AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Var på matbutikken i dag, hvor de også har en seksjon med verktøy osv. Skulle ha noen halvstore bolter og stappet dem i bak lommene, da det ikke var noe å ha dem i og handlevogna har jo gitter. Glemte å betale for disse når jeg kom til kassen (hadde med 2 unger) og orker ikke kjøre dit i dag, tar det heller på mandag ect. Var vel ikke noen dyr sak dette her, men følger de med på kamera i butikker? Jævlig kjedelig å bli "tatt" for noe slikt. Er på bygda dette her. Anonymkode: 7056f...6ca
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Var på matbutikken i dag, hvor de også har en seksjon med verktøy osv. Skulle ha noen halvstore bolter og stappet dem i bak lommene, da det ikke var noe å ha dem i og handlevogna har jo gitter. Glemte å betale for disse når jeg kom til kassen (hadde med 2 unger) og orker ikke kjøre dit i dag, tar det heller på mandag ect. Var vel ikke noen dyr sak dette her, men følger de med på kamera i butikker? Jævlig kjedelig å bli "tatt" for noe slikt. Er på bygda dette her. Anonymkode: 7056f...6ca Gå tilbake og si fra, så slipper du å bekymre deg. Anonymkode: c8f0f...d1c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Ring butikken, si fra og beklag. Spør pent om du kan få komme innom å betale på mandag. Jo før du sier fra, jo bedre. Kjedelig å bli sett på som en nasker for noe så lite. Antakelig har de ikke fått med seg noe, men man vet aldri. Anonymkode: 52fb2...cf6 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Da svinger du bare innom og sier det som det er. Du glemte å betale. Jeg var selv i butikken og skulle kjøpe sjokolade. Da jeg fikk en hale jeg ikke ønsket. Ble så stressa av henne at jeg ubevisst la dem i lomma. Heldigvis merket jeg det i tide, og fikk betalt. Hadde blitt veldig flaut om jeg gikk gjennom rammen, og alarmen begynte å pipe. Tror jeg var så fokusert på å bli kvitt henne, at jeg ikke tenkte klart. Av og til blir vi stressa, og glemmer oss. Det skjer alle. Anonymkode: 49bb6...5e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå