Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sendte sms til catering damen agående nattmat, tror vi går for fiskesuppe som er 64 kr per pers,synest igrunn det er alt for mye. Ringte mamma og sa at vi kunne ta pølse med brød for 40 kr da ble det billigere. Men mamma syntest ikke det var noe. Så hun og pappa ville betale fiskesuppe til alle :hoppe: :hoppe:

Endret av Jettes
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har musikk liste? Skal jo plutselig ha Dj :sjarmor:

Skrevet

Så snille foreldre du har Jettes :Nikke:

Må si at det høres bedre ut med fiskesuppe enn med pølser, men det kan nok ha sin årsak i at vi ofte spiser pølser, og sjeldent fiskesuppe ;)

Trodde at DJ allerede hadde musikken, så det var bare å levere en liste til dj i forkant. Vi skal gi dj våres fritt spillerom, da vi kjenner vedkommende og spillearten ;)

Skrevet

Kjempe snille foreldre ja :sjarmor::hjerte:

Dei har jo egne djer til og spille i bryllup,men kunne tenkt meg en liten liste over noen sanger jeg vill han skal spillle,har allerede noen sanger, slike som er våres og som minner meg om min kjære :hjerte:

Men den som dere skal danse til kommer vl dere med selve eller?

Skrevet (endret)

Ganske trøtt i dag... :Gjesp:

Håper jeg snart blir suuuuper medlem :hoppe:

Endret av Jettes
Skrevet

Hei Jettes :vinke:

Så snille foreldrene dine er ! Alltid hyggelig å få litt hjelp da.

Det er sannelig ikke lenge til du skal stå brud nå :hjerte:

Ha en strålende dag :klem:

Skrevet

Hei :klem:

Nei,tiden går kjempe fort altså :overrasket: Synst ikke det var lenge siden det var ett år til,så koooos deg med planlegginga :klem:

Håper du har en flott da :klem:

Skrevet
Hei  :klem:

Nei,tiden går kjempe fort altså  :overrasket:  Synst ikke det var lenge siden det var ett år til,så koooos deg med planlegginga  :klem:

Håper du har en flott da  :klem:

Kooose meg skal jeg nok klare ;) Håper tiden går fort til jeg skal gifte meg også :sjarmor:

:klem:

Skrevet (endret)

Ang djen. Vi vil iallefall si ifra hvilken sang det er, slik at har hun den ikke, så har hun tid på seg til å skaffe den. Kjekt med sanger som betyr noe for dere :Nikke: Vi har jo fått god hjelp av veslo på den fronten ;) som på mange andre områder :)

Endret av Maibrud`06
Skrevet
Ang djen. Vi vil iallefall si ifra hvilken sang det er, slik at har hun den ikke, så har hun tid på seg til å skaffe den. Kjekt med sanger som betyr noe for dere :Nikke: Vi har jo fått god hjelp av veslo på den fronten ;) som på mange andre områder :)

Så søtt sagt!!! :klem:

Skrevet
Så søtt sagt!!! :klem:

Og det er helt sant veslo :Nikke: Hva skulle vi gjort uten deg??

Skrevet

Det samme sier jeg :Nikke:

Men nå VIL jeg bli supermedlemm :sur:

Skrevet

:grine2: Avataren din er så kul!

Ja supermedlem må du bli. Gøy å kunne legge ut bilder.

Hatt en fin jobbedag? :klem:

Skal du også se Frustrerte Fruer?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...