AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Er en mann på 52, lykkelig gift, men.. jeg har sterkere sexlyst enn kona, hun vil ikke og har ikke lyst like ofte som meg, det er jo litt frustrerende men til å leve med, fordi det er då bra når vi først har sex. men.. ser jo her på KG, både menn og kvinner som er frustrerte over manglende lyst hos partner, faller da i tanker.. hvorfor har ikke jeg truffet en kvinne dom har lyst like ofte som meg, og min kone en mann som deler hennes oppfattning om at sex ikke er spesielt viktig.. noen av dere andre som er nærmere 50, som har sammenfallende lyst med partner? det var jo ikke sexen jeg falt for hos min kone, selv om den som nyforelsket selvfølgelig var veldig hyppig. Filosoferer noen ganger over om jeg hadde vært så veldig mye lykkeligere om jeg hadde en kone som ville ha sex flere ganger i uken. Har aldri klart å konkludere, og bli enig med meg selv om det hadde vært bedre.. noen tanker... Anonymkode: 95eef...168
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Tror ikke det fins noen par som er samkjørte i seksuelle og praktiske behov i alle faser gjennom hele livet. Du glorifiserer noe som ikke finnes. Det er ikke livets undergang å ikke så sex så hyppig som man skulle ønske, det er helt normalt at det er sånn den ene eller andre veien og det er ikke det man går etter i en partner eller det et forhold alene overlever på. Tvilsomt at du hadde funnet en ny kone med stort sexbehov i din alder, og de yngre jentene som går etter eldre menn bruker jo den eldre mannen kun som en sexpartner de treffer kanskje 2 ganger i måneden, mens de andre unge guttene de har sex med dekker deres behov de andre dagene. Anonymkode: 2e951...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå