Gå til innhold

Hotwife lifestyle - en hver kvinnes drøm?

HotWife lifestyle - helt ærlig, hadde det vært en drøm?  

187 stemmer

1. 1. Tenk deg en setting der du får kjærlighet, oppmerksomhet, trygghet og intimitet med din partner/kjæreste i hverdagen samtidig som får muligheten til å treffe flotte menn for heftig (og gjerne annerledes) sex enn det du får hjemme. Med din partners viten, oppmuntring og ønske.

• Oh yes, det er et drømmescenario for meg
      28
    • Aldri i verden, ville ødelagt forholdet vårt
      91
    • Spennende tanke, pirrer litt men ikke helt sikker på om det hadde fungert IRL
      48
    • Med rett partner så ville jeg definitivt ha forsøkt det
      20

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, Paramount skrev:

Ikke mer fucka enn din kommentar. Hvem snakker om å presse noen til noe de ikke vil? Voldtektsanklage er forhåpentligvis et lavmål, men jeg frykter at du har et enda lavere nivå.

Det å bearbeide en annen person til å gå med på ting de egentlig ikke ønsker, heter grooming.

Hadde man hatt respekt for andre enn seg selv, så hadde man spurt og tatt et nei for et nei. 

Anonymkode: 29ac0...71d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10.2.2020 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Det som overrasker meg er at hele 55% svarer positivt

Ja, gjett to ganger hvem det er som drar opp det alternativet.

Det er IKKE kvinnene.

Det er den gjengen med cuckolds som har samlingsplass her inne, og som forsøker å få det til å se ut som om dette er noe damer flest er positivt innstilt til. 

• Liker 4
Skrevet
På 24.5.2019 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Gresset er grønnere hos naboen. Som min samboer sier så varte ikke forholdet med hennes cuckold av en eksmann lenge når hun fant ut at det fantes selvsikre menn med betydelig større utstyr. Hvorfor leve med han når bullen har hele pakken? Eksen hennes er nå skilt for 3.gang. Taper? For meg er fyren en fortapt player, fratatt sitt image som type på byen. Jeg ler godt når jeg ser han lufte hunden, en liten puslete sak, mens han triller barnevogn med barn han nok ikke vet om han er faren til. Det hele med bidragsplikt på maks. Joda, han synes sikkert at hotwife, og livet som hanrei, har gitt han et godt liv. Jod@@@! 

Anonymkode: a6430...c21

:fnise:

Skrevet
På 24.5.2019 den 17.47, AnonymBruker skrev:

hva er det som har gjort deg så jævli da.. hvis du er så lykkelig i forhold

Anonymkode: 69692...a7e

Ingenting jævlig med han, han er jo en av de som redder kvinner.

Du kan vel heller spørre de som driver denne tråden, hva som er årsak til at de vil trumfe gjennom sine egne egoistiske seksuelle ønsker, helt uten hensyn til partneren. 

Vold, kalles det, og er ikke lov!

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spot on! Det er akkurat der jeg er nå, har ikke gått fra mannen, men følelsene mine er ikke der og jeg har dessverre mistet mye respekt for han. Joda, jeg var med på leken, men til syvende og sist er vi kvinner skrudd sammen annerledes enn menn - og jeg har landet på at jeg ikke ønsker en mann som vil dele meg med andre, men en mann som vil ha meg for seg selv og «våker over» meg , uten at han er sykelig sjalu.

Jeg blir lett tilknyttet menn (som kvinner flest) og ønsker bare han. Skylddeling her, men sånn endte denne morroa. Mitt råd, unngå åpent forhold ol., prøv heller variasjon i sexlivet. Det passer for noen få bare. 

Anonymkode: 8a90a...1a3

Tror du er inne på noe essensielt her. Det at kvinnen mister respekten for partneren sin er visstnok noe disse gutta som tenner på dette spillet ønsker velkomment da det i seg selv tenner dem, forstå det den som kan. Jeg betviler ikke at det er en eksisterende "fetisj" men i min verden ganske dysfunksjonell. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Tror du er inne på noe essensielt her. Det at kvinnen mister respekten for partneren sin er visstnok noe disse gutta som tenner på dette spillet ønsker velkomment da det i seg selv tenner dem, forstå det den som kan. Jeg betviler ikke at det er en eksisterende "fetisj" men i min verden ganske dysfunksjonell. 

Ja, det er antisosialt. 

Hvis de tenner på manglende respekt per se, så burde de egentlig også leve fint med at de fleste av oss aldri har hatt respekt i første omgang. 

Så kan de sitte hjemme i egen stue og snakke med hverandre i telefonen og om alle damene som ikke vil ha de, og runke til den tanken, fremfor å skaffe seg en kjæreste som de presser inn i en rolle.

De fleste ordentlige submissive menn, stiller seg i kø for å please, slik at man vet hva man får, de driver ikke og sniker seg inn i livene til andre og får den andre emosjonelt investert, før de slår til. 

