Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #1141 Del Skrevet 27. februar 2006 Du får det til og hørest så enkelt ut Men nå må jeg gå og legge meg litt....brenner opp av feber.... ← Jammen det er ikkje så vanskeleg, ser du!! God bedring vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 27. februar 2006 #1142 Del Skrevet 27. februar 2006 Så fiiint det blir Jettes Servietter med samme monogram på som sangheftene, stilig!! En stor god bedrings til deg og minsta Jettes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 27. februar 2006 #1143 Del Skrevet 27. februar 2006 God bedring til deg og veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1144 Del Skrevet 28. februar 2006 Tuuusen takk for godbedrings ønsker Er hjemme i dag også,hadde over 39 i feber i går,og var skikkelig gåen i dagtidlig,er litt bedre etter noen paraceter,minsta ligger og sover stakkar Mamma og lillesøster var innom i går kveld,de flirer av meg når jeg viser alle detaljer jeg har tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1145 Del Skrevet 28. februar 2006 Uff da stakkars lille gulljenta Hvordan gikk det med printinga? Printer du fra Word? Å, jeg er trøtt.. Kaldt ute.. Sånn typisk *vil ligge i badekaret og slappe av* dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1146 Del Skrevet 28. februar 2006 Uff da stakkars lille gulljenta Hvordan gikk det med printinga? Printer du fra Word? Å, jeg er trøtt.. Kaldt ute.. Sånn typisk *vil ligge i badekaret og slappe av* dag.. ← Går dårlig med den printinga du,må visst mate den bare Jaja,hva gjør man ikke for at bryllupet skal bli perfekt Ja printer fra word Ja,blir nokk inne dag her med oss i dag også,men her skinner sola,kjempe fint vintervèr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1147 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Kakeliste : Kaker. Bryllupskake Stor marsipankake 2 x Marsmellowskake 2 x sjokoladekake Nøttekake 4 x kransekake Ostekake Troikakake Kvæfjordkake Gelekake Stor moltekake 2 x kirsebærkake 2 x kvir sjokoladekaker Marengskake Daijmiskake 2 x gulekake Kremkake Desserter. Fruktsalat Gele i kopper til ungene Frukt fromasj 2 x moccafromasj Lefser med søst 2 x isrulade 2 x iskake de lux 2 x sjokoladerull med is 2 x rips/marengs 3 x karamellpuddinger Moltekrem med kromkaker Annet. Ostefat med frukt Kanel i svingene kanelkringle Endret 28. februar 2006 av Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1148 Del Skrevet 28. februar 2006 Nok med kaker vertfall!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1149 Del Skrevet 28. februar 2006 Mmmm.... Deilige kaker!!!!! Har de mange til å bake for dykk, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. februar 2006 #1150 Del Skrevet 28. februar 2006 Mmmmm. Ingen av dine gjester skal behøve å gå sultne nei Så mye godt da! Men hva er moltekake og kirsebærkake? Prøver å sette sammen kakeliste selv jeg, må nok lage noen selv, og da er det greit med ting som kan lages på forhånd og ligge i fryseren feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1151 Del Skrevet 28. februar 2006 Prøver å sette sammen kakeliste selv jeg, må nok lage noen selv, og da er det greit med ting som kan lages på forhånd og ligge i fryseren feks. ← Peiling på kva slags kaker som blir gode sjølv om dei har hatt ein tur i frysen? Eg tenkte å lage dajmiskake og tropisk aroma, men kjem ikkje på noko meir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. februar 2006 #1152 Del Skrevet 28. februar 2006 Peiling på kva slags kaker som blir gode sjølv om dei har hatt ein tur i frysen? Eg tenkte å lage dajmiskake og tropisk aroma, men kjem ikkje på noko meir... ← Tenkte å lage brownies jeg da, dele opp i pene firkanter og legge på fat, plaste godt inn og putte i fryseren. Ikke noen typisk festkake men med litt frisk frukt på fatet ser det jo ok ut, også er det jo så godt! Ellers har jeg en formkake som alltid pleier å slå an med masse valnøtter, sjokolade og kirsebær inni, den holder seg fint i fryseren, men formkake i bryllup? Frukt/bærterte? Skallet kan jo lages i god tid også fyller man det med bær/sukker/potetmel og steker på morgenen? Sorry Jettes, kupper dagboka di til kakeprat jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1153 Del Skrevet 28. februar 2006 Brownies er knall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1154 Del Skrevet 28. februar 2006 Mmmm.... Deilige kaker!!!!! Har de mange til å bake for dykk, eller? ← Ja,alle disse kakene skal folk bake til oss,har stooor familie,og maaange som kan stille opp. Deiligt Trenger ikkeog bake en eneste en selv Men hva er moltekake og kirsebærkake? ← Kirsebærkake er jeg ikke sikker på,men moltekake er bare en vanlig kake med mye moltekrem på. Men hvet ikke om svigermor bruker nøtte bunn eller vanlig,sikkert vanlig Peiling på kva slags kaker som blir gode sjølv om dei har hatt ein tur i frysen? Eg tenkte å lage dajmiskake og tropisk aroma, men kjem ikkje på noko meir... ← Den marsmellowskaken kan frysest Men har ikke oppskriften her da Og alle nøttebunner kan jo frysest og når du tar den opp er det bare pynting som gjenstår Tenkte å lage brownies jeg da, dele opp i pene firkanter og legge på fat, plaste godt inn og putte i fryseren. Ikke noen typisk festkake men med litt frisk frukt på fatet ser det jo ok ut, også er det jo så godt! Ellers har jeg en formkake som alltid pleier å slå an med masse valnøtter, sjokolade og kirsebær inni, den holder seg fint i fryseren, men formkake i bryllup? Frukt/bærterte? Skallet kan jo lages i god tid også fyller man det med bær/sukker/potetmel og steker på morgenen? Sorry Jettes, kupper dagboka di til kakeprat jeg... ← Brownies er jo kjempe godt det da Helt greit at du kupper dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1155 Del Skrevet 28. februar 2006 Brownies!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1156 Del Skrevet 28. februar 2006 Har bestillt prøvetime den 5 mai klokka 0900 Gleeeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #1157 Del Skrevet 28. februar 2006 Så gøy! Skal du ha håret mest løst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1158 Del Skrevet 28. februar 2006 Har bestillt prøvetime den 5 mai klokka 0900 Gleeeeder meg ← Yay!! Korleis skal du ha håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1159 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja,har lyst og ha håret litt løst ja Noe sånt kanskje : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #1160 Del Skrevet 28. februar 2006 Kjempe-fine sveisar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg