AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #1 Skrevet 12. april 2019 Du kan flytte én kroppsdel du har til et annet sted på kroppen. Velger du å feks flytte ditt høyre bein og plassere det på hodet (med foten i været), så vil du kun ha ett bein å stå på (og så vil du se fryktelig rar ut, og kanskje bli kalt et tåfistårn eller noe sånt, ikke vet jeg). Ikke tenk på at det fysisk er umulig i virkeligheten eller at kroppsdelen (som f.eks nesa di) ikke vil funke på det nye stedet. Alt er mulig her inne. Velger du å flytte nesa til tuppen av penishodet ditt så kan du fortsatt lukte med den som før, men det er lurt å ta med i betraktningen at i nesetilfeller vil til en hver tid lukten som er nærmest nesa di være den lukten du kjenner best. Det er ikke lov til å flytte ting inn i kroppen, med unntakk av inn i munnhulen. Du kan f.eks ikke flytte øynene dine inn i livmoren, eller brystvortene inn i hjernen, men anus på tunga og testikler i ganen går. Hvilken kroppsdel ville du flyttet, og hvor ville du flyttet den til? Håper på mange kreative svar. Anonymkode: 966bd...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #2 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: flytte nesa til tuppen av penishodet ditt 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: nus på tunga og testikler i ganen går 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor ville du flyttet den til? Jeg tror at tråden burde flyttes til sexualforumet Anonymkode: 42cb0...fd9 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #3 Skrevet 12. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velger du å feks flytte ditt høyre bein og plassere det på hodet (med foten i været), så vil du kun ha ett bein å stå på Forresten så kan det jo gå an å trene seg til å stå på hodebenet også. Kan bli mange artige situasjoner ut av det. Tenkte ikke på det da jeg skrev. Anonymkode: 966bd...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #4 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at tråden burde flyttes til sexualforumet Anonymkode: 42cb0...fd9 Nei, dette har ingenting med seksualitet å gjøre. Anonymkode: 966bd...5a3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #5 Skrevet 12. april 2019 Puppene (evt bare en hvis det ikke er lov med begge?). Tenk så praktisk å kunne flytte de på siden når man ammer om natta, eller på ryggen når ungen skal sove i bæretøy, eller på beinet når man prøver å kutte grønnsakene til middagen og ungen bare vil amme. 😍 Anonymkode: 7cd42...b96 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #6 Skrevet 12. april 2019 Hm, jeg ville kanskje flyttet et øye til bakhodet. Hadde hatt full oversikt da, men ville kanskje blitt litt svimmel. Anonymkode: 9b666...9c8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #7 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Puppene (evt bare en hvis det ikke er lov med begge?). Tenk så praktisk å kunne flytte de på siden når man ammer om natta, eller på ryggen når ungen skal sove i bæretøy, eller på beinet når man prøver å kutte grønnsakene til middagen og ungen bare vil amme. 😍 Anonymkode: 7cd42...b96 Jeg glemte å si at det ikke går an å flytte de frem og tilbake. Velger du å flytte en pupp (det er bare lov å flytte én), kan du ikke flytte den tilbake. Nå fikk du noe å tenke på. Anonymkode: 966bd...5a3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #8 Skrevet 12. april 2019 Hadde vært kjekt med et øye i nakken da... Anonymkode: 82bb1...909
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #9 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hm, jeg ville kanskje flyttet et øye til bakhodet. Hadde hatt full oversikt da, men ville kanskje blitt litt svimmel. Anonymkode: 9b666...9c8 Du kan bare lukket det ene øyet og se med det andre, og så bytte på. Da tror jeg ikke du blir svimmel. Anonymkode: 966bd...5a3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #10 Skrevet 12. april 2019 Just now, AnonymBruker said: Du kan bare lukket det ene øyet og se med det andre, og så bytte på. Da tror jeg ikke du blir svimmel. Anonymkode: 966bd...5a3 Men jeg ble litt gira på å ha 360-grader-syn:/ Anonymkode: 9b666...9c8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #11 Skrevet 12. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men jeg ble litt gira på å ha 360-grader-syn:/ Anonymkode: 9b666...9c8 Da er det bare å holde dem vidåpne, ja, og hvis sidesynet begynner å svikte, kan du ta deg en piruett. Anonymkode: 966bd...5a3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #12 Skrevet 12. april 2019 Kan man flytte magefettet opp til puppene? Anonymkode: 96b11...e41 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #13 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan man flytte magefettet opp til puppene? Anonymkode: 96b11...e41 Huden vil ikke smelte inn i hverandre på den måten jeg tror du ønsker, så du vil i så fall ende opp med slik magefettet ditt ser ut nå (magen din) oppå puppene dine som nok ender med å få en slags triumfbuenform, med navel på toppen. Du vil få et flatt parti over magen din, men du må bruke mange penger på spesialsydde BH-er. Anonymkode: 966bd...5a3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #14 Skrevet 12. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan flytte én kroppsdel du har til et annet sted på kroppen. Velger du å feks flytte ditt høyre bein og plassere det på hodet (med foten i været), så vil du kun ha ett bein å stå på (og så vil du se fryktelig rar ut, og kanskje bli kalt et tåfistårn eller noe sånt, ikke vet jeg). Ikke tenk på at det fysisk er umulig i virkeligheten eller at kroppsdelen (som f.eks nesa di) ikke vil funke på det nye stedet. Alt er mulig her inne. Velger du å flytte nesa til tuppen av penishodet ditt så kan du fortsatt lukte med den som før, men det er lurt å ta med i betraktningen at i nesetilfeller vil til en hver tid lukten som er nærmest nesa di være den lukten du kjenner best. Det er ikke lov til å flytte ting inn i kroppen, med unntakk av inn i munnhulen. Du kan f.eks ikke flytte øynene dine inn i livmoren, eller brystvortene inn i hjernen, men anus på tunga og testikler i ganen går. Hvilken kroppsdel ville du flyttet, og hvor ville du flyttet den til? Håper på mange kreative svar. Anonymkode: 966bd...5a3 Da vil jeg ikke være med. Anonymkode: 321a4...38f 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #15 Skrevet 12. april 2019 Absolutt ingen, men kunne jeg tatt av meg ørene og lagt de igjen et sted sånn at jeg hunne hørt hva som foregikk i et annet rom enn det jeg var i eller et annet sted enn jeg var, så hadde det vært sinnsykt fett!!! Anonymkode: 3f445...0bb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #16 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da vil jeg ikke være med. Anonymkode: 321a4...38f Vel, det er et smutthull her, kom jeg på nå. De som har så nedsunken livmor at den er kommet ut av skjeden, skal få lov til å flytte en kroppsdel inn i livmoren. Men da må den forbli nedsunken og ute av skjeden, den kan ikke flyttes inn. Anonymkode: 966bd...5a3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #17 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ingen, men kunne jeg tatt av meg ørene og lagt de igjen et sted sånn at jeg hunne hørt hva som foregikk i et annet rom enn det jeg var i eller et annet sted enn jeg var, så hadde det vært sinnsykt fett!!! Anonymkode: 3f445...0bb Det går ikke, du må plassere øret (bare ett, ikke lov å flytte begge selv om jeg gjorde en feil i HI og skrev "øynene" som om det hadde vært lov med begge), et sted på kroppen. Så det nærmeste du kommer ønsket ditt, som jeg klarer å komme på, er å plassere et øre inni håndflaten eller på foten, f.eks. Og så sitte i et rom og strekke armen/foten din inn i det andre rommet. Det ser litt teit ut da og hvis du vil skjule øret ditt så kan det føre til at du hører dårligere. Dårlig løsning dette. Anonymkode: 966bd...5a3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #18 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke, du må plassere øret (bare ett, ikke lov å flytte begge selv om jeg gjorde en feil i HI og skrev "øynene" som om det hadde vært lov med begge), et sted på kroppen. Så det nærmeste du kommer ønsket ditt, som jeg klarer å komme på, er å plassere et øre inni håndflaten eller på foten, f.eks. Og så sitte i et rom og strekke armen/foten din inn i det andre rommet. Det ser litt teit ut da og hvis du vil skjule øret ditt så kan det føre til at du hører dårligere. Dårlig løsning dette. Anonymkode: 966bd...5a3 Hvis man kapper av seg foten da og får en protese, er det lov å flytte øret til protesen for deretter å legge igjen protesen et sted? Anonymkode: 3f445...0bb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #19 Skrevet 12. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis man kapper av seg foten da og får en protese, er det lov å flytte øret til protesen for deretter å legge igjen protesen et sted? Anonymkode: 3f445...0bb Dette var veldig kreativt, og jeg har lyst til å svare ja, men dessverre går det ikke fordi protesen ikke er en del av kroppen din på den måten jeg tenkte i HI. Anonymkode: 966bd...5a3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2019 #20 Skrevet 12. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var veldig kreativt, og jeg har lyst til å svare ja, men dessverre går det ikke fordi protesen ikke er en del av kroppen din på den måten jeg tenkte i HI. Anonymkode: 966bd...5a3 Okey, får prøve en ting til da. Hvis man kapper av seg foten og legger den i fryseren sånn at den ikke råtner, og bare tar den frem hver gang man skal flytte øret til den og bruke den til avlyttning, går det da? Anonymkode: 3f445...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå