Gå til innhold

Sexavhengig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19 år som begynner å lure på hva som er galt. Når jeg snakker med gutter som jeg kunne ligget med er det som at det er det eneste jeg vil og gjerne så fort som mulig. Jeg blir fullstendig uinteressert i hva de sier, hva de heter og hvem de er generelt. (ikke ta meg feil på det her, jeg liker ikke at det er sånn selv og lurer på hvorfor). 

Jeg ønsker kun å ha sex med dem eller noe form for seksuell berøring eller noe slikt, jeg klarer ikke å holde meg interessert i å konversere med gutten med mindre det er en underliggende sexuell tension eller noe form for kroppslig kontakt. Og jeg lurer fælt på hvorfor det er sånn. Pls help, og pls ta det seriøst. Jeg har ikke lyst til å bli sett på som løs eller noe sånt for at jeg er glad i sex.. 

Anonymkode: 5e2c8...3f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Side note: jeg klarer fint å gå uten sex i lengre perioder, men når jeg først sitter der og snakker med en potensiell sex partner klarer jeg ikke å holde meg interessert i hva de snakker om og følger ikke med.. 

Skrevet

Det kan være at du bare er i en ekstra hormonell fase.

Hvor lenge har det vart?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sånn siden jeg begynte å være seksuelt aktiv.. Så det føles ikke helt ut som en fase, og det bekymrer meg litt. 

5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det kan være at du bare er i en ekstra hormonell fase.

Hvor lenge har det vart?

AnonymBruker
Skrevet

Du blir kanskje ikke så lett forelska 

Anonymkode: 8ca9b...283

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du blir kanskje ikke så lett forelska 

Det er mye mulig, men jeg bare stusser så på hvorfor jeg ikke klarer å syntes at de guttene jeg snakker med er noe interessante, med en gang jeg IKKE kunne hatt sex med en gutt hører jeg på hva de sier og syns at det er interessant å snakke med de, mens når jeg kunne tenkt meg å ha sex med gutten blir snakke helt uinterresant

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mye mulig, men jeg bare stusser så på hvorfor jeg ikke klarer å syntes at de guttene jeg snakker med er noe interessante, med en gang jeg IKKE kunne hatt sex med en gutt hører jeg på hva de sier og syns at det er interessant å snakke med de, mens når jeg kunne tenkt meg å ha sex med gutten blir snakke helt uinterresant

Vedvarer dette selv etter dere har hatt sex?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt blodtåke på sex? Sjeldent sex, kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt blodtåke på sex? Sjeldent sex, kanskje?

Jeg har ikke så sjeldent sex sånnsett, og onanerer tilnærmet hver dag, så det burde jo egt ikke være et problem. Men nå er jeg også en veldig kåt jente generelt. Sex er litt mer for meg, da jeg har en kronisk sykdom som skaper mye smerter for meg, og når jeg har sex går de smertene og vondtene jeg har i kroppen bort, kan nesten sammenliknes som å få morfin rett i åra for meg. Er usikker på om det kanskje er derfor jeg blir sånn? Blir utålmodig på å få "smertestillende" 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vedvarer dette selv etter dere har hatt sex?

Ja det gjør det, etter sexen vil jeg egt at vedkommende skal dra. Eller, jeg liker å ha pillowtalk, men dagen etterpå vil jeg veldig gjerne at de skal være borte før jeg våkner egt. Hater at jeg har det sånn med det, men hvis jeg skal være ærlig med meg selv så er det det som er realiteten. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke så sjeldent sex sånnsett, og onanerer tilnærmet hver dag, så det burde jo egt ikke være et problem. Men nå er jeg også en veldig kåt jente generelt. Sex er litt mer for meg, da jeg har en kronisk sykdom som skaper mye smerter for meg, og når jeg har sex går de smertene og vondtene jeg har i kroppen bort, kan nesten sammenliknes som å få morfin rett i åra for meg. Er usikker på om det kanskje er derfor jeg blir sånn? Blir utålmodig på å få "smertestillende" 

Men du har ikke kjæreste eller fast elsker, så antageligvis får du sex for sjeldent for din smak. 

Skjønner deg angående sykdom, forresten. Er sånn selv. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror dette er essensen av problematikken din. Du bruker sex som selvregulerende/bedøvende atferd. Det er jo en av de mest effektive metodene når man ser hvor 'enkelt' det kan oppnås, kontra de som gjør det via kunstig rus.

Er du i noe behandling som også involverer det metale aspektet ved kronisk sykdom og smertehåndtering?

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Tror dette er essensen av problematikken din. Du bruker sex som selvregulerende/bedøvende atferd. Det er jo en av de mest effektive metodene når man ser hvor 'enkelt' det kan oppnås, kontra de som gjør det via kunstig rus.

Er du i noe behandling som også involverer det metale aspektet ved kronisk sykdom og smertehåndtering?

Nei jeg er ikke det dessverre.. Har faktisk spurt lege og sykehus om slite alternativer om det så er i form av kurs eller konsultasjon eller hva nå enn, men de har sagt at det ikke finnes sånne alternativer for meg. Legen min på sykehuset bare sa "du er kronisk syk, lev med det" 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du har ikke kjæreste eller fast elsker, så antageligvis får du sex for sjeldent for din smak. 

Skjønner deg angående sykdom, forresten. Er sånn selv. 

Hm, ja du har et poeng.. Men jeg finner det så vanskelig å skaffe meg en fast sex partner da jeg så grusomt fort går lei av vedkommende. Føler meg som en fæl person, men det blir litt som drugs for meg. Jeg vil gjerne hjem fra sykehuset når jeg har fått lindret smertene mine og jeg tror det har blitt samme konsept for meg med menn og sex... 

AnonymBruker
Skrevet

TS. 

Slapp helt av.

Dette er helt normalt, alle har lyst til å knulle stort sett alle.

Dette har med evolusjonen å gjøre!

Alle normale mennesker er sex avghengige, hvis ikke blir det ikke formeringsvekst!

(den sitter bare litt langt inne for de fleste å innrømme!)

;)

Anonymkode: a4b9a...589

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS. 

Slapp helt av.

Dette er helt normalt, alle har lyst til å knulle stort sett alle.

Dette har med evolusjonen å gjøre!

Alle normale mennesker er sex avghengige, hvis ikke blir det ikke formeringsvekst!

(den sitter bare litt langt inne for de fleste å innrømme!)

;)

Anonymkode: a4b9a...589

Hehe ja det var litt mer beroligende å høre😅 har ikke et så stort problem med at jeg vil ha mye sex, er mer det at jeg blir bekymret over at jeg har nada interesse av personen jeg har sex med. Hadde nesten preferert å ikke vite noen ting om vedkommende før jeg hopper i høyet med han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...