Gå til innhold

Hotwife lifestyle - en hver kvinnes drøm?

HotWife lifestyle - helt ærlig, hadde det vært en drøm?  

187 stemmer

1. 1. Tenk deg en setting der du får kjærlighet, oppmerksomhet, trygghet og intimitet med din partner/kjæreste i hverdagen samtidig som får muligheten til å treffe flotte menn for heftig (og gjerne annerledes) sex enn det du får hjemme. Med din partners viten, oppmuntring og ønske.

• Oh yes, det er et drømmescenario for meg
      28
    • Aldri i verden, ville ødelagt forholdet vårt
      91
    • Spennende tanke, pirrer litt men ikke helt sikker på om det hadde fungert IRL
      48
    • Med rett partner så ville jeg definitivt ha forsøkt det
      20

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
Skrevet

Kanskje er det noe å lære av dette for oss begge to ;).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, nei, det var ikke meningen å krenke noen. Særlig ikke deg, som faktisk er den eneste som utdyper spesifikt at du respekterer og hører på dama di, og ikke trumfer gjennom egen vilje. 

Poenget er altså at ofte så tror jeg der er dette som ligger til grunn til ønsket om cuckolding; At dama er blitt kjedelig og ikke særlig attraktiv for noen. Hvis man får henne til å flørte med andre menn, må hun nødvendigvis pynte seg litt og gjøre seg mer attraktiv.

Ergo kan det å holde seg litt attraktiv og vise mannen at man er ettertraktet, være nok til å slippe unna ønsket om cuckolding. Tror jeg.

Anonymkode: 29ac0...71d

Nåja, dette temaet kom opp etter at jeg faktisk ble forsøkt sjekket opp på byen (som ikke skjer helt sjeldent, egentlig), så tror ikke nødvendigvis det handler om at menn ønsker at dama skal gjøre seg mer attraktiv. Settinga her var derimot at han så jeg ble sjekka opp (hvilket jeg avviste), og i etterkant kom samtalen om at han kunne tenkt seg at jeg hadde meg med en annen mens han så på.. Men joda, ser poenget ditt, men tror ikke det er sånn i alle tilfeller.. 

Anonymkode: 39f94...1ca

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy f....der lærte jeg noe nytt!  Der tok du meg, det visste jeg ikke. Tusen takk, er så glad når jeg lærer noe nytt :hug:
Det du ikke vet derimot, er at jeg nå risikerer en advarsel for brudd på reglementet, for han du siterte fra den 23/5-2019, jeg som skriver her som anonym, og ts for denne tråden, er en og samme person. 
For å sitere meg selv, det er lov å skifte mening, når ny informasjon er tilgjengelig ;).

Anonymkode: b2f58...277

Hehe. Du startet tråden i april i fjor. Svarte deg selv i mai i fjor (med annen bruker). Hentet frem tråden igjen nylig (med siste bruker). Haha, ja, du kan visst behøve å lære litt om anonym-kodene. Værsågod! 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja, dette temaet kom opp etter at jeg faktisk ble forsøkt sjekket opp på byen (som ikke skjer helt sjeldent, egentlig), så tror ikke nødvendigvis det handler om at menn ønsker at dama skal gjøre seg mer attraktiv. Settinga her var derimot at han så jeg ble sjekka opp (hvilket jeg avviste), og i etterkant kom samtalen om at han kunne tenkt seg at jeg hadde meg med en annen mens han så på.. Men joda, ser poenget ditt, men tror ikke det er sånn i alle tilfeller.. 

Anonymkode: 39f94...1ca

Nei, jeg tror det er en kombo av at kvinner lar seg bli kjedelige eller needy og at menn behover mer for å tenne, når de blir eldre. Synes bare det er råttent at det skal gå utover kvinnene. At de skal pushes i retning av prostitusjon. 

Om kvinnene ønsker dette selv, helt fint.

Hvis ikke, så må man heller ta innover seg at man er blitt eldre, og så deale med det. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Paramount skrev:

Kanskje er det noe å lære av dette for oss begge to ;).

Ja, du kan jo tro det.

Gjest Paramount
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du kan jo tro det.

Uten vilje til å lære noe, lærer ingen. Men er du utlært så er jo ikke dette noe problem. Der sliter jeg litt dessverre. Har viljen da.

Skrevet
2 minutter siden, Paramount skrev:

Uten vilje til å lære noe, lærer ingen. Men er du utlært så er jo ikke dette noe problem. Der sliter jeg litt dessverre. Har viljen da.

Nok nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...