Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet du om det var mange på intervju?

Skal dere reise bort i jula da, eller være hjemme?

Jeg skal til mamsen, blir koselig. :)

Skal bli skjønt med en fridag, men skulle vært flere.. :sjarmor:

Kose deg masse med resten av juleforberedelsene.. ;)

Eller du er kanskje ferdig?

Må være deilig å ha fått unna gavene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til sambo,.. ellers er jeg ferdig..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du om det var mange på intervju?

Skal dere reise bort i jula da, eller være hjemme?

Jeg skal til mamsen, blir koselig. :)

Skal bli skjønt med en fridag, men skulle vært flere..  :sjarmor:

Kose deg masse med resten av juleforberedelsene.. ;)

Eller du er kanskje ferdig?

Må være deilig å ha fått unna gavene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til sambo,.. ellers er jeg ferdig..

:klem:

Hei :) Vi var hos mine foreldre denne julen,bytte på det hvert år,neste år blir det hos hans foreldre :)

:klem:

GOD JUL OG GODT NYTTÅR! :nisseblunk:

God jul ja bethina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

TAkk for hilsninger i dagboken min :)

Jeg har fått meg jobb :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Blir spennende og se om jeg kommer til og trives,men først og fremst blir det spennende og se om jeg får begge ungene inn i barnehagen full tid,minsta er jeg veldig usikker på...... Uff,håper dette ikke går utover barna....men det er jo mange andre som også har det slik,man MÅ jo bare ha seg en jobb.....

Men må innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor barna....har veldig lett for å få dårlig samvittighet...

Nå skal jeg legge meg..

Ha en fin natt alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mykje med jobb!!! Kva slags jobb? Spennande!!

Skal jobbe som kundekonsulent i consultpartner,har ikke vert bort i så mye sånt så dette blir spennede !!!!! :overrasket::)

GRATULERER MED JOBB!!!! :hoppe:  :kyss:

Neida, du må ikke ha dårlig samvittighet ovenfor barna dine  :klem:

Alle må jobbe, sånn er det bare i dagens samfunn  ;)

Ja,slik er det bare...alle må jobbe,det er enten det eller å ha veldig dårlig råd og det orker jeg ikke,er nesten like slitsomt det....

Men blir sikkert mye fremover,skal starte i ny jobb,menst ungene skal vere borte fra meg mye mer en dei er vant til og skal planlegge bryllup opp idet hele... Og må få til ei ordning på hesten også i uke dagene ,for tror ikke jeg ha tid til og reise inn dit hver dag...

Hvet ikke sikkert om jeg får inn eldsta to dager til i barnehagen enda,det håper jeg,så hun slipper og forholde seg til to plasser ,minsta får jeg ikke inn,er nesten 100 % sikker på det,må ringe til barnehagen mandag,hun som har med det og gjør var der ikke i dag.

Så minsta må jeg ha hos dagmamma,ei jeg kjenner har tilbudd seg,så skal høre med henne nå i ettermiddag,ska spør om hun kan komme til oss så kan hun vere her med barna,er jo lettere for alle det vel....

Barna liker henne veldig godt,men det er jo litt anna og ha dei hver dag da.....mamma sa at visst det ikke klaffer hver dag kanskje hun kan ha dei noen timer...for hun som kanskje skal ha dei er også støttekontakt,men det er på ettermiddagene,men tror hun av og til starter klokken tre,og jeg kommer hjem klokken fire.

Vi får se,for en spennende tid jeg går i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjlep...sitter her med litt panikk over og ikke bli ferdig med bryllup planlegging....skal jo starte i ny jobb også.... :overrasket: jaja,får vel bare vente noen uker med og starte skikkelg...men da er det jo bare plutselig 4 mnder til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan skriver man igrunn på en innvitasjon visst man skal be en familie på 4? Som min tante,hun og hele familien skal komme,men hun og mannen skal komme til middag (siden hun er fadder på meg) og deres barn er innvitert til kaffi.... hvordan gjør man det....??? Orker ikke og gi en innvitasjon til barna gså..eller må jeg det??

Det er slike små ting ingen tenker på at man faktisk må tenke over...grrrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvordan skriver man igrunn på en innvitasjon visst man skal be en familie på 4? Som min tante,hun og hele familien skal komme,men hun og mannen skal komme til middag (siden hun er fadder på meg) og deres barn er innvitert til kaffi.... hvordan gjør man det....??? Orker ikke og gi en innvitasjon til barna gså..eller må jeg det??

Det er slike små ting ingen tenker på at man faktisk må tenke over...grrrr..

Er vel ikkje noko problem det vel? Skriv kjære "alle sammen", og så skriv du at de har gleda av å invitere tante og onkel til middag og bryllupsfest, og barna til kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Jettes :klem:

Og gratulerer med ny jobb :tommelsmil:

Blir nok litt mange tanker nå i begynnelsen ang ungene og tid og slikt. Men etterhvert som tiden går, kommer dere inn i nye rutiner vennen, og da er alt ok igjen!!!

Nå kommer det til å bli så artig å følge hverandre, nå som datoene til hver enkelt av oss nærmer seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkje noko problem det vel? Skriv kjære "alle sammen", og så skriv du at de har gleda av å invitere tante og onkel til middag og bryllupsfest, og barna til kaffe?

Nei,igrunn ikke ;)

Skrev bare alle namna,og det er bare to tanter og onkler jeg skal be til middag siden dei er faddere på meg,så da skriver jeg heller ekstra innvitasjoner til søskenabarna mine,dei er såpass store også så :)

Godt nytt år Veslo :klem:

Godt nyttår Jettes :klem:

Og gratulerer med ny jobb :tommelsmil:

Blir nok litt mange tanker nå i begynnelsen ang ungene og tid og slikt. Men etterhvert som tiden går, kommer dere inn i nye rutiner vennen, og da er alt ok igjen!!!

Nå kommer det til å bli så artig å følge hverandre, nå som datoene til hver enkelt av oss nærmer seg :Nikke:

Tuuuusen takk for oppmuntrende ord,det hjelper på :klem: Det er rart med det når man har vert hjemme med dei og plutselig skal ver vekke fra dei hele hverdagene...men det er sikkert en vane det også,går sikkert bra ja :)

Ja,dette året blir spennende tror jeg :) Ihvertfall fremover nå :)

Snart bare 4 mnder til..hjelp :)

Har du kommet langt da? Jeg har fått laget noen innbydelser,og tenkte jeg skulle sette meg ned og se hva jeg kan gjøre i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...