Det er den samme mekanismen som grooming og vold i nære relasjoner. Det at de kontakter hverandre her inne, for å gi hverandre råd og tips om hvordan de skal bearbeide partneren...jeg tror faktisk ikke det er lov en gang. 

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, Paramount skrev:

Ikke mer fucka enn din kommentar. Hvem snakker om å presse noen til noe de ikke vil? Voldtektsanklage er forhåpentligvis et lavmål, men jeg frykter at du har et enda lavere nivå.

Det er dere som skriver 

Jeg har snakket litt med min vakre kone om dette, mendessverre så avfeier hun det og sier hun ikke er det minste interessertOm det blir noe mer er høyst usikkert (usannsynlig),

Anonymkode: 166d9...5cb

Sitat

Cheers mate! Da er du kommet ett skritt lenger enn meg. Førstereaksjonen er akkurat som ventet, og "riktig", hvem vil vel ha en kone som kaster seg over en slik mulighet med det samme? Dette trenger lang modningstid for de fleste. Dersom du ønsker kan du sende meg en pm, så kan vi utveksle tanker rundt beste framgangsmåte. Kanskje har vi noen tips og råd vi kan utveksle. Vil ikke ta dette her, kan lett ende opp med å få det tilbake midt i fleisen :) Jeg er forberedt på at det kan ta tid, mye tid, opptil 2 år kanskje, det er ikke uvanlig etter det jeg har lest. Den som venter på noe godt...

Damen til nr 1 har sagt nei og han sier det er usannsynlig at hun vil, og dere snakker om å finne fremgangsmåter for å få dem til å ikke si nei noe mer. Hva med å respektere nei? 

Anonymkode: 402f1...a93

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er antisosialt. 

Hvis de tenner på manglende respekt per se, så burde de egentlig også leve fint med at de fleste av oss aldri har hatt respekt i første omgang. 

Så kan de sitte hjemme i egen stue og snakke med hverandre i telefonen og om alle damene som ikke vil ha de, og runke til den tanken, fremfor å skaffe seg en kjæreste som de presser inn i en rolle.

De fleste ordentlige submissive menn, stiller seg i kø for å please, slik at man vet hva man får, de driver ikke og sniker seg inn i livene til andre og får den andre emosjonelt investert, før de slår til. 

Det er den samme mekanismen som grooming og vold i nære relasjoner. Det at de kontakter hverandre her inne, for å gi hverandre råd og tips om hvordan de skal bearbeide partneren...jeg tror faktisk ikke det er lov en gang. 

Her må jeg si meg ganske uenig i dine betraktninger hva påstått atferd og uønsket tilstedeværelse (her inne) angår. Det må være lov, til og med på et nettforum primært for kvinner, å diskutere ulike aspekter rundt seksualitet selv om det byr enkelte brukere i mot, så lenge det ikke går over streken rent retorisk. Synes du tillegger noen (få?) brukere her negative egenskaper langt over det jeg greier å betrakte. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dere som skriver 

Jeg har snakket litt med min vakre kone om dette, mendessverre så avfeier hun det og sier hun ikke er det minste interessertOm det blir noe mer er høyst usikkert (usannsynlig),

Anonymkode: 166d9...5cb

Damen til nr 1 har sagt nei og han sier det er usannsynlig at hun vil, og dere snakker om å finne fremgangsmåter for å få dem til å ikke si nei noe mer. Hva med å respektere nei? 

Anbefaler alle å rapportere dette som grooming.

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å bearbeide en annen person til å gå med på ting de egentlig ikke ønsker, heter grooming.

Hadde man hatt respekt for andre enn seg selv, så hadde man spurt og tatt et nei for et nei. 

For enkelte er verden ganske enkel. Det må være behagelig når svarene gir seg av seg selv. 

Skrevet

Jeg er i den situasjonen. Vi tenner begge på dette. 

Anonymkode: 0612d...7b4

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Her må jeg si meg ganske uenig i dine betraktninger hva påstått atferd og uønsket tilstedeværelse (her inne) angår. Det må være lov, til og med på et nettforum primært for kvinner, å diskutere ulike aspekter rundt seksualitet selv om det byr enkelte brukere i mot, så lenge det ikke går over streken rent retorisk. Synes du tillegger noen (få?) brukere her negative egenskaper langt over det jeg greier å betrakte. 

Tror du har vært her lenge nok til å vite at andre variasjoner i tema, er GROVT underrepresentert.

Seksualitetsforumet er IKKE et forum for seksualitet i alle dens nyanser, og i hvert fall ikke et sted for kvinnelig seksualitet. Det er overrepresentert så til de grader, av to temaer; MMF/cuckolding, og kukstørrelse. Som også henger sammen med hverandre. 

Nærmest hver eneste gang kvinner kommer på banen, så blir de hakket ned, og slengt vekk. 

(Og det kommer fra en som har vært mye både på gaysir og fetlife, og derfor har et temmelig greit sammenligningsgrunnlag.)

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Her må jeg si meg ganske uenig i dine betraktninger hva påstått atferd og uønsket tilstedeværelse (her inne) angår. Det må være lov, til og med på et nettforum primært for kvinner, å diskutere ulike aspekter rundt seksualitet selv om det byr enkelte brukere i mot, så lenge det ikke går over streken rent retorisk.

Det er langt over streken å diskutere hvordan å presse damer til å gjøre noe de ikke vil og har sagt nei til. I tillegg oppfordre til å utveksle fremgangsmåter på privat melding, fordi de VET at dette er over grensen og rapistbehaviour

• Liker 6
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er sykt glad for at samboeren min er så glad i meg at han ikke kan se for seg å dele meg.... 😅

Anonymkode: aa45f...03f

Det er her du tar feil. Forholdet vårt er bunnsolid. Vi elsker hverandre begge veldig høyt. 
Dette er bare spenning i hverdagen. 

Anonymkode: 0612d...7b4

• Liker 2
Skrevet

Det er langt over streken å diskutere hvordan å presse damer til å gjøre noe de ikke vil og har sagt nei til. I tillegg oppfordre til å utveksle fremgangsmåter på privat melding, fordi de VET at dette er over grensen og rapistbehaviour

Ja, det å si at man har lest «at det er vanlig at det kan ta to år», det er så sykt at det er vondt å lese. Det er nøyaktig samme fremgangsmåte man leser om i kriminalsaker. Eller sekter. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, det å si at man har lest «at det er vanlig at det kan ta to år», det er så sykt at det er vondt å lese. Det er nøyaktig samme fremgangsmåte man leser om i kriminalsaker. Eller sekter. 

Ja det er faktisk det. Samme groomingen pedofile og bakmenn for prostituerte bruker. Fucka!!!

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det er faktisk det. Samme groomingen pedofile og bakmenn for prostituerte bruker. Fucka!!!

Ja, det å danne nettverk og ringer er symptomatisk for all slik lyssky virksomhet. 

Sunn seksualitet foregår i et maktforhold som er 1:1.

Det skal være en likhet der, og ingen skal presses, tvinges, overtales eller hjernevaskes.

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Ok, skjønner at mange er dypt krenka her. Beskrivelsene går på antisosial, syk, fucka, creeps, grooming, manglende respekt, voldtektsanklager, dysfunksjonell osv osv. Orket ikke å lese så nøyaktig, det er sikkert mer av samme møkka.

En ting jeg lurer på er, har ingen av dere noensinne hørt om at noen svarer først nei, deretter innhenter informasjon, og etter lang betenkningstid endrer sitt svar til ja? Jeg har opplevd dette mange ganger. Har selv gjort det mange ganger også. Tydeligvis mener de fleste at det må alltid ligge manipulering, bearbeiding og press bak for at noen endrer mening. Ikke min erfaring, heldigvis. 

Og til deg som ønsker å starte et opprop om grooming:

image.png.637ccb1c299cea6589cc60b6cec48048.png

Ærlig talt. Ikke spesielt seriøst. Ikke er jeg en cuckold en gang, bare nyfrelst og interessert i denne livsstilen. Og kom i skade for å bli en slags ambassadør når jeg delte min begeistring. Nei dere kg'ere er en egen rase.
Skal ikke plage dere mer.
Hysj fra meg, fra nå av, rundt dette temaet.

Skrevet
6 minutter siden, Paramount skrev:

Ok, skjønner at mange er dypt krenka her. Beskrivelsene går på antisosial, syk, fucka, creeps, grooming, manglende respekt, voldtektsanklager, dysfunksjonell osv osv. Orket ikke å lese så nøyaktig, det er sikkert mer av samme møkka.

En ting jeg lurer på er, har ingen av dere noensinne hørt om at noen svarer først nei, deretter innhenter informasjon, og etter lang betenkningstid endrer sitt svar til ja? Jeg har opplevd dette mange ganger. Har selv gjort det mange ganger også. Tydeligvis mener de fleste at det må alltid ligge manipulering, bearbeiding og press bak for at noen endrer mening. Ikke min erfaring, heldigvis. 

Og til deg som ønsker å starte et opprop om grooming:

image.png.637ccb1c299cea6589cc60b6cec48048.png

Ærlig talt. Ikke spesielt seriøst. Ikke er jeg en cuckold en gang, bare nyfrelst og interessert i denne livsstilen. Og kom i skade for å bli en slags ambassadør når jeg delte min begeistring. Nei dere kg'ere er en egen rase.
Skal ikke plage dere mer.
Hysj fra meg, fra nå av, rundt dette temaet.

Alle som vet litt om grooming, vet at dette kan skje med en hver som er i en svak posisjon, og aldeles ikke bare barn, selv om det tradisjonelt er det man forbinder med grooming. 

Anbefaler folk å lese om dette og være forberedt!

• Liker 3
Skrevet

Adult grooming, er en nyttig søkefrase.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...