wilma85 Skrevet 4. mai 2019 #61 Skrevet 4. mai 2019 På 13.4.2019 den 15.31, Sinsiew skrev: Jeg ble så skuffa over de andre filmene. Hadde store forventninger.. Filmen må selvfølgelig ses, men nå er ikke forventningene like skyhøye, desverre helt enig, star wars ble ødelagt av Disney, når de tok over. Og en feministisk filmprodusent som er desperat for å få frem "sterke" kvinnelige hovedroller, negere, asiatere og mangfold blandt hovedskuespillerne. Ingen problemer det det. Men når det blir tvunget inn og ikke kommer naturlig så blir folk skuffet. Fansen har allerede blastet de nye star wars filmene , og han som orginalt spilte luke har sagt i media hvor skuffa han er . Serien er ødelagt 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #62 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, wilma85 skrev: helt enig, star wars ble ødelagt av Disney, når de tok over. Og en feministisk filmprodusent som er desperat for å få frem "sterke" kvinnelige hovedroller, negere, asiatere og mangfold blandt hovedskuespillerne. Ingen problemer det det. Men når det blir tvunget inn og ikke kommer naturlig så blir folk skuffet. Fansen har allerede blastet de nye star wars filmene , og han som orginalt spilte luke har sagt i media hvor skuffa han er . Serien er ødelagt Så rasistisk du er 🙊 Anonymkode: 34b68...0e9
FrankDrebin Skrevet 4. mai 2019 Forfatter #63 Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, Winza skrev: Jeg liker ikke dødelig våpen tv serien Den er ok, ser på om det ikke går noe annet, men det er ikke det samme uten Mel Gibson og Danny Glover, for ikke å snakke om Joe Pesci. 😄
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #64 Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, wilma85 skrev: helt enig, star wars ble ødelagt av Disney, når de tok over. Og en feministisk filmprodusent som er desperat for å få frem "sterke" kvinnelige hovedroller, negere, asiatere og mangfold blandt hovedskuespillerne. Ingen problemer det det. Men når det blir tvunget inn og ikke kommer naturlig så blir folk skuffet. Fansen har allerede blastet de nye star wars filmene , og han som orginalt spilte luke har sagt i media hvor skuffa han er . Serien er ødelagt Link? Bevis? Anything?
wilma85 Skrevet 4. mai 2019 #65 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så rasistisk du er 🙊 Anonymkode: 34b68...0e9 å huff, jeg sa neger og asiater. Blir jeg arrestert av internett politiet nå ? er slike holdninger som deg ..."sjw " holdninger som har ødelagt star wars og andre hollywood filmer nå. Selv om du garantert var ironisk
wilma85 Skrevet 4. mai 2019 #66 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, Wiskola skrev: Link? Bevis? Anything? https://geektyrant.com/news/mark-hamill-continues-to-express-his-disappointment-with-the-current-star-wars-trilogy
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #67 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så rasistisk du er 🙊 Anonymkode: 34b68...0e9 Siden når er det rasitisk å si asiatere. Om det er rasistisk så er det også rasistisk å si europeere eller amerikanere. Neger vil jeg heller ikke si er rasisitsik er ikke et ord jeg ville brukt om afrikanere. Men og kalle det rasisitisk er å overdrive. 1
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #68 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, wilma85 skrev: https://geektyrant.com/news/mark-hamill-continues-to-express-his-disappointment-with-the-current-star-wars-trilogy Takk!
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2019 #69 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Den er ok, ser på om det ikke går noe annet, men det er ikke det samme uten Mel Gibson og Danny Glover, for ikke å snakke om Joe Pesci. 😄 Den har gode skuespillere i hvert fall, jeg er fan av Damon Wayans Har du sett home alone med joe? 1 minutt siden, wilma85 skrev: https://geektyrant.com/news/mark-hamill-continues-to-express-his-disappointment-with-the-current-star-wars-trilogy Så hvorfor har han vært med i de siste 2 filmene da?
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #70 Skrevet 4. mai 2019 Det eneste jeg håper er at denne filmen er bedre en Last Jedi, Jeg vil være fornøyd om den er som The Force Awakens som jeg vet mange ikke likte men jeg synes den var bra. Jeg tror ikke jeg kommer til å se den på kino, Er størst sanynlighet at jeg venter til den er ute på DVD.
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2019 #71 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det eneste jeg håper er at denne filmen er bedre en Last Jedi, Jeg vil være fornøyd om den er som The Force Awakens som jeg vet mange ikke likte men jeg synes den var bra. Jeg tror ikke jeg kommer til å se den på kino, Er størst sanynlighet at jeg venter til den er ute på DVD. Har du sett solo filmen?
FrankDrebin Skrevet 4. mai 2019 Forfatter #72 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, Winza skrev: Den har gode skuespillere i hvert fall, jeg er fan av Damon Wayans Har du sett home alone med joe? Så hvorfor har han vært med i de siste 2 filmene da? Klart, ble gjensyn i jula. Jeg tror nok han ble skuffet over hvilken vei det tok, og jeg regner med at han allerede hadde skrevet kontrakt for et par filmer, så det ikke bare var å trekke seg, men det er kun spekulasjon fra min side.
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #73 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Så hvorfor har han vært med i de siste 2 filmene da? 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #74 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Har du sett solo filmen? Nei og den kommer jeg heller ikke til å se.
wilma85 Skrevet 4. mai 2019 #75 Skrevet 4. mai 2019 3 minutter siden, Wiskola skrev: Takk! det er youtube intervju med han også youtube kommentar : Dave S.For 9 md. siden Mark Hamil hates The Last Jedi... Along with 99.9% of the rest of the world jeg skal nok se nye star wars på kino, det er jo tross alt star wars, men fansen hater det nye skvippet de lager. de skulle aldri solgt rettighetene til star wars
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2019 #76 Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Kommer ikke opp noe her
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2019 #77 Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Nei og den kommer jeg heller ikke til å se. Hvorfor ikke?
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2019 #78 Skrevet 4. mai 2019 3 minutter siden, FrankDrebin skrev: Klart, ble gjensyn i jula. Jeg tror nok han ble skuffet over hvilken vei det tok, og jeg regner med at han allerede hadde skrevet kontrakt for et par filmer, så det ikke bare var å trekke seg, men det er kun spekulasjon fra min side. Jeg er glad han har vært med i filmene i hvert fall
wilma85 Skrevet 4. mai 2019 #79 Skrevet 4. mai 2019 en ting er sikkert. vi vil alle se DARTH VADER IGJEN!!!!
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mai 2019 #80 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Kommer ikke opp noe her Det er et gif av penger, Det fungerer for meg. Akkurat nå, Winza skrev: Hvorfor ikke? Jeg har rett og slett ingen interesse i og se filmen, Det er grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå