Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okey da tar jeg de bare bort etterhvert :) HAr jo flere bilder jeg vil vise frem da :)

Tusen takk MArt`n :klem:

Men nå må jeg hoppe i senga,i morgen skal jeg vaskevaske og atter vaske,så skal vi prøve og komme oss på fest på kvlden...ungene er litt reduserte...så da liker jeg ikke og gå fra dei...

menmen... Har jo betalt over 700 kr for dei billettene da...

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey da tar jeg de bare bort etterhvert :) HAr jo flere bilder jeg vil vise frem da :)

Tusen takk MArt`n , maibrud og litjtuppa :klem:

Fikk mye ros fo humør,glimt i øyet og slikt,men jeg søker 80 % dagtid,så dei tar først inn dei som søker 100 % :(

Men visst dei trenger mere folk så var jeg øverst på lista :) Men det er jo ikke snakk om før etter dei har åpnet...å dei åpner 4 mai... så blir vel i denne jobben jeg har nå en god stund til. Men litt lettere nå som jeg bare har 4 dager... Sa også at jeg var innteresert i litt mindre stilling også visst dei hadde,så får se....

Men nå må jeg hoppe i senga,i morgen skal jeg vaskevaske og atter vaske,så skal vi prøve og komme oss på fest på kvlden...ungene er litt reduserte...så da liker jeg ikke og gå fra dei...

menmen... Har jo betalt over 700 kr for dei billettene da...

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er skoene mine :)

Å har kjøpt to slike lys hjerter og kjøpte noe pynt rundt. Dei skal stå på hver side av brudebuketten på bordet vårt :)

Å tiaran min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RÅ-lekre sko!!!!!!!!!!!!! Korleis skal kjolen din vere no igjen?

Gå inn på www.pronovias.com og linken make your choice så på linken you,det er den kjolen nederst til høgre :) Synest også skoene er stili,betalte 199 kr for dei,var på salg :sjarmor:

Stilige sko!! Og fin tiara! :-D

GOD HELG!!

:klem:

Ah... dumt med den jobben..

Håper du får 80 % !

Ja,håper dei ringer når mai er her :)

God helg tilbake :klem:

Nå har jeg vasket hele under etasjen nøye,så nå er her nede reint ihverttfall,skulle ha tatt over kjøkkenet også,men får se hva jeg får til.....skal jo bort og lever unger også i kveld så....

Nå har minsta stått opp så får vel hente henne. Her er det nesten vårfølelse,sol og blå himmel,deili :sjarmor:

Men har forresten sendt en del innvitasjoner i dag : hoppe: Har en del og leverer igjen da,men det tar jeg etterhvert :)

Fikk prøvingspapirene også i går,litt rart og se mitt namn med ett annet etternamn :forvirret::) Men deiligtogså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvingspapirer? Får man tilsendt noe før bryllupet?

Ein får dei tilbake frå Folkeregisteret, og så skal ein levere dei til kyrkja sjølv....

Spennande å sjå når de får svar på invitasjonane!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig lekre sko du har kjøpt, også så billig da :hoppe:

Det bilde med lyset virket veldig lekkert det også :Nikke:

Kjekt å vite ang prøvingspapirene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein får dei tilbake frå Folkeregisteret, og så skal ein levere dei til kyrkja sjølv....

Spennande å sjå når de får svar på invitasjonane!!! :hoppe:

Ja,har fått noen svar ,men slike som jeg visste kom fra før :)

Så utrolig lekre sko du har kjøpt, også så billig da :hoppe:

Det bilde med lyset virket veldig lekkert det også :Nikke:

Kjekt å vite ang prøvingspapirene :)

Er kjempe fornøyd med skoene ja :Nikke:

Nyyyydeleg kjole!!

Tuuusen takk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har forresten kjøpt meg ditt bryllup,leser det om igjen og om igjen,mange nyttige tips. Prøver og danne meg ett bilde av hva jeg skal snakke om i talen min....synest det er litt vasnkeligt,får sommerfugler i magen når jeg tenker på det :sjenert::)

Ellers så skal jeg få en oversikt over kakebaking og prøve ogfå bestillit suite og kake etterhvert....

Enda myyye å gjør.

I morgen er det bare 3 måneder til :hoppe: :hoppe:

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, talen ja.. Det er litt vanskeleg.. Eg har begynt å skrive ned nokre små stikkord, men anar ikkje korleis eg skal legge den om, kor mykje eg skal ha med, og liknande... Veit ikkje om eg kjem til å tørre å halde ein gong, men har lyst då..

Kor mange kaker skal de ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnd bare!! :hoppe:

Jeg tror jeg må skrive en sang eller noe..

Kommer aldri til å klare å holde tale.. snufs.. :ler:

Lykke til med skriving av tale!

Hatt en fin helg? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...