Gå til innhold

Hvis du kunne flyttet en kroppsdel rundt på kroppen, hva ville du flyttet på da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du kan flytte én kroppsdel du har til et annet sted på kroppen. Velger du å feks flytte ditt høyre bein og plassere det på hodet (med foten i været), så vil du kun ha ett bein å stå på (og så vil du se fryktelig rar ut, og kanskje bli kalt et tåfistårn eller noe sånt, ikke vet jeg).

Ikke tenk på at det fysisk er umulig i virkeligheten eller at kroppsdelen (som f.eks nesa di) ikke vil funke på det nye stedet. Alt er mulig her inne. Velger du å flytte nesa til tuppen av penishodet ditt så kan du fortsatt lukte med den som før, men det er lurt å ta med i betraktningen at i nesetilfeller vil til en hver tid lukten som er nærmest nesa di være den lukten du kjenner best.

Det er ikke lov til å flytte ting inn i kroppen, med unntakk av inn i munnhulen. Du kan f.eks ikke flytte øynene dine inn i livmoren, eller brystvortene inn i hjernen, men anus på tunga og testikler i ganen går.

Hvilken kroppsdel ville du flyttet, og hvor ville du flyttet den til?

Håper på mange kreative svar.

Anonymkode: 966bd...5a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

flytte nesa til tuppen av penishodet ditt

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nus på tunga og testikler i ganen går

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor ville du flyttet den til?

Jeg tror at tråden burde flyttes til sexualforumet :filer:

Anonymkode: 42cb0...fd9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velger du å feks flytte ditt høyre bein og plassere det på hodet (med foten i været), så vil du kun ha ett bein å stå på

Forresten så kan det jo gå an å trene seg til å stå på hodebenet også. Kan bli mange artige situasjoner ut av det. Tenkte ikke på det da jeg skrev.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at tråden burde flyttes til sexualforumet :filer:

Anonymkode: 42cb0...fd9

Nei, dette har ingenting med seksualitet å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Puppene (evt bare en hvis det ikke er lov med begge?). Tenk så praktisk å kunne flytte de på siden når man ammer om natta, eller på ryggen når ungen skal sove i bæretøy, eller på beinet når man prøver å kutte grønnsakene til middagen og ungen bare vil amme. 😍

Anonymkode: 7cd42...b96

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg ville kanskje flyttet et øye til bakhodet. Hadde hatt full oversikt da, men ville kanskje blitt litt svimmel.

Anonymkode: 9b666...9c8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Puppene (evt bare en hvis det ikke er lov med begge?). Tenk så praktisk å kunne flytte de på siden når man ammer om natta, eller på ryggen når ungen skal sove i bæretøy, eller på beinet når man prøver å kutte grønnsakene til middagen og ungen bare vil amme. 😍

Anonymkode: 7cd42...b96

Jeg glemte å si at det ikke går an å flytte de frem og tilbake. Velger du å flytte en pupp (det er bare lov å flytte én), kan du ikke flytte den tilbake. Nå fikk du noe å tenke på.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kjekt med et øye i nakken da...

Anonymkode: 82bb1...909

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg ville kanskje flyttet et øye til bakhodet. Hadde hatt full oversikt da, men ville kanskje blitt litt svimmel.

Du kan bare lukket det ene øyet og se med det andre, og så bytte på. Da tror jeg ikke du blir svimmel.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du kan bare lukket det ene øyet og se med det andre, og så bytte på. Da tror jeg ikke du blir svimmel.

Men jeg ble litt gira på å ha 360-grader-syn:/

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg ble litt gira på å ha 360-grader-syn:/

Da er det bare å holde dem vidåpne, ja, og hvis sidesynet begynner å svikte, kan du ta deg en piruett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man flytte magefettet opp til puppene? 

Anonymkode: 96b11...e41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan man flytte magefettet opp til puppene? 

