AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Jeg og samboeren min skal ut å reise snart, og på turen skal vi prøve en attraksjon der man sitter i sånne karuseller. Sånn som går høyt opp i luften og slippes ned igjen osv, vanskelig å forklare... Definerer det som en karusell. Jeg er 170 cm høy og veier 95 kg, kan det være at jeg er for stor til å bli med? Er kjempe nervøs og redd for dette og har egentlig lyst til å avlyse hele planen pga det, men samtidig har jeg sååå lyst. Hva er vektgrensen? Anonymkode: f07f7...ee3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Nesj. Du må bre tyngre enn som så. Ellers hadde mange menn blitt ståendes igjen på bakken 😅 Anonymkode: 2a7f2...1cc
Inwe Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 Det spørs helt på karusellen og hvem som har laget den. Uansett er nok ikke 95 kg for tungt for en karusell, ellers hadde det vært mange høye menn som ikke kunne kjørt karuseller.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Det går helt fint Anonymkode: ac9bd...24d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Gjennomsnittsvekten til norske menn er faktisk rundt 90 kg nå, så med mindre de fleste menn ikke får kjøre karusell, så har du ingen grunn til bekymring. Anonymkode: 62fcb...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå