Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Tuuusen takk :kyss:

Skal ha ett lang slør til da :) Som er av samme stoff som det som henger på kjolen :)

Er helt forelska i den kjolen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Så flott kjole da!! Og det kommer fra meg som egentlig mener at brudekjoler skal være ensfargede.... MEn denne var virkelig lekker altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg var jo igrunn bestemt på det at jeg skulle ha noe klassisk da,men falt pladask for denne altså :hjerte:

Hadde bestemt meg for å ver veldig klassisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så nyyydelig kjole Jettes :Nikke: Går i de to fargene du har hatt lyst at brudekjolen din skal gå i. Den var så lekker!!! Tror nok gull hadde tatt seg godt ut til den varme rødfargen i kjolen..

Er det ikke herlig??? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,den er perfekt,kjempe herlig :hjerte:

Ja jeg blir sikkrere og sikkrere på at jeg vil gå for gull :) må finne en gull tiara først :) men når jeg skal ut og legge den opp så tar jeg med meg den som jeg hadde tenk i sølv også :)

Men lurer på og låne sko på aurosko,har sett meg ut noen der,og så spør om jeg får levere dei tilbake om dei ikke passer til,tror dere det går?

Må visst ringe catering firmaet,det gjør jeg i morgen for og avtale møte,hadde tenkt og sendde en mail da men.....

Ellers så må jeg visst pushe på samboer angående band,han fikk i oppgave og ringe til en han kjenner som viderformiddler band :)

Men nå er kjolen min tilsalgs da etter 20 Mai :) Visst dere hvet om noen som er ute etter noe sånt,den er i str 36,men korsette er jo bare knyting på så den går sikkert i str 38 også :) skal ha 8000 kr for den,da renser jeg den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av deg nå Jettes :) Du har allerede alt klart for videresalg av kjolen :ler2: Har ikke tenkt tanken en gang jeg...

Skal dere servere nattmat Jettes? Lurer på om vi ikke skal ha suppe med rundstk som nattmat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planleggings-kalender:

januar 2006

25 on -

26 to -

27 fr -

28 lø -

29 sø -

30 ma Uke 5 -

31 ti -

februar 2006

1 on Uke 5 -møte med cateringfolka kl 17.00, brudegom prøve kler

2 to -

3 fr -

4 lø -

5 sø -

6 ma Uke 6 -

7 ti -

8 on -

9 to -

10 fr -

11 lø -

12 sø -

13 ma Uke 7 -

14 ti -

15 on -

16 to -

17 fr -

18 lø -

- 19 sø -

20 ma Uke 8 - 3 måneder igjen

21 ti -

22 on -

23 to -

24 fr -

25 lø -

26 sø -

27 ma Uke 9 -

28 ti -

mars 2006

1 on Uke 9 -

2 to -

3 fr -

4 lø -

5 sø -

6 ma Uke 10 -

7 ti -

8 on -

9 to -

10 fr -

11 lø -

12 sø -

13 ma Uke 11 -

14 ti -

15 on -

16 to -

17 fr -

18 lø -

19 sø -

20 ma Uke 12 - 2 måneder att-sende ut innvitasjoner!!!!!

21 ti -

22 on -

23 to -

24 fr -

25 lø -

26 sø -

27 ma Uke 13 -

28 ti -

29 on -

30 to -

31 fr -

april 2006

1 lø Uke 13 -

2 sø -

3 ma Uke 14 -

4 ti -

5 on -

6 to -

7 fr -

8 lø -

9 sø -

10 ma Uke 15 -

11 ti -

12 on -

13 to -

14 fr -

15 lø -

16 sø -

17 ma Uke 16 -

18 ti -

19 on -

20 to - 1 månde att

21 fr -

22 lø -

23 sø -

24 ma Uke 17

25 ti -

26 on -

27 to -

28 fr -

29 lø -

30 sø -

mai 2006

1 ma Uke 18 - Svarfrist

2 ti -

3 on -

4 to -

5 fr -

6 lø -

7 sø -

8 ma Uke 19 -

9 ti -

10 on -

11 to -

12 fr -

13 lø -

14 sø -

15 ma Uke 20

16 ti -

17 on -

18 to -

19 fr -

20 lø - :bryllup:

21 sø -

22 ma Uke 21 -

23 ti -

24 on -

25 to -

26 fr -

27 lø -

28 sø -

29 ma Uke 22 -

30 ti -

31 on -

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av deg nå Jettes :) Du har allerede alt klart for videresalg av kjolen :ler2: Har ikke tenkt tanken en gang jeg...

Skal dere servere nattmat Jettes? Lurer på om vi ikke skal ha suppe med rundstk som nattmat..

