Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Ai, talen ja.. Det er litt vanskeleg.. Eg har begynt å skrive ned nokre små stikkord, men anar ikkje korleis eg skal legge den om, kor mykje eg skal ha med, og liknande... Veit ikkje om eg kjem til å tørre å halde ein gong, men har lyst då..

Kor mange kaker skal de ha?

Nja,hvet iikke helt enda hvor mange kaker....men blir en del dersserter også,men må vel regne ca 3 kakestykker på hver....min familie spiser veeeldi mye kake :sjarmor:

Må snakke med mamma om det etterhvert,men nå spør jeg alle jeg hvet om dei kan bake....

3 mnd bare!!  :hoppe:

Jeg tror jeg må skrive en sang eller noe..

Kommer aldri til å klare å holde tale.. snufs.. :ler:

Lykke til med skriving av tale!

Hatt en fin helg? :kose:

Ja,fiiin helg :sjarmor: HAr kooost meg :)

Jeg får se hva jeg skal gjør jeg og,ikke sikkert jeg heller klare og holde tale...

Ååååååh, 3 måneder jo :hoppe:

3 månder :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:ler:

Men... hmmm.. :plystre:

Har du forslag til en sang, melodien til en sang jeg kan bruke? ;)

Jeg hadde akkuratt lunsj! :sjarmor:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm....er jo mange slike anbefalte melodier da.

Fra www.bryllupsweb.no :

Tips til deg som skal lage din egen sang:

Velg en melodi som er kjent for gjestene

Lag en sang som har to og to linjer som rimer

Bruk rimeordbok og synonymordbok

Innhold: Koselige episoder, særegenheter, ønsker for fremtiden

Rytme

musevisa,blåmann og slike sanger er jo ofte brukt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg skulle ha laga song, skulle det vore ein små-ironisk ein med Kalle Klovn eller Sesam Stasjon-melodi... :ler:

"Den roooooooooosa sangen dere!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg skulle ha laga song, skulle det vore ein små-ironisk ein med Kalle Klovn eller Sesam Stasjon-melodi... :ler:

"Den roooooooooosa sangen dere!"

:grine2: skikkelig romantisk-... knis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg skulle ha laga song, skulle det vore ein små-ironisk ein med Kalle Klovn eller Sesam Stasjon-melodi... :ler:

"Den roooooooooosa sangen dere!"

:ler: Hadde passet litt bra på min samboer,vi liker litt slike uhøytidelige ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Hadde passet litt bra på min samboer,vi liker litt slike uhøytidelige ting  :ler:

Vi også.. :ler:

Eg har allereie klar ein tekst i hovudet mitt på melodien "Jeg digger, digger, digger, digger deg" med Bjarne Betjent, skulle nok brukt den om vi hadde funne ut at vi skal ha songar...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi også.. :ler:

Eg har allereie klar ein tekst i hovudet mitt på melodien "Jeg digger, digger, digger, digger deg" med Bjarne Betjent, skulle nok brukt den om vi hadde funne ut at vi skal ha songar...

:ler:

Ja,den passer bra den også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, her var det mass fjas og gøy!! :ler:

Har faktisk tenkt å skrive en sang jeg, men ikke på rosa papir og ikke med musevisa som melodi ;):ler: Har hørt nok av den typen :Nikke:

(tror forresten jeg har skrevet en sang med flere vers en gang i jula da jeg fikk ånden over meg sent ei natt!! :ler:

Må se om jeg finner den, tror det var melodien som mamma skrev sang til pappa på, jørgen hattemaker, kjempefin melodi!!! ;) Hehe, husker jeg skrev et vers om da vi møttes for første gang, da han hadde krasjet med en elg, *knis*)

Må få høre hvordan det går med sangskrivinga til dere andre som skal skrive etter hvert da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, dere bare MÅ legge ut sangene deres her da, så jeg får se ;) Det kan bli mye moro av det ja. :ler:

Og takk, forresten, Veslo, nå kommer jeg til å synge digger-deg-sangen i flere dager :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her var det mass fjas og gøy!! :ler:

Har faktisk tenkt å skrive en sang jeg, men ikke på rosa papir og ikke med musevisa som melodi  ;)  :ler: Har hørt nok av den typen  :Nikke:

(tror forresten jeg har skrevet en sang med flere vers en gang i jula da jeg fikk ånden over meg sent ei natt!!  :ler:

Må se om jeg finner den, tror det var melodien som mamma skrev sang til pappa på, jørgen hattemaker, kjempefin melodi!!!  ;) Hehe, husker jeg skrev et vers om da vi møttes for første gang, da han hadde krasjet med en elg, *knis*)

Må få høre hvordan det går med sangskrivinga til dere andre som skal skrive etter hvert da  ;)

Så flink du er da som har skrevet ned litt tekst :) Så langt har ikke jeg kommet :)

Hihi, dere bare MÅ legge ut sangene deres her da, så jeg får se  ;) Det kan bli mye moro av det ja. :ler:

Og takk, forresten, Veslo, nå kommer jeg til å synge digger-deg-sangen i flere dager  :frustrert:

Ja,har igrunn nynnet på den sangen en stund nå ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...