AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Solgte noe klær på Finn til en annen i går og i dag var jeg å sendte pakken til vedkommende. Pakken ble først på 120kr, men etter litt teiping på 90kr. Så sier ansatte i posten at om pakken overstiger 90kr grensen, så får jeg gebyr i posten og må betale drit mye. Hvordan skal de vite hvem jeg er? Når det eneste som stod på pakken var navnet til mottaker og deres adresse? Betalte med kort post i butikk, men er det jeg som må betale det ekstra gebyret? Aldri hørt om slikt før... Anonymkode: cde77...927
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Når det ikke står returadresse på pakken så er det mottager som får evt gebyr Anonymkode: 8ef84...85d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Solgte noe klær på Finn til en annen i går og i dag var jeg å sendte pakken til vedkommende. Pakken ble først på 120kr, men etter litt teiping på 90kr. Så sier ansatte i posten at om pakken overstiger 90kr grensen, så får jeg gebyr i posten og må betale drit mye. Hvordan skal de vite hvem jeg er? Når det eneste som stod på pakken var navnet til mottaker og deres adresse? Betalte med kort post i butikk, men er det jeg som må betale det ekstra gebyret? Aldri hørt om slikt før... Anonymkode: cde77...927 Dette er feil. Når du går til fagfolk på posten/post i butikk, så skal de påse at pakken blir riktig frankert. Har de ikke gjort det, så klager du til posten om du får en regning. Det gjorde jeg og fikk medhold. Anonymkode: 7096e...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå