Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Jettes

Anbefalte innlegg

Du får det til og hørest så enkelt ut  :klem:

Men nå må jeg gå og legge meg litt....brenner opp av feber....

Jammen det er ikkje så vanskeleg, ser du!! :klem:

God bedring vennen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuusen takk for godbedrings ønsker :kyss:

Er hjemme i dag også,hadde over 39 i feber i går,og var skikkelig gåen i dagtidlig,er litt bedre etter noen paraceter,minsta ligger og sover stakkar :tristbla:

Mamma og lillesøster var innom i går kveld,de flirer av meg når jeg viser alle detaljer jeg har tenkt på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da stakkars lille gulljenta :kose:

Hvordan gikk det med printinga?

Printer du fra Word?

:kyss:

Å, jeg er trøtt..

Kaldt ute..

Sånn typisk *vil ligge i badekaret og slappe av* dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da stakkars lille gulljenta  :kose:

Hvordan gikk det med printinga?

Printer du fra Word?

:kyss:

Å, jeg er trøtt..

Kaldt ute..

Sånn typisk *vil ligge i badekaret og slappe av* dag..

Går dårlig med den printinga du,må visst mate den bare :( Jaja,hva gjør man ikke for at bryllupet skal bli perfekt :ler: Ja printer fra word :Nikke:

Ja,blir nokk inne dag her med oss i dag også,men her skinner sola,kjempe fint vintervèr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakeliste :

Kaker.

Bryllupskake

Stor marsipankake

2 x Marsmellowskake

2 x sjokoladekake

Nøttekake

4 x kransekake

Ostekake

Troikakake

Kvæfjordkake

Gelekake

Stor moltekake

2 x kirsebærkake

2 x kvir sjokoladekaker

Marengskake

Daijmiskake

2 x gulekake

Kremkake

Desserter.

Fruktsalat

Gele i kopper til ungene

Frukt fromasj

2 x moccafromasj

Lefser med søst

2 x isrulade

2 x iskake de lux

2 x sjokoladerull med is

2 x rips/marengs

3 x karamellpuddinger

Moltekrem med kromkaker

Annet.

Ostefat med frukt

Kanel i svingene

kanelkringle

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm. Ingen av dine gjester skal behøve å gå sultne nei :) Så mye godt da! Men hva er moltekake og kirsebærkake? Prøver å sette sammen kakeliste selv jeg, må nok lage noen selv, og da er det greit med ting som kan lages på forhånd og ligge i fryseren feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å sette sammen kakeliste selv jeg, må nok lage noen selv, og da er det greit med ting som kan lages på forhånd og ligge i fryseren feks.

Peiling på kva slags kaker som blir gode sjølv om dei har hatt ein tur i frysen? Eg tenkte å lage dajmiskake og tropisk aroma, men kjem ikkje på noko meir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peiling på kva slags kaker som blir gode sjølv om dei har hatt ein tur i frysen? Eg tenkte å lage dajmiskake og tropisk aroma, men kjem ikkje på noko meir...

Tenkte å lage brownies jeg da, dele opp i pene firkanter og legge på fat, plaste godt inn og putte i fryseren. Ikke noen typisk festkake men med litt frisk frukt på fatet ser det jo ok ut, også er det jo så godt! Ellers har jeg en formkake som alltid pleier å slå an med masse valnøtter, sjokolade og kirsebær inni, den holder seg fint i fryseren, men formkake i bryllup? Frukt/bærterte? Skallet kan jo lages i god tid også fyller man det med bær/sukker/potetmel og steker på morgenen?

Sorry Jettes, kupper dagboka di til kakeprat jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm.... Deilige kaker!!!!!

Har de mange til å bake for dykk, eller?

Ja,alle disse kakene skal folk bake til oss,har stooor familie,og maaange som kan stille opp. Deiligt :) Trenger ikkeog bake en eneste en selv :sjarmor:

Men hva er  moltekake og kirsebærkake?

Kirsebærkake er jeg ikke sikker på,men moltekake er bare en vanlig kake med mye moltekrem på. Men hvet ikke om svigermor bruker nøtte bunn eller vanlig,sikkert vanlig :)

Den marsmellowskaken kan frysest :) Men har ikke oppskriften her da :) Og alle nøttebunner kan jo frysest og når du tar den opp er det bare pynting som gjenstår :)

Tenkte å lage brownies jeg da, dele opp i pene firkanter og legge på fat, plaste godt inn og putte i fryseren. Ikke noen typisk festkake men med litt frisk frukt på fatet ser det jo ok ut, også er det jo så godt! Ellers har jeg en formkake som alltid pleier å slå an med masse valnøtter, sjokolade og kirsebær inni, den holder seg fint i fryseren, men formkake i bryllup? Frukt/bærterte? Skallet kan jo lages i god tid også fyller man det med bær/sukker/potetmel og steker på morgenen?

Sorry Jettes, kupper dagboka di til kakeprat jeg... :sjenert:

Brownies er jo kjempe godt det da :sikle:

Helt greit at du kupper dagboken min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...