Anonymkode: 96b11...e41

Huden vil ikke smelte inn i hverandre på den måten jeg tror du ønsker, så du vil i så fall ende opp med slik magefettet ditt ser ut nå (magen din) oppå puppene dine som nok ender med å få en slags triumfbuenform, med navel på toppen. Du vil få et flatt parti over magen din, men du må bruke mange penger på spesialsydde BH-er.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan flytte én kroppsdel du har til et annet sted på kroppen. Velger du å feks flytte ditt høyre bein og plassere det på hodet (med foten i været), så vil du kun ha ett bein å stå på (og så vil du se fryktelig rar ut, og kanskje bli kalt et tåfistårn eller noe sånt, ikke vet jeg).

Ikke tenk på at det fysisk er umulig i virkeligheten eller at kroppsdelen (som f.eks nesa di) ikke vil funke på det nye stedet. Alt er mulig her inne. Velger du å flytte nesa til tuppen av penishodet ditt så kan du fortsatt lukte med den som før, men det er lurt å ta med i betraktningen at i nesetilfeller vil til en hver tid lukten som er nærmest nesa di være den lukten du kjenner best.

Det er ikke lov til å flytte ting inn i kroppen, med unntakk av inn i munnhulen. Du kan f.eks ikke flytte øynene dine inn i livmoren, eller brystvortene inn i hjernen, men anus på tunga og testikler i ganen går.

Hvilken kroppsdel ville du flyttet, og hvor ville du flyttet den til?

Håper på mange kreative svar.

Da vil jeg ikke være med.

Anonymkode: 321a4...38f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen, men kunne jeg tatt av meg ørene og lagt de igjen et sted sånn at jeg hunne hørt hva som foregikk i et annet rom enn det jeg var i eller et annet sted enn jeg var, så hadde det vært sinnsykt fett!!! 

Anonymkode: 3f445...0bb

AnonymBruker
Skrevet

Da vil jeg ikke være med.

Anonymkode: 321a4...38f

Vel, det er et smutthull her, kom jeg på nå. De som har så nedsunken livmor at den er kommet ut av skjeden, skal få lov til å flytte en kroppsdel inn i livmoren. Men da må den forbli nedsunken og ute av skjeden, den kan ikke flyttes inn.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen, men kunne jeg tatt av meg ørene og lagt de igjen et sted sånn at jeg hunne hørt hva som foregikk i et annet rom enn det jeg var i eller et annet sted enn jeg var, så hadde det vært sinnsykt fett!!! 

Det går ikke, du må plassere øret (bare ett, ikke lov å flytte begge selv om jeg gjorde en feil i HI og skrev "øynene" som om det hadde vært lov med begge), et sted på kroppen. Så det nærmeste du kommer ønsket ditt, som jeg klarer å komme på, er å plassere et øre inni håndflaten eller på foten, f.eks. Og så sitte i et rom og strekke armen/foten din inn i det andre rommet. Det ser litt teit ut da og hvis du vil skjule øret ditt så kan det føre til at du hører dårligere. Dårlig løsning dette.

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke, du må plassere øret (bare ett, ikke lov å flytte begge selv om jeg gjorde en feil i HI og skrev "øynene" som om det hadde vært lov med begge), et sted på kroppen. Så det nærmeste du kommer ønsket ditt, som jeg klarer å komme på, er å plassere et øre inni håndflaten eller på foten, f.eks. Og så sitte i et rom og strekke armen/foten din inn i det andre rommet. Det ser litt teit ut da og hvis du vil skjule øret ditt så kan det føre til at du hører dårligere. Dårlig løsning dette.

Hvis man kapper av seg foten da og får en protese, er det lov å flytte øret til protesen for deretter å legge igjen protesen et sted? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man kapper av seg foten da og får en protese, er det lov å flytte øret til protesen for deretter å legge igjen protesen et sted? 

Dette var veldig kreativt, og jeg har lyst til å svare ja, men dessverre går det ikke fordi protesen ikke er en del av kroppen din på den måten jeg tenkte i HI.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var veldig kreativt, og jeg har lyst til å svare ja, men dessverre går det ikke fordi protesen ikke er en del av kroppen din på den måten jeg tenkte i HI.

Okey, får prøve en ting til da. Hvis man kapper av seg foten og legger den i fryseren sånn at den ikke råtner, og bare tar den frem hver gang man skal flytte øret til den og bruke den til avlyttning, går det da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...