Jettes Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #941 Del Skrevet 7. februar 2006 Begynder med innbydelsene jeg da Den siste er menyene jeg skal ha på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #942 Del Skrevet 7. februar 2006 Legger inn ett bilde av kjolen også Og av brudepikekjolene,skal få tak i ett rødt bånd til og ha sammens med det hvite som er rundt livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #943 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Skikkelig stilig, elegant kjole! Søtt å ha med brudepiker Hadde jeg gjerne hatt hvis jeg hadde en liten For suuupermedlem!! Jeg skal snart finne senga. Gonatta & Sove godt!! Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #944 Del Skrevet 7. februar 2006 Fiiiiiiiiiine trykksaker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #945 Del Skrevet 7. februar 2006 Skikkelig stilig, elegant kjole! Søtt å ha med brudepiker Hadde jeg gjerne hatt hvis jeg hadde en liten For suuupermedlem!! Jeg skal snart finne senga. Gonatta & Sove godt!! ← Natta Fiiiiiiiiiine trykksaker!! ← Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #946 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Disse to er fiiine Endret 7. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #947 Del Skrevet 7. februar 2006 Å så til slutt bryllupskaka som jeg nå sender rundt til en del bakeri for å høre på pris. Den skal ver med hvit marsipan og flere roser,den vite borden rundt skal ver rød Dette er det mannen som har bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #948 Del Skrevet 7. februar 2006 Får ikke til og lage meg en ticker på snugglepie,får bare opp at jeg må logge meg inn for å bruke denne funksjonen,å det eter jeg har logget meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #949 Del Skrevet 8. februar 2006 HUUUURRRA FIKK DET TIL JEG *STOLT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 8. februar 2006 #950 Del Skrevet 8. februar 2006 HUUUURRRA FIKK DET TIL JEG *STOLT* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2006 #951 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Der fikk du det til! Nam... Kaka høres god ut... Vi skal ha sjokolade-bryllupskake, men mamsen skal også kjøpe en marsipankake som er en av kakene vi skal ha itillegg. Hvor mange kaker skal dere ha itillegg til b-kake? Endret 8. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #952 Del Skrevet 8. februar 2006 Mamma skal kjøpe ei ekstra marsipan kake,men hvet ikke helt hvor mange enda. Dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2006 #953 Del Skrevet 8. februar 2006 Hm... Litt usikker. Vi blir bare 45 stk, så det holder kanskje med 3 kaker utenom b-kaka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #954 Del Skrevet 8. februar 2006 JA,jeg regnet på 3-4 kake stk per pers,det ble myyye kake. 40 kaker..... vi blir 134 stk,ca 15 unger... Skal snakke litt med mamma om det når dei kommer hjem fra syden (heldiggrisene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2006 #955 Del Skrevet 8. februar 2006 Syden.. ah.. deilig.. Gleder meg til Syden jeg også.. Bare litt mer enn 2 mnd til. Egentlig tror jeg det er mest barn eller eldre som spiser mye kake. Vi er flest unge, de er nok mest opptatt av å drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #956 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja,det er sant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #957 Del Skrevet 8. februar 2006 Snart ferdig på jobb Skal i stallen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2006 #958 Del Skrevet 8. februar 2006 Kooooooose deg i stallen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #959 Del Skrevet 8. februar 2006 Åååh, kakeprat!! *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #960 Del Skrevet 8. februar 2006 Er bare i full fart innom før jeg reiser i stallen,burde igrunn gjort litt husarbeid Men kjekkere og sitte her Men noen som hvet hva som skjedde med peony i dag? Rakk ikke inn i dagboken før den ble slettet Har en anelse om at det ikke gikk så bra,er så trist på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg