Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Ja,det nermer seg jo med stormskritt nå :)

Gjør på en fredagskveld du da? Vi sitter og koser oss med øl,broren til samboer kommer en tur så vi skal spille poker,noe som jeg ikke kan ;) Får se hvordan det går da. Hun som er sammens med han kommer også,koslig :)

Håper du har en fin kveld,stikker innom dagboken din og sjekker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke noe fest på meg i helga,men helt greit det,kanskje til helga igjen,er bedt ut til en venninde på fest,kjenner bare henne så vi får se. Eldsta blir jo tre år også da på lørdagen ,så da er det stort selskap :danse::gratulerer:

Snakket med en tante i går og hun kom med ideen om at jeg kunne la søskenbarnet mitt vie oss,han er snart utdannet prest. Snakket med samboer om det,men der kom det ett blankt nei. Søskenbarnet mitt er litt rar,men hadde jo vert kosligt,hm....får se,men et var ett ganske stort nei ja... ;)

Her er det ett forferdeligt ver,så tror jeg hopper over ride turen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dei bursdagene er lett og glemme,er jo så mange av de ;)

Nå siter jeg her helt alene,menst minsta sover,tenkte jeg skulle sende ut noen søknader på jobb,og få søknaden om dagpenger i posten :forvirret: Men får vel ikke det,for jeg er bare ute etter deltid,og da måtte jeg helst ha lege attest på det.....blir helt matt,følerigrunn att aetat er mer i mot meg enn at de hjelper meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da vennen :klem:

Sånn følte jeg det også!.... :forvirret:

Håper det ordner seg snart.. :kyss:

Kule støvler du kjøpte.

De var ikke klar før uke 50, så da blir det forlenge å vente ;)

Men skal sjekke på sentret vi skal på imårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbsøking! Leit å høre at du også har kjedelige erfaringer med aetat, får håpe det ordner seg etterhvert. Ønsker deg en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,strever med den jobbsøkingen,håper på treff snart :)

Minsta tar opp veeeeeldig mye tid for tiden,hun er veldig klengete og sutrete.... :forvirret:

Men blir vel bedre til jul håper jeg,hun er midt i skille mellom å gå og krype,går bare litt,er veldig redd for og falle.

Holder på og vaske og rydde til 3 årsdagen til eldsta som er på lørdag,i morgen skal hun i barnehagen og feire,hun gleder seg veldig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med jobbsøkingen Jettes *krysserfingrenefordeg*

Og lykke til med barnebursdagen til lørdagen, tenker det er ei som gleder seg jeg :hoppe:

Ha en fortreffelig bursdagshelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og drikker kaffi,låner den bærbare pc`n til pappa,måtte legge Thea her (minsta),for når mamma kommer hjem skal jeg i stallen. Her borte MÅ jeg jo slappe av også da,hjemme har jeg tuuusen ting og gjør,litt deilig og fakrisk MÅTTE sette seg ned :)

Epica: Ja du får nyte stillheten menst du kan,men det kan jo hende du får en utrolig snill unge da ;)

Men det går jo opp og ned med hvor krevendes dei er,mine er ihvertfall slik :)

Maibrud: Tusen takk,det trenger jeg :klem: Åja,hun gledet seg stort til og dra i barnehagen i dag ihvertfall,dei skulle ha is,hun skulle få krone og dei skulle synge for henne,hun måtte ha på seg skjørt i dag og pynte seg :kgblunk: :gratulerer:

Ha ei super helg begge to :klem:

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen var ganske rolige da vi var små, selv om vi ikke er det nå lenger :ler:

Får håpe det er en sjangs for det da ;)

Tusen ting du skal gjøre, hva da?

Kooooose deg masse ikveld :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,hadde en fin helg,og en fantastisk mann som ordner ut :hjerte:

Vi ordnet opp med selskap på lørdagen og søsteren til mannen spurte om vi ville ha tvillingene deres,jeg skulle ut så han kunne ta dei han :overrasket::)

Jeg fikk ligge til klokken 11 (med 4 barn i en leilighet var det ikke mye jeg fikk sove,men det var deiligt :)

Var litt redusert så han som ordnet ut,jeg lå for det meste på sofaen,han ryddet rommene til ungene og kjøkkenet og stua+laget middag :hjerter_rundt:

Alle kan visst dei vil ;)

I dag har jeg for det meste slappet av,lillebror har spist middag med oss. Nå er ungene i sengs,klokken ni skal jeg se ett program på discovery om gravididtet,far unnfangelse til fødsel.

Kanskje det er flere her inne som ville ha hatt med seg det ?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig å få seg jobb altså!??

Vel, igrunnen trenger jeg ikke spørre. Selv med min sykepleierutdannelse fikk jeg ikke noe jobb før jeg ble gravid, ei helle rett etterpå - ikke ET ENESTE napp! :overrasket::sur:

Høres i allefall ut som om du er sammen med en alle tiders fyr! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg har ikke så mye utdannelse kan man si,har vk1 kjøretøy,men ikke fagbrv i noe...

Skullehatt allmenn på bygging,men var veeeeldig skole lei den gangen :tristbla:

Jaja,får bare prøve videre....

Ja,jeg og mannen har det kjempe fint sammens,blir bare bedre og bedre :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...