Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann :)

En god :klem: til dere begge :)

Er her jeg,men har vert litt syk,lå rett ut fredagen,menst lørdagen gikk til boligmesse og samboerkos :)

Sitter her og er litt irriter på ho dama som vi har med og gjer på lokalet,har ikke svart meg :frustrert:

Stopper liksom litt opp av hele greia jeg...

I dag har jeg vert og ridd,er kjempe fint ver ute,litt vind ,men ellers fint. Skal lage middag snart,menst mannen skal hente eldsta i barnehagen. Han skal riese i dag :sur:

Menmen,slik er det :(

Nå våknet minsta så får vel hente hun :)

Ha en super dag,skal prøve og stikke innom i kveld også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ble du rammet av et virus? Godt det slapp taket da.

Skjønner din frustrasjon Jettes, du får bare "purre" på svar.

Hvor lenge blir mannen borte denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ble du rammet av et virus? Godt det slapp taket da.

Skjønner din frustrasjon Jettes, du får bare "purre" på svar.

Hvor lenge blir mannen borte denne gangen?

Ja,ett skikkelig ekkelt virus...men er fin nå,og ingen av ungene har fåttdet enda,så bank i bordet :Nikke:

Jeg tenkte jeg skulle ringe til søskenbarnet til samboer og snakke med han,blir så kjedelig bare over e-mail...alt stopper på en måte helt opp pga av dette :frustrert:

Han kommer hjem fredag,det er slik det alltid er,han er lite borte i helgene,for det er bare da han er hjemme,han har igrunn fri uke,tror han er litt lei nå,ser jo så vidt ungene. Men jeg sa til han at han måtte ta den fri uken,men han sier at det har vi ikke råd til...uff :(

Hvordan går de med deg da? Har ikke vert her inne på en stund nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hun tar kontakt, ang lokale  :klem:

Kommet langt i planlegginga?

Leeeeenge siden ja!!

Nei,føler ikke det da,har ikke oversikt føler jeg...

men kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det kommer vel,i november er det 6 mnder til,da skal jeg bergynde og lage noen av innbydelsene slik at noen er klare før jul :) Og bestille litt av pynten vi skal ha.

Vi må i banken og ta opp ett lite lån vi :sjenert: Men vi er vel ikke alene der tenker jeg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere er så absolutt ikke alene om å ta opp lån ;)

Håper det ordner seg med lokalet Jettes!!

Her går det bra. Alle er friske!!!

Godt å "se" deg igjen Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere er så absolutt ikke alene om å ta opp lån ;)

Håper det ordner seg med lokalet Jettes!!

Her går det bra. Alle er friske!!!

Godt å "se" deg igjen Jettes :klem:

Bra at alle er friske MAibrud :klem:

Bra vi ikke er dei eneste da :)

Jeg har enda ikke fått noe svar,så må vel sette meg ned i kveld og ringe til søskenbarnet til samboer :roll:

Godt og "se" deg også ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,den er fiiiin,men den som ble lagt ut på albumet brullypsfrisyrer av kittekatt var også kjempe fin,vil gjerne ha håret litt løst,med litt ktøller. Har krøller,men nesten alle er borte etter amming :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jo laget utkast til innvitasjonene,kan se dem her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...&cmd=si&img=515

Skal jo lage alle for hånd så har nokk og gjøre :)

Jeg tror jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - invittene deres blir SÅ fine! Skikkelig søte og litt originale...har aldri sett noen like! :)

Blir litt grønn av å lese i dagboken din, for jeg savner alle de koselige bryllupsforberedelsene, må innrømme det... :sjenert:

God torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten noen bilder av frisyren min - til inspirasjon! ;)

Den er en egenversjon av den frisyren du har hatt bilde av (for den hadde jo jeg også som utgangspunkt)!!!

De to siste bildene er riktignok tatt etter en laaaang dag, uten slør...så det skulle jo bare mangle at det ikke er like fresht! Men frisyren holdt seg godt, og jeg var kjempefornøyd - oppsatt, men løst...bare ikke så løst at det føltes "i veien"!!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for skryt av innvitasjonene :)

Kjempe fin frisyre da Orkideèn :) Jamå ver en frisyre som man ikke føler er i veien ja :Nikke: Men hvor har du kjøpt det sløret ditt? Kjempe fint!!! Og hva gidde du for det?

Maibrud: HAr ikke ringt søskenbarnet enda,må innrømme ar jeg gruer meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...