Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,skal prøve på det når jeg kommer hjem :klem:

Spurte om hvordan jeg får 2 sider på høykant i words.... Skal ha avlange sanghefter,men finner ikke hvordan jeg gjør det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da kommer dei ut ståendes da, 2 sider? Skal prøve det når jeg kommer hjem ,takk for tipset :klem:

Men kasnkje du hvet hvor man finner border også da? Tenkte og ha det på første sida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må teste litt ut når jeg kommer hjem i kvald,prøvde i går,men var veldig trøtt og tålmodigheten ikke helt på topp ;)

Denne uka skal vi litt av hvert... prøve kle til brudegom og møte med catering folka. Og legge opp kjolen min. Skal prøve og få unna litt innvitasjoner også :)

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det skjedd mye siden jeg sist var innom!! Grattis med sko, så kjekt å få det på plass også! Og herlig tid du har foran deg med prøving av smykke, slør og tiara. Skal du ha veske?? Jeg har funnet en brukt, lurer på om jeg skal kjøpe den...

Må du legge opp kjolen mye eller?

Her hos meg er det samme stemning om bryllupskake ;) Det SKAL være skikkelig bryllupskake, dermed basta :ler2:

Ha en fortsatt fin og trivelig dag Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye siden jeg sist var innom!! Grattis med sko, så kjekt å få det på plass også! Og herlig tid du har foran deg med prøving av smykke, slør og tiara. Skal du ha veske?? Jeg har funnet en brukt, lurer på om jeg skal kjøpe den...

Må du legge opp kjolen mye eller?

Her hos meg er det samme stemning om bryllupskake ;) Det SKAL være skikkelig bryllupskake, dermed basta :ler2:

Ha en fortsatt fin og trivelig dag Jettes :klem:

Hei,kjekkt og "se" deg ;):klem:

Nei,hvet ikke om jeg skal ha veske igrunn...hvet ikke helt hvor jeg skal gjør av alle tinga mine visst ikke da...kanskje jeg skal dele med forlover .... :)

Hvet ikke helt hvor mye jeg må legge opp kjolen,men nå er ikke skoene mine så høy hæl på da, så kanskje litt ihvertfall.

Har du funnet noe kake da? Jeg synest igrunn det er ganske vasnkeligt ....

Har ringt hjem og sagt at samboer må ordne band denne uka,han sa ett utydig ja :forvirret: Visst ikke han gjør det så må jeg :( synst han kan gjør det nå når han er hjemme uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA....forma har ikke blitt noe bedre utover dagen,visst jeg ikke blir noe bedre blir jeg hjemme i morgen...for jeg MÅ på jobb på onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fant du noe spennende og sexy undertøy da??? Jeg skal ha en stroppeløs bh. Orker ikke korsett. Ser for meg at det blir varmt og stivt!!

Men det gjør seg jo veldig med korsett da, så jeg skjønner hvorfor mange bruker det :)

Hvordan er formen da Jettes??

Her er vi ferdige med nok et virusbesøk hos oss alle sammen. Han eldste har fått helvetesild da. Legen trodde det var en reaskjon på at han har vært mye syk den siste mnd. Han er jo bare så flink når han er syk. Klager sjeldent..Så nå blr det spennende å se om minste får vannkopper, da det er samme virus som helvetesild...

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noe bra undertøy?  ;)

:kyss:

Skal kikke en del mer i morgen eller i kveld :)

Tuuusen takk for mange gode linker :klem:

Ja, fant du noe spennende og sexy undertøy da??? Jeg skal ha en stroppeløs bh. Orker ikke korsett. Ser for meg at det blir varmt og stivt!!

Men det gjør seg jo veldig med korsett da, så jeg skjønner hvorfor mange bruker det :)

Hvordan er formen da Jettes??

Her er vi ferdige med nok et virusbesøk hos oss alle sammen. Han eldste har fått helvetesild da. Legen trodde det var en reaskjon på at han har vært mye syk den siste mnd. Han er jo bare så flink når han er syk. Klager sjeldent..Så nå blr det spennende å se om minste får vannkopper, da det er samme virus som helvetesild...

Ha en fin kveld :klem:

Jeg skal også ha en stroppløs BH,men tenkte og ha noe undertøy og skifte til på bryllupsnatten,men nå tror jeg at jeg hopper over den delen,kjøper meg bare hvite stayups og en søt liten sexy truse ;)

Har noe hvit sexy undetøy som jeg kan ta med meg ,har ikke brukt det så mye att det gjør noe,tror ikke samboer husker det så ,bare brukt det en gang ,slikt som ikke går og ha på seg under noe,en sånn babydoll tror jeg det heter :sjarmor:

Jeg har vert hjemme i dag,hadde ikke stemme i går og var veldig trøøt og tung i hodet i dag tidlig :( Men er mye bedre nå så i morgen blir det full rulle ,møte med catering folka og prøving av brudegom kler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,men vi skal vel bare ligge på hotell bryllupsnatten vi da,har ikke sett oss råd til reise :( Menmen...kan jo kose oss på hotell rommet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye kos som kan skje på hotellrommet ja Jettes ;) Trenger ikke å dra på noe reise for å oppleve romantikk dagen etter bryllupet nei :ler2:

Må du ha god bedring Jettes, og lykke til på møte med cateringsfirmaet imorgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...