Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så spennende med pakke :hoppe: Tenker dere kommer til å kose dere mens dere lager kort ja :Nikke: Du skal jo lage en del, så det er jo kjekt å få litt hjelp, samt at det er mye bedre å være to!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ett spm på forrige side:

tror jeg har funnet skone mine. Men hvordan tror du dei passer til kjolen? Med tanke på visst jeg skal ha sølv tiara?dei er det jo gull i,og har tenkt på ett gull smykke...

Dei er inne på www.eurosko.no på nyheter,dete er dei røde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe lekre sko!!!

tror de blir kjempe fine til kjolen!!!! så lenge ikke fargen på bildet "lyver" da!!!

Endret av lindas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lekre sko Jette!! Det er litt vanskelig å se om de passer når vi ikke ser fargene mot hverandre, men passer fargen så passer de jo sammen stilmessig synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,jeg synest skoene er kjempe stilige :) Tenkte og gå og se på dei i matpausen min :) Visst jeg synest deis er okey ut så tar jeg de,synest ikke at 380 kr er så gale for ett par sko :)

Har nå sendt prøvelsepapirene :)

Og neste fredag skal jeg og min forlover til brudesalongen og legge opp kjolen og bestemme slør ,tiara og hvilket smykke. Lurer på hvilkde andre smykke jeg skal ha som alternativ....hm....

Men da får jeg kjolen hjem etter det da :hoppe: Og når man kjøper kjole der så får man låne underskjørt gratis :sjarmor:

Min forlover er slik som har oversikten over alt og hun sa att mitt utdrikkningslag blir 22 april,så jeg måtte si ifra til min samboers forlover så det ikke kræsjet med oss,men tanke på ungene :)

Da er det jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr forresten tenkt litt på kake da,spurte ei som jobber sammens med mamma om hun kunne lege,for jeg har tatt meg ut ei kake fra henne som mamma skal betale,hun gjør det bare på hobby basis,men er kjempe flink :)

Skal se hva prisene er her i byen så får vi se,men samboer synest at det er brudekjolen og kaka som er viktigst da så skal snakke skikkelig med han neste uke eller i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får låne underskjørt gratis! ;)

Ang. ønskeliste...

Hvor mye er det normalt at hver gir i gave?

Vet ikke hvor lang liste man behøver å lage egentlig...

Vi vil ha 45 gjester hvis alle sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg varierer fra hvor nert hver person står dere,men dere får jo sikkert fra folk som ikke er innviterte også tenker jeg :)

Ja deiligt og slippe og tenke på underskjørt :)

Her er det snart lunsj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med sko  :hoppe:

Ha en fin helg  :kyss:

takk :) God helg tilbake :klem:

Kan jeg se!?!? :hoppe: :hoppe:

JA,gå inn på www.eurosko.no og inn på nyjeter,det er dei røde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha helg no!!!!

Vi skal i svømehallen i morgen,men har begynt og lure på om minsta skal få pass,for hun har blitt ganske tett og hoster styggt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svigermor skal passe minsta i morgen,for hun hadde litt feber ikveld.

Vi skal nedom binders og kjøpe papp til sanghefta også i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk vi startet på en hel del innvitasjoner så nå er vi godt i gang.skulle bare ringe henne når vi skulle lage fler :)

Sitter og skal lage til forside ti sangheftene,men hvet ikke hvordan man får papiret til og stå på høy kant,for jeg skal jo brette A4 i to på høykant,noen som hvet hvordan man gjør det på Words?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,har blitt skikkelig forkjøla i helga,men slepte meg på jobb i dag :Gjesp:

Tok bussen,men mista den første så måtte gå i 15 min til neste buss stopp..... :frustrert:

Jaja,har ikke spist frokost så må få i meg noe mat snart også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...