Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,er veldig greit synest jeg da,ingen mas og ingen poser eller noe ;)

Har hatt en fin helg ja :) Baket julemanner i dag,ble rare ,men gode :) Ellers har eldsta vert veldig sliten denne helgen,og i morgen skal hun på barnehagen så håper det kommer seg.

Mannen har også fri uke,og det er så deiligt,får mye avlastning.Kan reise plasser på kvelden ;) Og gjør ærend uten unger.

I morgen tenkte jeg å spør mamma on hun kunne ha minsta så vi kunne reise ut på det store senteret her og handle. Må jo ha litt forsjelligt til jul.

Har også fått halveis bekreftet at hun som skal ta bilde av oss kunne,for hun sa når jeg ringte henne at hun skulle på tur med jobben i mai,så hun kunne ikke si noe 100 %,nå ser det ut som omhun ikke skal reise før den 25 mai :hoppe: :hoppe:

Håper det!!!! Får det endelig bekrefte før jul :)

Ellers så håper jeg at skriveren som jeg venter på kommer neste uke så jeg får starte på innbydelsene,alle skal jo lages for hånd,så starter når så jeg har god tid.

Dere får ha en fin søndagskveld :klem:

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en liste du har laget!! Mektig imponert :Nikke:

En stund siden jeg har vært her, men det skjer så mye på alle kanter. Det gjør det vel for de fleste vil jeg tro.

Håper du får noe jobb snart. Hva søker du på da? Rideskoler e.l??Det måtte jo være supert for deg! Vet jo ikke hva lønna er, men det må vel være spennende vel?!

Håper det ordner seg med fotografen!

Ønsker deg en riktig fin uke Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at han har friuke da, da må du kose deg masse!! :klem:

Ah ja, julehandel.. Må snart komme igang jeg også.. :sjenert:

Så bra hun kan ta bilder av dere ;)

Ha en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, for en liste du har laget!! Mektig imponert :Nikke:

En stund siden jeg har vært her, men det skjer så mye på alle kanter. Det gjør det vel for de fleste vil jeg tro.

Håper du får noe jobb snart. Hva søker du på da? Rideskoler e.l??Det måtte jo være supert for deg! Vet jo ikke hva lønna er, men det må vel være spennende vel?!

Håper det ordner seg med fotografen!

Ønsker deg en riktig fin uke Jettes :klem:

Ja,har ikke all verden med tid jeg heller,mye som skjer,både jul ,bryllup og jobbsøking....og en trassig tre åring ;)

Ja,rideskole hadde vert noe,men har ikke noe utdanning innen det,man må ha litt kurs og diverse,jeg har holdt mest på med temming av hest....skulle ønske jeg hadde kunne jobbet med det,men er veldig ugunstig når man har unger og er alene i uken,for man har ikke alltid fast arbeidstid og det er igrunn dårligt lønnet,men hadde virkelig vert drømmen da :)

Kosligt at du stakk innom :klem:

Så godt at han har friuke da, da må du kose deg masse!! :klem:

Ah ja, julehandel.. Må snart komme igang jeg også..  :sjenert:

Så bra hun kan ta bilder av dere ;)

Ha en fin uke! :klem:

Ja,vi skal nokk kose oss masse :) Skal ut og handle bare vi to nå så,litt deiligt og ver bare vi to,og til helgen skal vi jo på julebord så da er det også bare vi to :sjarmor:

Ha en fin mandag :klem:

Fikk melding fra hun som skal ta bilde i går kveld,og hun hadd hele mai fri for turen hadde blitt utsatt :hoppe: Hurra :hoppe:

Så vi skal møte henne en gang etter nytt år :)

Så deiligt og få noe unna gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få små i hus, virker så koselig :hoppe:

Må være forsiktig fram til april nå.. ;)

Håååper ikke jeg tester positivt imorgen...

Har dere vært å handla nå? Fikk kjøpt endel? ;)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså :Nikke:

Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb.

Grattis med fotograf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få små i hus, virker så koselig :hoppe:

Må være forsiktig fram til april nå.. ;)

Håååper ikke jeg tester positivt imorgen...

