Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert lurt å ringe de på mandag, så virker du mer interessert! ;)

Ha en kjempefin helg!! :kose:

*skåler med øla*

*sender over en sixpack* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende tid du har i møte da Jettes :Nikke: Håper du får den da, ikke noe særlig å kjede seg på jobb!!

Ha en trivelig helg Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å ringe de på mandag, så virker du mer interessert! ;)

Ha en kjempefin helg!!  :kose:

*skåler med øla*

*sender over en sixpack*                :sjarmor:

Skååååål :) *deler sixpackenmed Epica*

Så spennende tid du har i møte da Jettes :Nikke: Håper du får den da, ikke noe særlig å kjede seg på jobb!!

Ha en trivelig helg Jettes :klem:

Ja,det håper jeg også :hoppe:

Gooood helg til dere begge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt en fin dag :) Altså samboer har sovet nesten hele dagen,menst jeg,min lillebror og barna har vert og aket,spiste en god frokost.

Samboer fikk besøk av en kompis i går så vi ble sittendes til nesten 3,men jeg tok meg bare noen øl,menst samber drakk litt mye conjakk :ler: Jaja,det var han som va redusert i dag,menst vi koooste oss i snøen :)

Fikk panduro pakken i dag,skal til og kanskje lage meg ett utkast slik som menyene blir :)

Men finner jo ikke konvolutter med trekant åpning :sur: Jeg skal jo forsegle den så det MÅ jo jeg ha.....

Noen som har peiling? Jeg må ha C5 konvolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finner jo ikke konvolutter med trekant åpning  :sur:  Jeg skal jo forsegle den så det MÅ jo jeg ha.....

Noen som har peiling? Jeg må ha C5 konvolutt :)

Kva med å lage sjølv? Av kopipapir eller tapet, for eksempel? Det er ikkje så vanskeleg, ser du.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk veslo :sjenert:

I morgen tenkte jeg at jeg skulle lage en del innvitasjoner ferdig,dei som er lengst borte....men SKAL finne slike konvolutter....VILVILVIL!!! :sur:

Har funnet på nettet da :sjarmor: men kunne tenkt meg og bare funnet dei h omkring så jeg bare kan ta dei med heim :)

Får se hva jeg finner på i morgen i matpausen.... Kanskje jeg skal gå ned på nille og se der,eller en bokhandel....får se :)

Natta alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,hadde en fin søndag ja :Nikke:

Samboer reiste da,det er alltid litt kjedelig,menmen :) Var med mormor og spiste boller *nam* :sjarmor:

Ja,håper jeg får den jobben. Skal på intervju på torsdag da :hoppe. Men har ikke funnet helt ut hva jeg skal si på jobb enda,kan jo ikke si at jeg skal på intervju.

Det eneste jeg er at jeg håååper det ikke er ugunstige arbeidstider for meg....barnehagen stenger jo klokken hvart på 5,men jeg orker ihvertfall ikke denne jobben mere....

Skal ut i pausen min og se etter konvolutter + noe dilldall på nille,svigermor hadde kjøpt noen perler som var skikkelig fiiiine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner noe fint dilldall på nille ;)

Spennende på torsdag da..! :hoppe:

Du kan si du skal til legen eller tannlegen?

Åååå, jeg hååååper du får jobben!

Det verste er å være i en jobb man ikke trives i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg og håååper :)

Jeg synest denne jobben er jo grei,men tener veldig lite i den og da er det jo lite motiverendes da....skal jo betale barnepass og sånt også....

Dilldall er gøy ,har alltid kjøpt veldig mye dilldall jeg ikke trenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...