Boogie Skrevet 28. oktober 2005 #641 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ønsker deg en riktig fin helg Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 28. oktober 2005 #642 Del Skrevet 28. oktober 2005 GOOOOOOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #643 Del Skrevet 28. oktober 2005 Håper du slipper å vente såpass lenge som meg, på varene.. Andre nettsider er http://www.scrapbookexpress.no/catalog/index.php http://www.scrapbookdesign.no/ Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #644 Del Skrevet 28. oktober 2005 Gooood helg til dere også Ja det er best bare og teste visst du lurer,venter spent på resultat. Ha en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #645 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har forresten kanskje funnet perler til sangheftet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #646 Del Skrevet 28. oktober 2005 Perler til sangheftet? fester du de på heftet? Vil se!! Det må ha vært en ubeskrivelig følelse å se på graviditetstesten å se at den var positiv?.......----------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja,det kan du si at det var Har ikke fått laget noen utkast,men det skal bare rullest sammen (er rødt papir utenpå) og festes ett hvit satengbånd rundt med en rød perle på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #648 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det høres så fint ut... ........Håper å få se snart... Hva du gjør ikveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #649 Del Skrevet 28. oktober 2005 Eg vil også sjå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #650 Del Skrevet 1. november 2005 *nysgjerrig på trykksaker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. november 2005 #651 Del Skrevet 1. november 2005 Se det...da fant jeg endelig veien innom deg igjen... Koselig du husker på meg, selv om du ikke er innom hver dag du heller... Er mange dagbøker å holde styr på etterhvert, også sees vi jo innimellom på SK også! Her er forresten en link ang. de bannerene: Mal til banner - der står alt du trenger å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #652 Del Skrevet 1. november 2005 Hihi, no har eg sett bilde av deg på sida di!!!! Dersom namnet ditt begynner på H, sjølvsagt.... *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. november 2005 Forfatter #653 Del Skrevet 2. november 2005 Se det...da fant jeg endelig veien innom deg igjen... Koselig du husker på meg, selv om du ikke er innom hver dag du heller... Er mange dagbøker å holde styr på etterhvert, også sees vi jo innimellom på SK også! Her er forresten en link ang. de bannerene: Mal til banner - der står alt du trenger å vite! ← Tuuuusen takk for linken Ja det blir litt og holde styr på etterhvert her inne,men prøver og "besøke" deg av og til,har ikke allltid tid til og sitte så mye på nettet heller,men må jo av og til Veslo: Jepp det begynder på H Prøver og oppdatere litt etterhvert jeg også da,men ser du er en ræser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #654 Del Skrevet 2. november 2005 Så NYDELEGE jenter de har!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. november 2005 #655 Del Skrevet 2. november 2005 Ønsker deg en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. november 2005 Forfatter #656 Del Skrevet 2. november 2005 Så NYDELEGE jenter de har!!!! ← Tuuusen takk Ha en super onsdag begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. november 2005 Forfatter #657 Del Skrevet 2. november 2005 Ringte forresten hun som kanskje skal fotografere oss i går kveld, hun virket kjempe grei Hun skulle ha 2000 kr for selve jobben,så blir det jo pluss bildene i albumet(som forresten er ganske stort med store og små bilder sm hun tar ut til oss,dei fineste). Så får vi ALLE bilda som hun tar på cd,og hun tar kjempe friske bilder og det er vi virkelig ute etter,for vi passer ikke til og stå oppestilt Så tror uansett at det blir billigere og finere en hos henne vi i utgansgspunktet hadde tenkt Men det er bare en hake ved det hele,hun skal til NewYork den måneden,men hun visste ikke når,det er med jobben,og hun får vite dette innen en måned,håååååper det går i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 2. november 2005 #658 Del Skrevet 2. november 2005 Halloen Jettes!!! Var å så på hjemmesiden til veslo. Og siden jeg leste at dere også hadde der, så fikk jeg sett deres side også!! Utrolig artig side du har fått til Håper ting ordner seg med fotografen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 3. november 2005 Forfatter #659 Del Skrevet 3. november 2005 Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 3. november 2005 #660 Del Skrevet 3. november 2005 Håper det ordner seg med fotografen! Det høres jo supert ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg