Gika Skrevet 8. mars 2006 #1201 Del Skrevet 8. mars 2006 Så mye du har fått gjort! Moro med kjolen på plass, og brudepiken kommer til å bli nyyyydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1202 Del Skrevet 8. mars 2006 Nedlasting er ein fin ting... ← Yes, på torrentspy! Da får du hele programmet og ikke bare trial Glemte at du også lastet ned ← Men hvordan blir det da med serienummer? Det står at jeg skal taste det inn..... Så mye du har fått gjort! Moro med kjolen på plass, og brudepiken kommer til å bli nyyyydelige! ← Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1203 Del Skrevet 8. mars 2006 Det ordnet seg med serienr? Tror du finner crack på torrentspy også Plans for 2night? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 8. mars 2006 Det ordnet seg med serienr? Tror du finner crack på torrentspy også Plans for 2night? ← Jepp,det gjorde det,takket vere deg Har ingen planer,utenom og kanskje gjøre litt små ting på sangheftet vårt,bli ferdige med slike små ting som jeg kan gjør nå . I morgen er det på igjen på jobb ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1205 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Ååå, jeg kjeder meg på jobb...... Klarer ikke gjøre NOE fornuftig.. Bare en halv time igjen.. Skal hjem å slappe av. Har svart deg i d-boka mi! Her er tutorials hvis du lurer på noe.. http://www.sketchpad.net/illustrator.htm Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 8. mars 2006 #1206 Del Skrevet 8. mars 2006 Hallais....ja der kan man se verden er ikke stor hehe måtte jo være noen her som hadde min smak og du er i full gang me gifte planer ja!Må være moro når man virkelig vil,koselig at du stakk innom hos meg fortsett med et hvis du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1207 Del Skrevet 8. mars 2006 Håper du får det til, i Illustrator. Kjempegøy program når du blir vant til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1208 Del Skrevet 8. mars 2006 Ååå, jeg kjeder meg på jobb...... Klarer ikke gjøre NOE fornuftig.. Bare en halv time igjen.. Skal hjem å slappe av. Har svart deg i d-boka mi! Her er tutorials hvis du lurer på noe.. http://www.sketchpad.net/illustrator.htm ← Takk for link,får se om jeg finner ut av ting... koselig at du stakk innom hos meg fortsett med et hvis du har lyst ← Like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 9. mars 2006 #1209 Del Skrevet 9. mars 2006 Go morgen en dag mindre igjen....*det snør det snør tideliboom* er så lei av at det snør............AHHHHHHHHHHHHH HAR NOK NÅ!!! Ellers a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1210 Del Skrevet 9. mars 2006 Go morgen en dag mindre igjen....*det snør det snør tideliboom* er så lei av at det snør............AHHHHHHHHHHHHH HAR NOK NÅ!!! Ellers a?? ← Hey Kosli med besøk her i dagboka mi så tidlig Ja,her er det bare kaldt ,men det snør liiiiite Du er leeeei av snø,det skjønner jeg Ellers i dag så skal jeg se på en suite på et hotell her i byn i matpausen ,litt spennende da ,håper vi går for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1211 Del Skrevet 9. mars 2006 Ah, deilig å ligge på suite på hotell.. Er sikkert flott! Her har mesteparten av snøen smeltet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1212 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja,gleder meg til det da Men viktig at vi slipper og sjekke ut før klokka tolv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1213 Del Skrevet 9. mars 2006 Det går helt sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1214 Del Skrevet 9. mars 2006 Hm...må visst avtale med hun dama...hun hadde lunsj ,jaja,får ringe i kveld eller noe og avtale en dag. Men skulle ha booket ett rom snart. Det løste seg jo med skyss til ungene utover til fotograf,mamma har bestemt seg for å kjøre så da sitter dei på der. Så når det er i orden og dagmamman som har minsta ville sitte mellom ungene under middagen,så kan jeg ringe barnevakta som skal ha ungene på natta og avtale noen møter med henne før bryllupet. åååå,jeg håååper dei liker henne,har bare henne,resten av alternativa er jo i bryllup Men må huske og spør mamma om ho vil pynte og kle på barna og ta dei med seg i kirka på dagen.... Det er slike små ting som må ordnes nå fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. mars 2006 #1215 Del Skrevet 9. mars 2006 Shit! Det er flate meg ikke lenge igjen til klokkene ringer nå! Husker da det var to måneder igjen til vår dag...den tiden gikk rasende fort!!! Takk for at du holder en knapp på at navlen min IKKE popper forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1216 Del Skrevet 9. mars 2006 Shit! Det er flate meg ikke lenge igjen til klokkene ringer nå! Husker da det var to måneder igjen til vår dag...den tiden gikk rasende fort!!! Takk for at du holder en knapp på at navlen min IKKE popper forresten! ← Ja ,håper det går fort,prøver og få unna alt jeg kan nå så det ikke blir så veldig mye tett innpå Min navle poppet heller aldri ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1217 Del Skrevet 9. mars 2006 Småting som gjør meg nervøs, er så lett å glemme Ikke at du glemmer barna dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1218 Del Skrevet 9. mars 2006 Skulle ikke forundre meg Når det nermær seg er jeg vel helt vimsete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1219 Del Skrevet 9. mars 2006 ah....har vasket badet og golva nede,føler meg effektiv Skal prøve og gjør litt små ting angående bryllupet,sette opp litt lister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. mars 2006 #1220 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjenner igjen den følelsen når alt med ungene var i boks!! Det er et puslespill det der. Godt at brikkene faller mer og mer på plass Jettes Ha en god kveld og natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg