Gå til innhold

Hotwife lifestyle - en hver kvinnes drøm?

HotWife lifestyle - helt ærlig, hadde det vært en drøm?  

187 stemmer

1. 1. Tenk deg en setting der du får kjærlighet, oppmerksomhet, trygghet og intimitet med din partner/kjæreste i hverdagen samtidig som får muligheten til å treffe flotte menn for heftig (og gjerne annerledes) sex enn det du får hjemme. Med din partners viten, oppmuntring og ønske.

• Oh yes, det er et drømmescenario for meg
      28
    • Aldri i verden, ville ødelagt forholdet vårt
      91
    • Spennende tanke, pirrer litt men ikke helt sikker på om det hadde fungert IRL
      48
    • Med rett partner så ville jeg definitivt ha forsøkt det
      20

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 hours ago, Hulderen said:

Det som frister minst med opplegget i HI er det med partners «oppmuntring og ønske». En ting er å hatt muligheten til å ha ensidig sex med en annen med min manns viten. Men at han skulle ønske det og oppmuntre til det? Neitakk, da ville jeg ha følt meg som en prostituert, selv om det ikke var penger med i spillet.

...og den måten HI prøver å "sukre" det med innledning for å manipulere frem ønsket svar.
Hvor mange av de som svarte "ja" gjorde det fordi bare "kjærlighet, oppmerksomhet, trygghet og intimitet" ikke hørtes så ille ut, selv på bekostning av å være hotwife

Anonymkode: 42d88...402

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...og den måten HI prøver å "sukre" det med innledning for å manipulere frem ønsket svar.
Hvor mange av de som svarte "ja" gjorde det fordi bare "kjærlighet, oppmerksomhet, trygghet og intimitet" ikke hørtes så ille ut, selv på bekostning av å være hotwife

Anonymkode: 42d88...402

Jeg tenkte noe av det samme. I mitt eget, monogame ekteskap, så har jeg «kjærlighet, oppmerksomhet, trygghet og intimitet». Det er noe som jeg antar at forekommer i de fleste ekteskap og samboerskap, og er ikke noe man må gjøre noe så ekstremt for å oppnå.

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er glad i en mann så mister jeg lysten på andre menn, og sex med andre frister null.

Dette er en utrolig fin egenskap som en del kvinner har, og veldig få menn. Det er omtrent som en refleks at de nekter seg selv å tenke på andre. Snur seg vekk rett og slett, vil ikke se, og er overhodet ikke interessert, frykter å framprovosere interesse fra andre menn, samme hvor tiltrekkende en mann er. Slik er dama mi også. Jeg skulle faktisk ønske at hun kunne se seg rundt, men har ikke helt våget å si det til henne, men tror nok en gang jeg vil foreslå dette for henne. Jeg har kjent henne så lenge, og vet helt sikkert, at det finnes noe annet der ute hun setter pris på. Og det, det tror jeg absolutt alle har, også alle som sier, mener, og tror de har bare lyst på sin mann. Det er denne fortrengte lysten enkelte menn som flørter med cuckold/hotwife livvstilen, ønsker å få fram i partneren. Greit nok at kvinnen kanskje vet selv de har denne lysten innerst inne, men de nekter seg selv å leve den ut, de vil ikke. Mannen ønsker at hun skal våge å være helt seg selv, og gå for det hun virkelig ønsker, seksuelt. Bare seksuelt. At hun skal føle seg fri, og uten skyldfølelse la seg friste av de anledningene som presenterer seg til å være intim med andre menn. At hun skal nyte det, og at han skal oppleve henne når hun nyter det. Det er her spenningen ligger. Det er pur galskap, i følge normer og regler, men gir et ufattelig kick for han som er klar for en slik opplevelse. Og dersom hun også er klar, og føler seg trygg på den hun skal være intim med, da vil hun også få et positiv utbytte av denne opplevelsen, og gjøre den til en helt spesiell seksuell nytelse. Paradoksalt nok, delt med sin mann, men på hver sin måte. Er det rart det ikke finnes så mange slike parforhold? :). Nei, men trekanter har mange interesse av, og det har mange opplevd som positivt. Det er de samme elementene som gjør også trekanter mmf interessante. Da er kanskje ikke skrittet så sjokkerende og stort likevel?

Skrevet

Er sykt glad for at samboeren min er så glad i meg at han ikke kan se for seg å dele meg.... men når det er sagt, så er tanken på å kjenne litt på kåtskap og spenning igjen med en helt ny person veeldig fristende sånn senere i livet (kanskje). Jeg kunne aldri  vært Hotwife nå. Men om 7-8år, så kan det hende jeg hadde sett annerledes på det. Men tror ikke samboer hadde gått med på det😂😅

Anonymkode: aa45f...03f

Skrevet
På 23.5.2019 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Gad no!! 👎👎

Jeg ønsker mer enn noe annet her i verden å aldri trenge å ha sex med noen andre enn mannen min. ❤️❤️

Han gir meg absolutt alt jeg kan ønske meg seksuelt, og er den mest fantastiske partneren jeg kan drømme om. ❤️

Jeg er bifil, og har ingen problemer med å se at det finnes masse attraktive menn og kvinner der ute, men jeg har fortsatt ikke det spor lyst til å ha sex med dem.. 

Anonymkode: 30c03...b55

Jeg er delvis som deg. Også bifil, og har absolutt ingen ønsker om å ha sex med andre menn enn ham igjen, resten av livet. Jeg er helt sikker på at det ville vært en nedtur i forhold til det å ha sex med min mann. Jeg skal prise meg lykkelig om han er den siste mannen på jord jeg har sex med, for bedre enn ham kan det ikke bli. 

Det ulike mellom oss er at jeg gjerne har sex med andre kvinner, helst sammen med ham. Jeg har ikke noe sperrer for det. 

Ny mann eller ekstra mann, neitakk! Frister ikke det minste. Jeg hadde absolutt ikke reagert positivt dersom min mann foreslo det. 

Det kommer han ikke til å gjøre heldigvis. 

Jeg kunne kanskje like å gå på en sexklubb, hvor det også var alene menn tilstede, men de hadde ikke fått røre meg. Er bare ikke interessert i det. Variasjon får jeg med mannen jeg har. 

Anonymkode: 1aa90...b71

Skrevet
14 timer siden, Paramount skrev:

Dette er en utrolig fin egenskap som en del kvinner har, og veldig få menn. Det er omtrent som en refleks at de nekter seg selv å tenke på andre. Snur seg vekk rett og slett, vil ikke se, og er overhodet ikke interessert, frykter å framprovosere interesse fra andre menn, samme hvor tiltrekkende en mann er. Slik er dama mi også. Jeg skulle faktisk ønske at hun kunne se seg rundt, men har ikke helt våget å si det til henne, men tror nok en gang jeg vil foreslå dette for henne. Jeg har kjent henne så lenge, og vet helt sikkert, at det finnes noe annet der ute hun setter pris på. Og det, det tror jeg absolutt alle har, også alle som sier, mener, og tror de har bare lyst på sin mann. Det er denne fortrengte lysten enkelte menn som flørter med cuckold/hotwife livvstilen, ønsker å få fram i partneren. Greit nok at kvinnen kanskje vet selv de har denne lysten innerst inne, men de nekter seg selv å leve den ut, de vil ikke. Mannen ønsker at hun skal våge å være helt seg selv, og gå for det hun virkelig ønsker, seksuelt. Bare seksuelt. At hun skal føle seg fri, og uten skyldfølelse la seg friste av de anledningene som presenterer seg til å være intim med andre menn. At hun skal nyte det, og at han skal oppleve henne når hun nyter det. Det er her spenningen ligger. Det er pur galskap, i følge normer og regler, men gir et ufattelig kick for han som er klar for en slik opplevelse. Og dersom hun også er klar, og føler seg trygg på den hun skal være intim med, da vil hun også få et positiv utbytte av denne opplevelsen, og gjøre den til en helt spesiell seksuell nytelse. Paradoksalt nok, delt med sin mann, men på hver sin måte. Er det rart det ikke finnes så mange slike parforhold? :). Nei, men trekanter har mange interesse av, og det har mange opplevd som positivt. Det er de samme elementene som gjør også trekanter mmf interessante. Da er kanskje ikke skrittet så sjokkerende og stort likevel?

👏 (Jeg applauderer deg igjen som vanlig). Jeg har snakket litt med min vakre kone om dette, men dessverre så avfeier hun det og sier hun ikke er det minste interessert og har nok med meg. Hun kan likevel si at den eller den gutten/mannen var hot så hun er ikke helt "blind". Om det blir noe mer er høyst usikkert (usannsynlig), men det er lov å fantasere.

Anonymkode: 166d9...5cb

Skrevet

Hvor kan jeg som kvinne finne menn for forhold som er interessert i å ha det sånn? 

Eller hvordan og hvor langt inn i forholdet kan jeg bringe dette på banen for en partner uten å bli dømt nedenom og hjem som en slut? 

Det er ikke et must for meg men hadde vært spennende å prøve noen ganger ganger.  Da at kjæreste lånte meg ut og likte å se meg bli knullet av andre.  Ikke ydmykelses og drittslengingdelen 

Anonymkode: 402f1...a93

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

👏 (Jeg applauderer deg igjen som vanlig). Jeg har snakket litt med min vakre kone om dette, men dessverre så avfeier hun det og sier hun ikke er det minste interessert og har nok med meg. Hun kan likevel si at den eller den gutten/mannen var hot så hun er ikke helt "blind". Om det blir noe mer er høyst usikkert (usannsynlig), men det er lov å fantasere.

Anonymkode: 166d9...5cb

Cheers mate! Da er du kommet ett skritt lenger enn meg. Det blir nok enda en liten stund før jeg tar første skritt, vi har litt for mye annet å tenke på akkurat nå.
Førstereaksjonen er akkurat som ventet, og "riktig", hvem vil vel ha en kone som kaster seg over en slik mulighet med det samme? Dette trenger lang modningstid for de fleste. Og små skritt, forståelig nok. Spesielt dersom du faktisk allerede har et godt forhold, noe som også bør være det beste utgangspunkt. Dersom du ønsker kan du sende meg en pm, så kan vi utveksle tanker rundt beste framgangsmåte. Kanskje har vi noen tips og råd vi kan utveksle. Vil ikke ta dette her, kan lett ende opp med å få det tilbake midt i fleisen :). Det blir en stund til jeg tar første skritt, vi har litt for mye annet å tenke på akkurat nå. Men ilden er tent i meg, nå er det bare å bruke litt tid slik at den sprer seg i kontrollerte former, til henne ;). Jeg er forberedt på at det kan ta tid, mye tid, opptil 2 år kanskje, det er ikke uvanlig etter det jeg har lest. Den som venter på noe godt...

Skrevet
39 minutter siden, Paramount skrev:

Cheers mate! Da er du kommet ett skritt lenger enn meg. Det blir nok enda en liten stund før jeg tar første skritt, vi har litt for mye annet å tenke på akkurat nå.
Førstereaksjonen er akkurat som ventet, og "riktig", hvem vil vel ha en kone som kaster seg over en slik mulighet med det samme? Dette trenger lang modningstid for de fleste. Og små skritt, forståelig nok. Spesielt dersom du faktisk allerede har et godt forhold, noe som også bør være det beste utgangspunkt. Dersom du ønsker kan du sende meg en pm, så kan vi utveksle tanker rundt beste framgangsmåte. Kanskje har vi noen tips og råd vi kan utveksle. Vil ikke ta dette her, kan lett ende opp med å få det tilbake midt i fleisen :). Det blir en stund til jeg tar første skritt, vi har litt for mye annet å tenke på akkurat nå. Men ilden er tent i meg, nå er det bare å bruke litt tid slik at den sprer seg i kontrollerte former, til henne ;). Jeg er forberedt på at det kan ta tid, mye tid, opptil 2 år kanskje, det er ikke uvanlig etter det jeg har lest. Den som venter på noe godt...

Øøeøhhhh det er ganske fucka at to menn på nettet skal utveksle beste fremgangsmåte for å presse damene deres til å bli med på noe de ikke vil og har sagt kontant nei til. Voldtektstankegang faktisk. 

• Liker 9
Skrevet

Veldig mange damer er jo egentlig der nå også bare at mannen vet det ikke. De er heller utro enn å åpne opp for et åpent forhold. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Øøeøhhhh det er ganske fucka at to menn på nettet skal utveksle beste fremgangsmåte for å presse damene deres til å bli med på noe de ikke vil og har sagt kontant nei til. Voldtektstankegang faktisk. 

Ikke mer fucka enn din kommentar. Hvem snakker om å presse noen til noe de ikke vil? Voldtektsanklage er forhåpentligvis et lavmål, men jeg frykter at du har et enda lavere nivå.

Endret av Paramount
Skrevet

Det som er typisk gjennomgående blant menn som er cuckold og tenner på det, er at de har veldig stor tenning på det og sannsynligvis får MYE mer tenning og spenning ut av det enn kvinnen får. 

For hvem får vel egentlig så mye ut av et ons eller ons x 3-4? Det er relativt middemådig sex vanligvis, med mindre man møter noen man får god kjemi med. Men at kvinnen skal ha veldig god kjemi med ekstramannen passer ikke inn i cuckoldens bilde av hvordan ting skal skje så det setter han en stopper for. Det blir for vanskelig for han å takle. 

Cuckold fungerer best i de forhold hvor kvinnen er dominant og bestemmer alt seksuelt. Det er det få av. 

Anonymkode: 6b343...553

• Liker 6
Skrevet
18 timer siden, Paramount skrev:

Dette er en utrolig fin egenskap som en del kvinner har, og veldig få menn. ...... Jeg har kjent henne så lenge, og vet helt sikkert, at det finnes noe annet der ute hun setter pris på. Og det, det tror jeg absolutt alle har, også alle som sier, mener, og tror de har bare lyst på sin mann. Det er denne fortrengte lysten enkelte menn som flørter med cuckold/hotwife livvstilen, ønsker å få fram i partneren. Greit nok at kvinnen kanskje vet selv de har denne lysten innerst inne, men de nekter seg selv å leve den ut, de vil ikke. Mannen ønsker at hun skal våge å være helt seg selv, og gå for det hun virkelig ønsker, seksuelt. Bare seksuelt. At hun skal føle seg fri, og uten skyldfølelse la seg friste av de anledningene som presenterer seg til å være intim med andre menn. At hun skal nyte det, og at han skal oppleve henne når hun nyter det. Det er her spenningen ligger. Det er pur galskap, i følge normer og regler, men gir et ufattelig kick for han som er klar for en slik opplevelse. ...

Er det rart det ikke finnes så mange slike parforhold? :). Nei, ....

En annen utrolig fin egenskap mange kvinner har, som mange menn kanskje mangler er at de evner å se "beyond" det mannen drømmer og fantaserer om. Hva skjer dersom hans drømmer og kinky fantasier blir hennes tilfredsstillende realitet? Takler han det like godt? Med mindre han er en ekte "sub" cuckold er kanskje svaret "sannsynligvis ikke". Hun er ikke villig til å risikere akkurat det og derfor velger hun svar som ikke sårer men heller ikke inviterer til videre vandring inn i hans spor. 

Det er ikke rart at det ikke finnes mange slike parforhold (der livsstilen praktiseres), helt åpenbart og ganske naturlig, tror jeg.  

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er typisk gjennomgående blant menn som er cuckold og tenner på det, er at de har veldig stor tenning på det og sannsynligvis får MYE mer tenning og spenning ut av det enn kvinnen får. 

For hvem får vel egentlig så mye ut av et ons eller ons x 3-4? Det er relativt middemådig sex vanligvis, med mindre man møter noen man får god kjemi med. Men at kvinnen skal ha veldig god kjemi med ekstramannen passer ikke inn i cuckoldens bilde av hvordan ting skal skje så det setter han en stopper for. Det blir for vanskelig for han å takle. 

Cuckold fungerer best i de forhold hvor kvinnen er dominant og bestemmer alt seksuelt. Det er det få av. 

Anonymkode: 6b343...553

Helt klart relevante problemstillinger du tar opp her. At ikke begge får nøyaktig samme utbytte er sikkert, det viktige er at ligger noe i det for begge to, og at det ikke koster mer enn det smaker. Dersom en ikke har tro på dette vil det være et fåfengt tiltak. Jeg tror ikke den ene får mye mer spenning enn den andre, så skeivt blir det ikke, da er utgangspunktet feil. Det måtte i så fall være dersom den ene nærmest tvinges til dette, det er selvsagt uaktuelt. Det er i tillegg ikke nødvendigvis feil om den ene får større utbytte av det enn den andre. Du er ikke skuffet og tenker at du vant bare 50 millioner i lotto, selv om noen andre vant 150 millioner. Ganske fornøyd blir du nok likevel. 
Når det gjelder ditt konkrete eksempel med onser osv, så ser jeg også dette problemet, dvs begge problemene du antyder. Det kan løses ved litt fornuftig tankevirksomhet og god kommunikasjon. Hvor viktig kjemien er kommer an på personligheten til den det gjelder, hvor trygg vedkommende er, men at dette er en utfordring er helt sikkert. Men denne utfordringen er heller ikke et umulig hinder. 
Til sist, cuckold fungerer enklest dersom kvinnen er dominant og bestemmer alt seksuelt, men neppe best. Tror jeg.

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, Gorgonzola skrev:

En annen utrolig fin egenskap mange kvinner har, som mange menn kanskje mangler er at de evner å se "beyond" det mannen drømmer og fantaserer om. Hva skjer dersom hans drømmer og kinky fantasier blir hennes tilfredsstillende realitet? Takler han det like godt? Med mindre han er en ekte "sub" cuckold er kanskje svaret "sannsynligvis ikke". Hun er ikke villig til å risikere akkurat det og derfor velger hun svar som ikke sårer men heller ikke inviterer til videre vandring inn i hans spor. 

Det er ikke rart at det ikke finnes mange slike parforhold (der livsstilen praktiseres), helt åpenbart og ganske naturlig, tror jeg.  

Dette er vel litt preget av at du kanskje er vant til kvinner som ordner opp for deg når du er litt for full på fest får jeg inntrykk av. At hun er hønemor som har overblikket og kontrollen.
At hun skal  bli så hekta på livsstilen at hun tar fullstendig av anser jeg også for lite sannsynlig, en slik personlighetsforvandling har jeg liten tro på. En kjenner vel sin partner såpass godt. Det er heller ikke snakk om å hoppe med bind for øynene fra den høyeste klippen på første forsøk. Det er en prosess som utvikler seg, for alt en vet kan den avsluttes rimelig tidlig dersom det raskt blir klart at dette blir aldri noen suksess.

Skrevet
6 timer siden, Paramount skrev:

Press på i årevis, for all del. Men bli ikke overrasket om hun når hun til slutt går med på å ligge med en annen mann sier takk og farvel til deg. Ikke fordi han nye var bedre men fordi du etter årevis med mas har vist henne at hun ikke er spesiell for deg. 
Jeg tror, og har belegg for det jmf pollen, at de fleste kvinner ønsker en mann som vil ha dem for seg selv og ikke synes at det at de skal ligge med andre er den ultimate turn on. 

• Liker 8
Skrevet
På 24.5.2019 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Og så har du "sære" meg, som gjerne skulle ha sett på mannen min med en annen kvinne...

Anonymkode: 980b3...669

Ja, heller det!

Jeg vil ha en ordentlig mann 😋

Anonymkode: 29ac0...71d

Skrevet
4 minutter siden, Heisenberg skrev:

Press på i årevis, for all del. Men bli ikke overrasket om hun når hun til slutt går med på å ligge med en annen mann sier takk og farvel til deg. Ikke fordi han nye var bedre men fordi du etter årevis med mas har vist henne at hun ikke er spesiell for deg. 
Jeg tror, og har belegg for det jmf pollen, at de fleste kvinner ønsker en mann som vil ha dem for seg selv og ikke synes at det at de skal ligge med andre er den ultimate turn on. 

Spot on! Det er akkurat der jeg er nå, har ikke gått fra mannen, men følelsene mine er ikke der og jeg har dessverre mistet mye respekt for han. Joda, jeg var med på leken, men til syvende og sist er vi kvinner skrudd sammen annerledes enn menn - og jeg har landet på at jeg ikke ønsker en mann som vil dele meg med andre, men en mann som vil ha meg for seg selv og «våker over» meg , uten at han er sykelig sjalu.

Jeg blir lett tilknyttet menn (som kvinner flest) og ønsker bare han. Skylddeling her, men sånn endte denne morroa. Mitt råd, unngå åpent forhold ol., prøv heller variasjon i sexlivet. Det passer for noen få bare. 

Anonymkode: 8a90a...1a3

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nemlig.

Det er så sykt stusslig at KG er blitt samlingssted for creeps.

• Liker 4
Skrevet

Spot on! Det er akkurat der jeg er nå, har ikke gått fra mannen, men følelsene mine er ikke der og jeg har dessverre mistet mye respekt for han. Joda, jeg var med på leken, men til syvende og sist er vi kvinner skrudd sammen annerledes enn menn - og jeg har landet på at jeg ikke ønsker en mann som vil dele meg med andre, men en mann som vil ha meg for seg selv og «våker over» meg , uten at han er sykelig sjalu.

Jeg blir lett tilknyttet menn (som kvinner flest) og ønsker bare han. Skylddeling her, men sånn endte denne morroa. Mitt råd, unngå åpent forhold ol., prøv heller variasjon i sexlivet. Det passer for noen få bare. 

Anonymkode: 8a90a...1a3

Du uttaler deg som en normalt fungerende kvinne, men ikke forvent å bli hørt eller forstått. Få steder er komboen pornoskade + autisme så vanlig, som på dette forumet her.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...