Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda,var okey på jobb :)

Eneste er at det er på provisjon og synest det virker litt usikkert,men skal jo ihvertfall gi det en sjangs :)

Har jo blitt bort skjemt denne uka da når min samboer har vert hjemme,men nå reiste han i dag. Han har laget middag til oss hver dag og vasket kler og hengt opp kler :hjerter_rundt: Må bare huske på og si til han hvor mye jeg setter pris på han :)

Denne uka skal eldsta gå hver dag på barnehagen,blir sikkert ei lita trøtt jente i slutten av uka,men mamma ville hente henne i morgen da.

Dagmamman som jeg har til minsta er dama til en kompis av samboer og ungene liker henne kjempe godt,hun har jobbet som dagmamma tidligere,er 45 år,og hun kommer hjem til oss klokken 8 så jeg slipper og stresse med meg o unger ut igjennom døren og levere dei på to kanter av bygda,KJEMPE deiligt :sjarmor::danse::tommel:

I dag har vi spist middag borte hos mamma,hun er helt låk pga hun ser ungene mye mindre enn hun bruker ;) Så hun passer dei mer en gjerne nå for tiden. Hun skal passe dei neste uke,slik jeg får komme meg på brudesalongen og bestemme meg for brudekjole,visst det er 4 mnders bestillingstid på noen av kjolene så må jeg jo gjøre det nå....

Og selvom jeg kunne tenkt meg til en annen by til en brudesalomg der som har MYE bedre service ,så må jeg bare gå her i byen,for da kan jeg gjør det etter jobb,og det er en gammel salong så dei har greie på det,men dei er bare så lite hyggelige....menmen,nå hvet jeg jo hva jeg vil så da er det vel bare og forlange ;)

Ha en fin søndaskveld da dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Svarer deg her også eg... ;)

Men lurte på en ting som du sikkert kan svare meg på. Skal bruke samme stoff som du på borda (sarita fra ikea) og da lurte jeg på hvor mye du skal ha? vi skal ha tl ett lang bort og 13/14 runde store bord....

Er det det tynne stoffet du meiner, som vi skal ha som løpar på midten av borda? Vi har kjøpt 6 meter stoff, deler lengdene i 5. Det skal halde til bord til 60 personar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan trives du i ny jobb, nå som du har kommet litt i gang?

Godt at din mor er ivrig barnevakt. Det må være utrolig praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan trives du i ny jobb, nå som du har kommet litt i gang?

Godt at din mor er ivrig barnevakt. Det må være utrolig praktisk!

Trives ganske bra :)

Synest det er helt greit,eneste det er litt usikkert pga vi arbeider på provisjon...det synest jeg er litt skummelt...

Nå har jeg vert borte i to dager pga begge ungene og jeg har hatt spysjuka....

Så gleder meg til å starte på igjen nå i morgen :)

Veeeeldi praktisk med en ivrig mor :sjarmor:

Jeg må inn og lese hvordan dere har hatt det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Spysyka.. Mange som har hatt det.

Godt du trives på jobb. Men kan forstå det er skummelt med provisjon..

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Det er den verste syken jeg hvet om ...blæææ!!

Ha en fin dag du også  :klem:

Det er verst av alle syker! Går en del av det i området her også om dagen. Håper jeg slipper unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,ja håper du slipper Markblomsten :forvirret:

Ækkelt.....

Dei har problemer med datan her på jobb,kjedelig,det blir det ingen penger av....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen Jettes :vinke: Innom for å høre hvordan det står til?? Gleder meg til å se bilder av innvitasjonene dine. Har akkurat levert ark o.l til venninna mi som skal lage for oss. Når sender du de ut, og hvor lang tid i forveien setter du svarfrist?

Ønsker deg en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Jettes :vinke:

Bare innom med en :klem:

Måtte lese litt i dagboka di, og bli litt kjent med deg vettu ... :sjenert:

Får håpe data`n på jobben er oppe å går i dag da, så du får tjent litt penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt slør har du tenkt på Jettes? Har du tenkt på hvordan tilbehør du skal ha?

Håper formen er bra igjen, så du får en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen Jettes :vinke: Innom for å høre hvordan det står til?? Gleder meg til å se bilder av innvitasjonene dine. Har akkurat levert ark o.l til venninna mi som skal lage for oss. Når sender du de ut, og hvor lang tid i forveien setter du svarfrist?

Ønsker deg en riktig god helg :klem:

Jeg har ikke fått tatt bilde av innvitasjonene enda,for jeg har ikke batteri på kameraet fant jeg ut i sted.... :sjenert:

Jeg tankte først at jeg skulle sende dei ut i månedsskifte mars april,men sender dei nå ut i midten av mars og svarfristen er 1 mai,symest det hørest passendes ut jeg da...

Å du da ? Gooood helg :klem:

Hei Jettes  :vinke:

Bare innom med en  :klem:

Måtte lese litt i dagboka di, og bli litt kjent med deg vettu ... :sjenert:

Får håpe data`n på jobben er oppe å går i dag da, så du får tjent litt penger  ;)

Ja i dag var datan litt bedre på jobb :) Så kosligt at du stakk innom da Mart`n.

Good helg :klem:

Hvor langt slør har du tenkt på Jettes? Har du tenkt på hvordan tilbehør du skal ha?

Håper formen er bra igjen, så du får en god helg :klem:

Formen er på topp ;)

Jeg har igrunn tenkt på ett langt ett,men får se hvilken kjole jeg ender opp med,men har lyst på det da.

Kunne tenkt meg ett enkelt smykke,kanskje med ett hjerte på i halsen,men her også synest jeg at det kommer litt ann på kjolen,så vi får se,skal nemlig avsted og prøve på mandag,tenkte og prøve og bestemme meg da...håper jeg klarere det nå da ;)

Ellers så ringte jeg på neglestøping pris i dag,hun jeg ringte tok 600 kr for vanlig støping og 670 kr for franskmanikyr,noen som hvet om det er dyrt eller billi?

Her er ikke så mange alternativ og velge i.... Tror dere det er like greit og lime på selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...