Gå til innhold

Da er det offisielt - jeg er en satanist

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bt.no/utenriks/article360595

Ave den nye paven! Han begynner med høye kneløft og går på oppdraget med strak arm!

Jeg tror tilogmed forrige labanen var mer på sporet enn denne herremannen.

Jeg er i alle fall tydeligvis satanist, siden jeg har sterke følelser for musikken til Ac/Dc. Ballbreaker Tour i 1996 var de tre beste timene i livet mitt, med klær på.

Beatles-satanister? Er dere der ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Kan vel ikke akkurat kalle meg satanist, men jeg mener at med dette pavevalget har den katolske kirken definitivt tatt et skritt i feil retning. :roll:

Skrevet
Kan vel ikke akkurat kalle meg satanist' date=' men jeg mener at med dette pavevalget har den katolske kirken definitivt tatt et skritt i feil retning. :roll:[/quote']

Enig i det. Uten at jeg engasjerer meg så altfor mye så er jeg overrasket og skuffet over at valget falt på en så konservariv type. Verden går faktisk videre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, han ble jo valgt, det er en slik pave de vil ha!

Samme med den nye biskopen i Oslo, stakkars mann, som ble hetset sånn for homo-synet sitt. Vi må ikke glemme at det faktisk var han som ble VALGT - han representerer verdier som undersåttene hans liker. Disse lederne er jo ikke ALLES ledere, de hører jo til i de kristne kretser. Og jeg vet at det er mange kristne i Norge som tolker bibelen slik at homofili er synd. Likeledes som jeg formioder at i land hvor katolismen står sterkt så er det mange som er MOT rock. Det var jo ikke uten grunn at ungdom valgte DETTE mediet til opprøret sitt på 50-og 60-tallet.

Nå har det blitt så mye snakk om paver, at vi tenker på ham som "paven VÅR", men det blir jo feil, så lenge man ikke er katolsk-praktiserende...

Bryr meg ikke noe om slikt, synes bare verden blir mer fargerik når det kommer folk med skrudde meninger, som denne paven tydeligvis har!

Gjest Anonymous
Skrevet

Imagine there's no heaven, it's easy if you try

No Hell below us, above us only sky

Jeg er nok en klassisk post-beatles-satanist...

:sjarmor:

Skrevet

I denne sammenhengen er jeg ikke så veldig lei meg for å bli kalt satanist.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å gå i riktig retning og å velge en ny pave, er to forskjellige ting. Noen er redd at man går i feil retning med å velge denne paven.

Herregud.. Vi snakker om en tradisjon som var på høyden på 1300 tallet. Er det på tide å våkne opp? Kan dette fortsette bare fordi det skjer i en så fager by som Roma?

Dette er mer tradisjon enn religion og det burde få varselampene til å sprute ut stresslys, spør du meg..

Pave Benidict kunne like godt ha levd når rottene fra England spurtet innover gresslettene våre. Eller når all jenter med en egen menig ble brent.

Med andre ord han er historie. Reis til Roma! Se han! Se historien! Se rett inn i hvitøyet på en mann som levde for 500 år siden.

Han mener godt. Det tror jeg. Jeg vet hans forgjenger gjorde. Men om jeg levde i 1725 eller i 2005, ville jeg bekjempe hans eksistens.

Han tilhører en fortid vi ikke trenger. Jeg er faktisk ganske konservativ, bortsett fra på områder hvor historie bør bare være det og ingeting annet.

Jeg synes historien skriker til oss.

Men vi elsker disse gamle tradisjonene. Vi elsker det italienere elsker. Tross alt de har jo oversikt?

Pass deg for rottene!!

Takk for seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...