Har dere vært å handla nå? Fikk kjøpt endel? ;)

Ha en fin dag :klem:

Ja var og handlet,fikk kjøpt en julegave og en bursdagsgave. Brukte mest penger på polet ;) For noen priser :overrasket: Samboer harbrukt og handlet i utlandet når han har kjørt ut,men det gjør han ikke så mye lenger og da blir vi nøtt til og handle her i landet. Får det vi kjøpte for halve prisen i utlandet....

Ja det er kosligt med jul nå når man har små i hus,blir litt anerledes enn om det hadde bare vert oss to ja :)

Venter spent på test :klem:

Grattis med fotograf da Jettes :klem:

Skjønner at jobbsøking kan være vrient med slike forhold å ta hensyn til, lykke til iallefall :)

Tuuusen takk :klem: Deiligt og få det i orden :)

Har visst dessverre ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg i det siste jeg, men jeg følger med altså :Nikke:

Blir nok bedre når vi får bredbånd hjemme (i løpet av uka) og det blir litt mindre hektisk på jobb.

Grattis med fotograf :)

Jeg er ikke så veldig flink selv heller jeg da.....men skal jo noe tid til for å komme over alle da :) Kosligt at du ville legge igjen spor hos meg ihvertfall :)

Bredbånd er tingen ja ;) Det har vi :)

Nå har jeg vert i stallen og minsta har lagt seg. Har hentet julegaven til eldsta,ett tog sett,tror hun blir kjempe glad for det,hun sa i går at hun ønsket seg ett :)

Er så deiligt når mannen er hjemme,kan ikke få sagt det :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Norge er dyrt... :tunge1:

Blir koselig med små, får bare vente noen mnd til med prøvingen ;)

Hvis det ikke er for sent da! :ler:

Skal teste imorgen tidlig..

Ha en fin kveld! Blir det mer handling på deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Jettes! :klem1:

Husk å være med videre på gjettekalenderen da, den med flest riktige beskrivelser vinner nemlig konkurransen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!!  :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Hei :klem:

Ja her har det heller ikke vert så mye tid til slike ting,fullt opptatt med alt muligt :) Men kanskje når man får roet litt ned nå over jul :)

Gleder meg slik til julaften :hoppe:

Var på julebord i helgen,på molde,lå på seilet hotell,kjempe deiligt!!!

Gleder meg til neste år allerede ;)

Ha en fin kveld :klem:

Må prøve og stikke innom dagbøkene til alle sammen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe juleshopping til helga, noe som skjer? ;)

Hørtes herlig ut med hotell... :sjarmor:

Håper du har hatt en suuuper dag!

Så får du nok bedre tid til planlegging over nyttår :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var det jammen lenge siden jeg har vært! :sjenert: Beklager! Gratulerer med fotograf! Høres ut som dere har kontroll på julegaver og sånt også. Jeg har kjørt noen veldig enkle løsninger i år, siden alt er så hektis. Det får vel gå det også!

Ha en fin juleuke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Er vel kanskje hos deg som hos meg om dagen at det går mer i juleforberedelser enn bryllupsplanlegging?

I så fall får du kose deg med juleforberedelser med familien din, og så komemr vi sterkere tilbake i romjulen og på nyåret :Nikke:

Førjuls :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen lenge siden jeg har vært! :sjenert: Beklager! Gratulerer med fotograf! Høres ut som dere har kontroll på julegaver og sånt også. Jeg har kjørt noen veldig enkle løsninger i år, siden alt er så hektis. Det får vel gå det også!

Ha en fin juleuke!

:klem:

Ja,det er lenge siden jeg også har vert her ;)

Jeg er ferdig med julegavene nå :) Deili :)

Er vel kanskje hos deg som hos meg om dagen at det går mer i juleforberedelser enn bryllupsplanlegging?

I så fall får du kose deg med juleforberedelser med familien din, og så komemr vi sterkere tilbake i romjulen og på nyåret :Nikke:

Førjuls :klem:

Ja,her er det baer jul og jobb søking som teller....ikke så mye bryllup egentlig. Men kommer sterkere tilbake over nytt år,for da MÅ jeg få igang noe :)

Har vert på jobb intervju i dag,får svar i morgen om det blir klaff,hååååper det!!!!!

Ha en fin kvled alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...