Gå til innhold

Star Wars: The Rise of Skywalker - Fler som gleder seg?

FrankDrebin

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg blir som en liten unge igjen når det kommer til Star Wars. :biggrin: 

Skal bli spennende å se hvordan dette blir. :)

(En liten oppfordring til de som ikke er interessert, synes det er teit, barnslig, kjedelig osv.: Vennligst gå videre uten kommentar, og ha en fantastisk dag. :) )

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble så skuffa over de andre filmene. 

Hadde store forventninger.. Filmen må selvfølgelig ses, men nå er ikke forventningene like skyhøye, desverre :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er tittelen altså. Så nevnt et annet sted på nettet at den var kommet, men ikke hva den var. Får virkelig håpe denne klarer å binde sammen de løse trådene i den tredje trilogien for dem synes jeg det har vært mange av. Den opprinnelige trilogien og prequels hang sammen på en rimelig fornuftig måte, men jeg har følt at den tredje trilogien har vært nærmest frittstående i forhold til originalhistorien og TFA var rett og slett en skuffende remake av ANH.

Får håpe de får hektet sequeltrilogien på Skywalkersagaen nå på slutten. 

Og så får vi kanskje endelig svar på spørsmålet: Er Rey den siste Skywalker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tittelen på filmen. 

Nå vel Kylo Ren en Skywalker ihvertfall 50% Skywalker og 50% Solo. Så kanskje det er han som reiser seg. 

Ser ikke filmen på kino venter til den er ute på DVD.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jeg må innrømme at jeg blir som en liten unge igjen når det kommer til Star Wars. :biggrin: 

Nå har jeg sett alle filmene siden den første kom i 1978 så jeg "må" på kino for å få med meg denne også. Det store spørsmålet mitt er imidlertid: Når kommer spinoff'en "Kenobi"?  :fnise: *lover å hekte meg inn på sporet igjen*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cata skrev:

Nå har jeg sett alle filmene siden den første kom i 1978 så jeg "må" på kino for å få med meg denne også. Det store spørsmålet mitt er imidlertid: Når kommer spinoff'en "Kenobi"?  :fnise: *lover å hekte meg inn på sporet igjen*

Bare for å være pirkete den første Star Wars filmen kom ut i 1977.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Ja, men den dukket ikke opp på min hjemlige kino før i -78 ;)  *nekter å ignorere *

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cata skrev:

Det er helt klart en kino-verdig film, sjelden jeg går på kino i disse dager, men den blir et unntak. :biggrin: 

57 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Tok gjerne minst et år før filmer kom på kino i Norge i "gamle dager", husker det tok sin tid på 80-tallet også. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Det er helt klart en kino-verdig film, sjelden jeg går på kino i disse dager, men den blir et unntak. :biggrin: 

Star Wars MÅ bare ses på kino (i allfall første gang). Har alle unntatt TLJ i hylla i tilfelle jeg føler for gjensyn, og det gjør jeg gjerne år om annet. Vurderer TLJ også for ikke å få hull i samlingen, men nå kan jo det meste streames...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cata skrev:

Star Wars MÅ bare ses på kino (i allfall første gang). Har alle unntatt TLJ i hylla i tilfelle jeg føler for gjensyn, og det gjør jeg gjerne år om annet. Vurderer TLJ også for ikke å få hull i samlingen, men nå kan jo det meste streames...

Ja, jeg klarer iallefall ikke vente til den kommer på andre formater, er noe eget med å se Star Wars på storskjerm. :) Skal tilstå at jeg selv ikke har oppdatert Star Wars samlingen, mest fordi det nå er tilgjengelig på streaming, som du sier. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den latteren i slutten ga meg frysninger, dette blir bra.

Anonymkode: 5c439...472

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Jeg har alle star wars filmene på blue ray i samle boks.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den latteren i slutten ga meg frysninger, dette blir bra.

Anonymkode: 5c439...472

Palpatine tilbake i historien, virker det som. Eller, etter latteren å dømme, Darth Sidious. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gleder meg ikke,Rouge One og Last Jedi var bob bob og Solo SW har jeg ikke giddi å se.

Anonymkode: 45ca0...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste filmene har vært skuffende, så forventningene er svært lave. Men kommer nok til å se den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

De siste filmene har vært skuffende, så forventningene er svært lave. Men kommer nok til å se den :)

Jeg likte dem godt selv, men jeg forstår hva du mener, det var slik jeg hadde det med Episode I, II og III i sin tid, da de var nye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jeg likte dem godt selv, men jeg forstår hva du mener, det var slik jeg hadde det med Episode I, II og III i sin tid, da de var nye. :)

Ja, de var jo enda verre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, FrankDrebin skrev:

(En liten oppfordring til de som ikke er interessert, synes det er teit, barnslig, kjedelig osv.: Vennligst gå videre uten kommentar, og ha en fantastisk dag. :) )

JAJAJAJA!!! Gleder meg!!!

Anonymkode: 90a86...2db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Ja, de var jo enda verre :)

Absolutt. De hadde noen underholdende elementer og litt å trekke på smilebåndet av innimellom, men alt i alt var det stusselige greier. :) 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JAJAJAJA!!! Gleder meg!!!

Anonymkode: 90a86...2db

Dette blir bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...