Ja,jeg har jo tenkt og selge den med en gang etterpå da så det er vel bare og starte og legge den ut,det tar jo en stund,da får jo dei som skal gifte seg i sommer også sjangesen ;) Og jeg hvet jo hvem som får overta den :hjerte:

Ja,hadde tenkt på det,men må høre med cateringfolka om vi får holde det selv da....håpe det :forvirret:

Vi hadde tenkt enten og ha kjøttgryte eller fiskesuppe,med brød til begge deler da :)

Kjekt å sjå at folk lar seg inspirere!! ;)

Ja ikke sant :) Det er bra du synest det er greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med catering folka,skal møte dei onsdag 1 februr klokka 17.00 :)

Tenkte at da kan vi reise og prøve brudegomkle kl halv fire,siden jeg er ferdig da. Kanskje vi får tid til og spise litt innimellom der. Må huske og spør mamma om hun kan passe ungene,eller svigermor :) Kanskje hun kan,hun passer ikke så ofte siden hun bor litt lenger unna,men når samboer kjører utover kjører jo han forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA MYE slekt ja :) Mest av min da ;) Menmen,vil jo gjerne ha dei der da,og det blir jo bare til kaffi da,må ha en del kake men det er jo mange som vil bake til oss :)

I dag skal jeg betale brudekjolen min :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir kjolen heeeelt DIN... :sjarmor: Nyydelig, spesiell kjole :hjerte:

Hvor mye betaler dere for ALT da? Vi bet ca 30.000,- inkl alt utenom alkohol, vi kjøper inn selv, kommer kanskje på sånn rundt 10.000,-.

Så tar vi med kaffe... Hmm... Vet ikke hvor mange termoser vi skal ta med..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...vi hvet ikke helt hvor mye det blir til sammen enda,men kanskje vi hvet det etterhvert neste uke... håpe det ikke blir så veeeldig mye...

Er veldig spent på hvor mye det blir da :forvirret::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å få betalt kjolen sin. Husker at det var så rart å ta med meg kjolen hjem(eller ut av butikken og hjem til ei venninne da ;) ) Hvor skal kjolen være så lenge?

Vi betaler vel 18.000,- for servitører og bartender. Vi står for alkoholen. Cateringsfirmaet gjør istand lokalet dagen føre med pådekning, blomster, samt lys som vi vil ha det. Skal også få ordnet med et møte om ikke så lenge.. Blir så inspirert av dere andre her, kjempekjekt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til jeg skal innom og betale kjolen nå da :hoppe:

Gleder meg :sjarmor:

Men den får henge der en stund til,så jeg får lagt den opp etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må eller skal du ha høye sko til? Jeg slipper å gjøre noe med kjolen, da jeg tar et underskjørt med flere lag med tyll i. Det holder til at jeg kan bruke sko med ca. 5 cm høye heler..Så da slipper jeg å legge opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å få betalt kjolen sin. Husker at det var så rart å ta med meg kjolen hjem(eller ut av butikken og hjem til ei venninne da ;) ) Hvor skal kjolen være så lenge?

Vi betaler vel 18.000,- for servitører og bartender. Vi står for alkoholen. Cateringsfirmaet gjør istand lokalet dagen føre med pådekning, blomster, samt lys som vi vil ha det. Skal også få ordnet med et møte om ikke så lenge.. Blir så inspirert av dere andre her, kjempekjekt :Nikke:

Den kommer vel til og henge med mamma tenker jeg :) Det kommer til og bli veldig rart ja å ha den med seg hjem.....

Jeg har fått igjennom at jeg vil ver der dagen før når det skal pyntes,for jeg hvet hvordan jeg vil ha det :)

Men så noe kjempe stiligt på messa da,dei hadde ett bord med litt hvit på,der var det skåler på bordet med marsmellows i,var litt stili :)

Må eller skal du ha høye sko til? Jeg slipper å gjøre noe med kjolen, da jeg tar et underskjørt med flere lag med tyll i. Det holder til at jeg kan bruke sko med ca. 5 cm høye heler..Så da slipper jeg å legge opp..

Jeg tror jeg skal ha litt hæl på mine ja,men tror jeg har funnet dei :) Men hvordan tror du dei passer til kjolen? Med tanke på visst jeg skal ha sølv tiara?

Dei er inne på www.eurosko.no på nyheter,dete er dei røde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tinga fra panduro i går :hoppe: Så i helga tenkte jeg og be ned en venninde som har sagt at hun vil hjelpe til på sånt når det kom :) Samboer skal bort på noe jobb greier :) Kanksje vi får ferdig dei fleste da,det hadde vert godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...