Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Jettes

Anbefalte innlegg

JA,har planer for hele uka i grunn. Men nå har jo eldsta blitt syk,men har bare litt feber, ellers fin. Håper det går over til i morgen...

Vi skal ut og prøve oss på fotografen igjen i morgen. Onsdag har minsta time hos legen,så på torsdag starter jeg på jobb igjen. Skal bli litt godt det da :) Men hoster som en hest enda :(

¨Nå venter vi bare på mamma som skal komme og hente oss så vi får reise ut å hente kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,da var brudekjolen kommet i hus :sjarmor: Eller rettere sagt, den henger hos min mormor :hjerte: Men har den ihvetfall innenfor rekkevidde,tror jeg må på besøk en del med mormor fremover og kikke på den :hjerte:

Sløret var ganske knørvet,men på salongen sa dei at jeg bare kunne komme innom når det nermet seg og få det strøket :)

Fikk også med avkappet på kjolen,tenkte kanskje og bruke det på brudepikebukettene :)

Ellers så har jeg kjøpt sko til jentene,da er det bare en rød tråd rundt livet og strømpebukser igjen så er deres utstyr i boks :) Kjøpte til og med pynt til håret deres i dag,noe jeg ramlet over helt tilfeldig,skal ta bilde av det etterpå.

Har bestemt meg for servietter også,kjøpte bare en pakke av hver (en kaffi og en middag) for å se om dei passet til resten av pynten på bordet og det gikk bra,så nå må jeg bare ut igjen og kjøpe resten. Må ut og bytte minsta sine sko også så :) Må ha en størrelse større.

Kjøpte noe annet pynt som skal ligge på langbordet vårt,svigermor har kjøpt det samme til og ha i brudebukketten :)

Skal prøve og ta bilde av det meste etterpå,veska med kameraet ligger i bilen til mamma ,søstra mi kommer innom med det snart :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye du har fått gjort da! Flott av butikken å tilby seg å stryke sløret. Sånn service liker vi!

Gleder meg til bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bilde :)

Av smykket og øredobbene mine også,men ser dei litt dårlig..

Og det siste er mønsteret på voksduken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så mye fint du har fått tak i!! Så nusselige sko!! Smykket og øredobbene så kjempestilige ut, akkurat min stil ;) Du kommer til å bli så fiiin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så mye fint du har fått tak i!! Så nusselige sko!! Smykket og øredobbene så kjempestilige ut, akkurat min stil  ;) Du kommer til å bli så fiiin!  :klem:

Tuuusen takk :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kjempe-fine ting!!! Kor har du kjøpt smykket? Det var rå-lekkert!!

Men du? Kva skal du med voksduken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint ja!  :klappe:

Kjempesøte sko! ;)

Effektiv du har vært! :kyss:

Men nå nærmer det seg også..  :sjarmor:

Ja,skoene var kjempe søte,og passet kjempe fint til kjolen,billige var dei også,200kr per par :)

Ja,nermær seg,og nå er det mest sånnt små ting igjen nesten....å det er sånt som ikke har blitt budsjett tert,men koster det også :sjenert:

Kjempe-fine ting!!! Kor har du kjøpt smykket? Det var rå-lekkert!!

Men du? Kva skal du med voksduken...?

Tusen takk :sjarmor: Kjøpte det på brudesalongen,prøvde en del smykker som jeg hadde med meg,men passet ikke sammens med tiaraen,men så fant han som jeg ahdde med og gjør da (han som eiger butikken) frem dette smykket og det passet perfekt :sjarmor:

Skal ha voksduk på det bordet som barna skal sitte og tegne,vil jo ikke måtte ta med meg bordet hjem ,for regner med det blir en del tegning UTENFOR strekene :ler:

Når er ditt utdrikningslag da?  ;)

Fått styrt noe mer med planlegging?

Formen ok? :klem:

mitt er 22 april,pga at da r samboer hjemme søndagen,så jeg slipper og stå opp med unger de dagen,tror ikke jeg er skikket til og ta meg av noen unger da nei :ler:

Ja,var borte hos svigermor etter jeg og minsta hadde vert hos fotograf (som gikk kjempe fint forresten :sjarmor: ). Snakket en del bryllup ja,hun mener vi bør ha en velkomstdrink til alle sammen,spesielt til dei som kommer til kaffi. Hun skulle høre med søskenbarnet til samboer,for det er han som har med det og gjør,høre om dei hadde en billig sjampanje (ikke helt rett skriving det der da men :ler: )

Og så kom vi til at jeg skal sette opp en plakat med borplassering til middagen....

Noen forslag på hvordan jeg kan gjør det? Må jeg tegne den eller? Kan jeg skrive ut så stort i skriveren? Epica? du som har greie på sånt? :sjarmor:

fikk med meg det dei hadde klippet av av kjolen også,så skal brude det rundt brudepike bukettene.

Snakket også om oppsattsene som skal stå på bordet,dei skal vere ganske enkle :)

Ganske mye bryllupsnakk :sjarmor:

Eller så har jeg samlet ganske mye gode tips til siste ting som må gjørest listen min :sjarmor: Det er så mye god info her inne :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen ok? :klem:

Formen er stigende,takk for at du spør :klem:

Gleder meg faktisk litt til og starte på jobb igjen :)

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Hvis du kan skrive ut et A3 ark fra skriveren, at den ikke bare skriver på A4, da går det greitt det :)

Du kan tegne den for hånd hvis du har scanner. Eller tegne den på dataen :)

For en FIN dato å ha utdrikningslag! ..... :sjarmor:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan skrive ut et A3 ark fra skriveren, at den ikke bare skriver på A4, da går det greitt det  :)

Du kan tegne den for hånd hvis du har scanner. Eller tegne den på dataen :)

For en FIN dato å ha utdrikningslag! .....  :sjarmor:

Skal se hva som går :) Skulle ha hatt det programme som du tegner med,så veldig fint ut :)

Tenker på deg jeg når jeg er i utdrikkingslaget :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor:

skal tenke på deg også!!

ja, det programmet heter Illustrator..

vi lasta det ned.. ;)

men tror kanskje du kan hente ned en 30 dagers gratis trial! :hoppe:

*leter*

HER:

http://www.soft32.com/download_342.html

Gikk inn på torrentspy jeg og laster det ned der i fra? Har ikke dere lastet det ned også?

Luuuurt med voksduk til barnebordet!!

Ja,det må til tror jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Yes, på torrentspy! Da får du hele programmet og ikke bare trial :sjarmor:

Glemte at du også lastet ned ;)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.