Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de ville ikke gi meg det på AAP. Skrev grunnene i det første innlegget mitt. De er mye strengere på å gi tillegget når man er på AAP enn når uføretrygd først er innvilget. 

Anonymkode: 0e55e...46f

Det stemmer dessverre ikke lenger. Jeg var også en såkalt helt klar sak. Fikk innvilget uføretrygd uten diskusjon, men avslag på ung ufør selv om jeg er nøye dokumentert alvorlig og varig syk fra jeg var 16 år. De har blitt enda strengere i år. Saken min skal opp i retten ganske snart. 

Aldri ta noe slikt som en selvfølge. Avslagene sitter løst og innvilgelse henger høyt. De bruker alt mot deg. Det er fælt. 

Anonymkode: b9ee6...eb8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer dessverre ikke lenger. Jeg var også en såkalt helt klar sak. Fikk innvilget uføretrygd uten diskusjon, men avslag på ung ufør selv om jeg er nøye dokumentert alvorlig og varig syk fra jeg var 16 år. De har blitt enda strengere i år. Saken min skal opp i retten ganske snart. 

Aldri ta noe slikt som en selvfølge. Avslagene sitter løst og innvilgelse henger høyt. De bruker alt mot deg. Det er fælt. 

Huff. Høres ikke bra ut. Bra du tar opp kampen. Det skal jeg også gjøre dersom det blir nødvendig. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff. Høres ikke bra ut. Bra du tar opp kampen. Det skal jeg også gjøre dersom det blir nødvendig. 

Forbered deg på å finne en god advokat. Jeg har i hvert fall ikke kapasitet til å sloss alene. Utrolig at et system som liksom skal hjelpe oss, bryter oss ned på denne måten. Det koster ufattelig mye. Håper for din del du slipper, men for guds skyld. Ikke ta det som en selvfølge at det går av seg selv. Ingenting i nav skjer automatisk 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forbered deg på å finne en god advokat. Jeg har i hvert fall ikke kapasitet til å sloss alene. Utrolig at et system som liksom skal hjelpe oss, bryter oss ned på denne måten. Det koster ufattelig mye. Håper for din del du slipper, men for guds skyld. Ikke ta det som en selvfølge at det går av seg selv. Ingenting i nav skjer automatisk 

Sant det. Jeg er vel bare farget av min mor som blant annet jobber med å skrive spesialisterklæringer og hjelpe pasienter med dette og hun mener det vil gå såpass greit selv om det har blitt strengere. Men man vet jo aldri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...