Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gooood helg til dere også :klem:

Ja det er best bare og teste visst du lurer,venter spent på resultat.

Ha en fin fredagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perler til sangheftet? fester du de på heftet?

Vil se!! :hoppe:

Det må ha vært en ubeskrivelig følelse å se på graviditetstesten å se at den var positiv?.......;)----------- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,det kan du si at det var ;)

Har ikke fått laget noen utkast,men det skal bare rullest sammen (er rødt papir utenpå) og festes ett hvit satengbånd rundt med en rød perle på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det...da fant jeg endelig veien innom deg igjen...

Koselig du husker på meg, selv om du ikke er innom hver dag du heller... :klem: Er mange dagbøker å holde styr på etterhvert, også sees vi jo innimellom på SK også! ;)

Her er forresten en link ang. de bannerene: Mal til banner - der står alt du trenger å vite! :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det...da fant jeg endelig veien innom deg igjen...

Koselig du husker på meg, selv om du ikke er innom hver dag du heller... :klem: Er mange dagbøker å holde styr på etterhvert, også sees vi jo innimellom på SK også! ;)

Her er forresten en link ang. de bannerene: Mal til banner - der står alt du trenger å vite! :)

:vinke:

Tuuuusen takk for linken :klem:

Ja det blir litt og holde styr på etterhvert her inne,men prøver og "besøke" deg av og til,har ikke allltid tid til og sitte så mye på nettet heller,men må jo av og til ;)

Veslo: Jepp det begynder på H ;) Prøver og oppdatere litt etterhvert jeg også da,men ser du er en ræser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ringte forresten hun som kanskje skal fotografere oss i går kveld, hun virket kjempe grei :)

Hun skulle ha 2000 kr for selve jobben,så blir det jo pluss bildene i albumet(som forresten er ganske stort med store og små bilder sm hun tar ut til oss,dei fineste).

Så får vi ALLE bilda som hun tar på cd,og hun tar kjempe friske bilder og det er vi virkelig ute etter,for vi passer ikke til og stå oppestilt ;)

Så tror uansett at det blir billigere og finere en hos henne vi i utgansgspunktet hadde tenkt :)

Men det er bare en hake ved det hele,hun skal til NewYork den måneden,men hun visste ikke når,det er med jobben,og hun får vite dette innen en måned,håååååper det går i boks :roll::sur::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen Jettes!!!

Var å så på hjemmesiden til veslo. Og siden jeg leste at dere også hadde der, så fikk jeg sett deres side også!!

Utrolig artig side du har fått til :Nikke:

Håper ting ordner seg med fotografen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...