som utdyper spesifikt at du respekterer og hører på dama di, og ikke trumfer gjennom egen vilje. 

Poenget er altså at ofte så tror jeg der er dette som ligger til grunn til ønsket om cuckolding; At dama er blitt kjedelig og ikke særlig attraktiv for noen. Hvis man får henne til å flørte med andre menn, må hun nødvendigvis pynte seg litt og gjøre seg mer attraktiv.

Ergo kan det å holde seg litt attraktiv og vise mannen at man er ettertraktet, være nok til å slippe unna ønsket om cuckolding. Tror jeg.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, har trukket rapporteringen. Har nå rapport deg for manglende respekt, ser du er opptatt av det, selv om du ikke ser ut til helt å skjønne hva det betyr. 

Tror vi får være venner uten helt å forstå hverandre ;) 

Skrevet
På 23.5.2019 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og tenner på tanken. Men er likevel glad hun ikke vil, og er også glad det er mange damer som tenker det samme. Menn vet ikke alltid hva som er best for dem selv, seksuelt er mange som smågutter i hodet, da er det fint at damene griper inn.

Jeg kunne faktisk godt tenke meg å poste dette innlegget her på nytt ^^ siden jeg synes det er en veldig fin holdning til saken.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror vi får være venner uten helt å forstå hverandre ;) 

Venner trenger ikke være enige alltid, men vi må vel i det minste respektere hverandre for å bli venner? Kan godt respektere deg og være din venn dersom du holder deg til å si dine meninger, uten å tro de er bedre enn andres. Men der får du kanskje problemer? :klo:

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne faktisk godt tenke meg å poste dette innlegget her på nytt ^^ siden jeg synes det er en veldig fin holdning til saken.

Morsomt, jeg vet hvem som skrev dette innlegget. Vet du?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt, jeg vet hvem som skrev dette innlegget. Vet du?

Ja, jeg har forsøkt å si det til deg i noen innlegg nå ;) Det var derfor jeg til slutt postet det. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har forsøkt å si det til deg i noen innlegg nå ;) Det var derfor jeg til slutt postet det. 

Er du anonym moderator?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du anonym moderator?

Nei, jeg kjenner deg igjen på koden nederst i innlegget. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kjenner deg igjen på koden nederst i innlegget. 

Fy f....der lærte jeg noe nytt!  Der tok du meg, det visste jeg ikke. Tusen takk, er så glad når jeg lærer noe nytt :hug:
Det du ikke vet derimot, er at jeg nå risikerer en advarsel for brudd på reglementet, for han du siterte fra den 23/5-2019, jeg som skriver her som anonym, og ts for denne tråden, er en og samme person. 
For å sitere meg selv, det er lov å skifte mening, når ny informasjon er tilgjengelig ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...