Amic@ Skrevet 20. april 2005 #1 Del Skrevet 20. april 2005 Leter etter et bord jeg har sett mange steder. Det er et spisebord av dansk designer (mener jeg), og det er med hvit, oval plate, og stålbein. Noen som vet hvem som har laget dette, hva det heter, hvem som selger det og hvor mye det koster for eksempel? (hvis noen i det hele tatt skjønte min beskrivelse da... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #2 Del Skrevet 20. april 2005 Kan det være bordet Super ellipse designet av Piet Hein/Bruno Mathsson? Vet ikke hvor man kjøper dette eller hva det koster. Kanskje noen andre som kan hjelpe med det? Hmmm... lurer på om det finnes etterligninger av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. april 2005 #3 Del Skrevet 20. april 2005 Er det dette du mener? http://www.moebelgalleriet.no/spisebord/FH...perellipse.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #4 Del Skrevet 20. april 2005 Og bordet ovenfor får du kjøpt på Verket Ineriør (Bærum Verk), Martin Olesen på Skøyen, Tannum i sentrum og sikkert flere andre også. Dyyyrt, men flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #5 Del Skrevet 20. april 2005 Glemte å nevne at du får rimeligere kopier av dette bordet hos Hilmers Hus og Bolia, ca. 6 ooo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 20. april 2005 #6 Del Skrevet 20. april 2005 Selv IKEA har fått seg en kopi av dette bordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #7 Del Skrevet 21. april 2005 Takk jenter. Da blir det en tur på Hilmers hus. Syns det ser helt ut som originalen jeg! IKEA sitt ikke i nærheten! Så er det bare å få overtalt gubben som ikke vil ha rundt bord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amic@ Skrevet 21. april 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 21. april 2005 Og den siste gjesten var meg som glemte å logge på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå