Gå til innhold

Helt ærlig, hvor lang tid har det tatt før dere har skiftet på sengen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er det kjedeligste som finnes, å bytte sengetøy. Vanligvis gjør jeg det hver 14 dag ca, men av og til er jeg dritsløv når det kommer til dette. Det har faktisk gått opp til 7 - 8 uker innimellom før jeg har skiftet. Helt ærlig, hva med dere andre, hvor langt har dere drøyet å bytte sengetøy?😄

Anonymkode: 06058...987

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

10-14 dager om vinteren, men om sommeren hver fredag.

Gjest SeptemberRose
Skrevet

4 uker. Skifter vanligvis annenhver uke. 

AnonymBruker
Skrevet

Måneder. Flere...

Anonymkode: d6dfd...b32

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

6-7 måneder. 

Anonymkode: ed4e2...2a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På det lengste gikk det ett år.

Vanligvis bytter jeg hver 3 mnd.

Anonymkode: dfb18...0c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Opptil 8 uker tenker jeg. Ser ikke poenget med å skifte så mye oftere enn 1 gang i måneden, spesielt ikke om vinteren. Ekstremt hysterisk å skifte på sengen 1 gang i uken! 

Anonymkode: 25e78...82e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger i uken, vi kan sove 2 voksne + 2 barn + 2 katter i senga, så det må skiftes ofte.

Anonymkode: 94669...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var veldig deprimert og ikke hadde jobb/skole og var suicidal = over 1 år i samme sengetøy. Og der lå hundene også. Blir kvalm av tanken, og kan faktisk ikke fatte det.

Nå, med et bedre syn på livet og funnet drømmemannen, så bytter vi 1 gang i uka.

Anonymkode: 6fb06...829

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg var veldig deprimert og ikke hadde jobb/skole og var suicidal = over 1 år i samme sengetøy. Og der lå hundene også. Blir kvalm av tanken, og kan faktisk ikke fatte det.

Nå, med et bedre syn på livet og funnet drømmemannen, så bytter vi 1 gang i uka.

Og vi har IKKE hunden i senga (ny hund) og skal aldri ha det heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det begynner å klø etter en uke. Det er (forhåpentligvis) innbildning, og ikke at det plutselig etter en uke kryr av midd osv. Jeg har en hund som sniker seg oppi senga på morgenen, og en katt som ruller seg i senga før jeg skal legge meg. Pga den innbilte kløen får jeg ikke sove, så jeg MÅ bygge en gang i uka. 

Anonymkode: 96477...070

• Liker 3
Skrevet

Skifter 1-4 ganger i mnd. Alt etter årstid, reiser og om ungene har kommer mye inn til oss.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er på 4 mnd nå. Vi sover ikke sammen pga jeg og baby tar dobbelsenga. Han syns det er helt uproblematisk... Jeg har nok sovet i rundt 4 mnd gammelt sengetøy innimellom selv også. Og 1-2 mnd er ganske vanlig hos oss. 

Anonymkode: d8efa...699

• Liker 5
Skrevet

1 gang i uka- som regel søndager. Men vi har 2 hunder i senga noen ganger, dog pleier vi å dekke senga med et teppe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke være sløv på det pga middallergi. Skifter derfor på senga hyppig

Anonymkode: 485a0...365

AnonymBruker
Skrevet

6 mnd

Anonymkode: 2a835...dc5

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er på 4 mnd nå. Vi sover ikke sammen pga jeg og baby tar dobbelsenga. Han syns det er helt uproblematisk... Jeg har nok sovet i rundt 4 mnd gammelt sengetøy innimellom selv også. Og 1-2 mnd er ganske vanlig hos oss. 

Anonymkode: d8efa...699

Dump han!!! Vil du virkelig være sammen med en mann som sover i stinkende sengetøy?

Få full foreldrerett og finn en ny som kan bli stefar mens ungen enda er veldig liten.

Anonymkode: dfb18...0c5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når laken og dyne ser skitten ut eller lukter dårlig, da bytter jeg. Alt mellom 2-8uker mellom hver gang. Ville helt klart byttet ofter om jeg avsatte dårlig kroppslukt etter kun noen dager, men er heldig sånn sett.

Anonymkode: 46eb8...a95

Skrevet

Herre så ekle dere er. Det skal og bør skiftes 1 gang i uken!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Rundt to år. Jeg var syk og greide ikke. Ekkelt, ja. Men har man ikke noe valg blir det sånn. 

Anonymkode: 17926...9c9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...