Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjekt å vite Jettes ;)

Håper det snart snur seg med nattesøvnen. Det er IKKE noe særlig å stå så tidlig opp..

Lenge til du får lønn da??? Du kommer til å lage alle kjemperaskt, bare fordi det er så artig :) Det var en del du måtte lage, var det ikke?? Har du tenkt til å lage takkekort i samme stil som invitasjonskorta??

Ha en god dag Jettes :klem:

Nei,det er ikke noe særlig nei,i dag fikk jeg minsta til og sove ei lita stund til,men jeg måtte opp for eldtsa sto opp og jeg måtte sta og fore hester.

Mennå har hun lagt seg igjen menst resten av familien sitter her kjempe trøtt....

Har fått lønn,så nå har jeg fått unna noen av regningene,mannen får lønn over helgen,så da blir det vel og betale noen regninger til,og rasjonerer resten av mnden.

Ja tror jeg er oppe i 70 stk eller noe sånt,men det blir sikkert gøy det :) Å tenkte igrunn og lage takkekorta noen lunde i samme stil ja,men får se med det dyre arket hva vi har råd til,det koster jo 68 kr for 5 stk,så til takkekorta må jo vi ha en del flere enn til innvitasjonene tenker jeg.

Håper du får en fin lørdag :klem:

I dag skal jeg sette inn hesten min på stall,gleder meg litt,men det blir jo mer og gjør da sefølgelig :) Men Hesten er avbrekket mitt,der hvor jeg kan slappe av uten noe annet :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine hest du har Jettes :Nikker: Er det Islandskhest eller Norlandshest? Kan ligne på en av de...

Hadde en fjording fra jeg var 14 til jeg var 16 år. En del å gjøre ja, men så får man igjen en del også da :)

Herlig hobby Jettes, trenger slike avbrekk når man har barn som krever mye av tiden våres..

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine hest du har Jettes :Nikker: Er det Islandskhest eller Norlandshest? Kan ligne på en av de...

Hadde en fjording fra jeg var 14 til jeg var 16 år. En del å gjøre ja, men så får man igjen en del også da :)

Herlig hobby Jettes, trenger slike avbrekk når man har barn som krever mye av tiden våres..

Ha en fin dag :klem:

Tuuusen takk :klem:

Det er nokke en islandshest ja,har en islandshund også :)

Ja den hobbyen gir mye altså,elsker den :) Avbrekk må man ha,er veldig glad for at jeg har dette som er på en måte mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, en skikkelig hjerteknuser av en hund du har :Nikke: Hva heter hesten og hunden??

Hesten jeg hadde (fjording) het egentlig Silar, men gikk for Hero til hverdags. Og hunden vår(Golden) het Sofus!!

Men nå bor jeg sammen med en som er superallergisk mot dyr, så vil nok ikke oppleve å eie dyr noe mer....

Fantastisk å ha dyr som hobby Jettes!! Misunner deg en del der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,jeg kunen aldri ha levd uten dyr,gir meg sååå mye,humøret blir rett g slett dårlig når jeg ikke får vere sammens med hesten min over lengre tid...

Hesten heter Flugar (litt rart synest jeg,men er islands og betyr den flyvende) og hunden heter Hera :hjerter_rundt:

Nå har jeg flyttet datan ned,unde trappa,er spent på hvordan det går :)

Nå skal jeg gå og se om det er noe på tv`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hund du har! Tror aldri jeg har hørt om islandshund før. Det kan ikke være veldgi vanlig?

Jeg/vi har veldig lyst på hund, men vi får det ikke til å fungere praktisk enda. Han ukependler og jeg jobber for mye og uregelmessig til at jeg kan ta meg av en vov-vov. Så snart livet blir litt mer organisert, derimot, da blir det to store og sterke bikkjer vi kan ha med på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha røstipoteter  :ler:

:ler:

Fikk forresten mail fra hun som skla ver kokk hos oss,hun kunne forklare meg hva røstipotet var :

Røsti potet er potet som vi har raspet opp, blander det med smeltet smør, salt og pepper og ulike urter. Blander alt godt sammen, steker de i stekepanne som en omelett, det blir delt opp i kakestykker og servert til middagen, dette er kjempe godt.

Så da er ihvertfall det klart ;)

Fikk mail fra henne ja,har vert litt opptatt dei siste dagene,har unger som er mye våken på natta,og det er faktisk eldsta som er verst :roll:

I mailen sto der at hun ville ha ett møte og hva som var prisen på hver enkelt rett som vi har bestemt oss for, etter og ha sett hva dei forrettene koster har vi bestemt oss for en. Og det blir nokk skalldyrsalat,den kostet 79 kr,dei andre to 98 og 95 kr..... Men nå har ikke familierabatten slått inn da ;) Men blir dyrt nokk uansett.

Da blir meyen slik:

Skalldyrsalat

Kalvemedaljong

Lun skogsbær med vaniljeis

Elers så svarte hun på en del spm som jeg lurte på. slik som at dei har igjennom siktige stearinlysholdere og at vi kunne godt bruke runde bord til ksffien,det tror jeg vi går for.

Og så lurte jeg på om vi kunne komme fredagen og pynte eller hvordan det var...da fikk jeg svaret :Vist vi ikke har selskap på fredagen er det mulighet for dere å komme å pynte.

Ble litt sjokkert,vi skal jo gifte oss lørdagen....vielsen starter klokken 12,vi har jo ikke tid til og komme da og pynte.... :frustrert:

Dette må vi jo ha svar på gasnke tidlig....

Skal sett meg ned og skrive en mail til henne i kveld.

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt hund du har! Tror aldri jeg har hørt om islandshund før. Det kan ikke være veldgi vanlig?

Jeg/vi har veldig lyst på hund, men vi får det ikke til å fungere praktisk enda. Han ukependler og jeg jobber for mye og uregelmessig til at jeg kan ta meg av en vov-vov. Så snart livet blir litt mer organisert, derimot, da blir det to store og sterke bikkjer vi kan ha med på tur.

Nei,den har vel ikke vert så vanlig. Men det er bare fler og fler som anskaffer seg. Islandshund klubben gjør en kjempe bra innsatts der :)

Det er en veldig egenrådig hundesort,men utrolig snill,mi er også veldig utspekulert ;) og setter ofte noen store dådyr øyne på meg når hun har gjor noe gale :)

Hun har ett utroligt kroppspråk,kjempe søt.

Ja man må virkelig ver sikker på at man har tid til hunden som skal ver en del av familien en ganske lang id. Nå etter jeg fikk minsta har jeg virkelig hatt mindre tid til henne :( Men begynder og komme seg igjen nå da.... Så dette året h har jeg gått med konstant dårlig samvittighet :( Så man skal virkelig vurdere det ja . Men det er virkelig kosligt,bare man går mye tur så dei ikke blir masete og travle ;)

Lukke til med valget av hund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det må da gå i orden med at dere kan komme å pynte lokale på fredagen. Ellers går det jo ikke!! Hm, tenker hun skjønner at hun sa litt feil når du sender en mail, for det der går jo ikke...

Vi får nøkkelen kl 15 til lokalet vårt på fredagen, det er allerede avtalt.

Ellers må jeg si at menyen gjorde meg veeeeldig sulten ;) Dvs den hørtes veldig god ut,mmmm.

Kjekt at du fikk svar ang røstipoteter da Jettes :ler:

Men hva salgs grønnsaker skal dere ha til, og saus??

Åh, nå ble jeg innmari sulten ;)

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Skal du ha selskapet på en resturant eller noe?

I så fall er det ikke umulig at det stemmer at du må pynte samme dag. Men slikt pleier da vanligvis mødre/søsken/venninner å ta seg av. har da hvertfall vært slik i de resturant-bryllupene jeg har vært involvert i.

Men om du får pyntet dagen før så er jo det KJEMPEBRA :)

Vi skal ha et slags grendahus og får nøklene 1-2 dager før festen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvet ikke noe mer om saus og grønnsaker,det får vi sikkert vite etterhvert.

Ellers MÅ det jo bare ordne seg den fredagen,det går jo ikke visst ikk.

Ainas: Det er ikke en resturang,men en fotballstadio,så der er ingen servering på kvelden,og der to andre store saler på hver side så synst dei kunne ha setngt av den største til oss altså....man gifter seg jo bare en gang,å det burde dei tenke på at det er en spesiell dag for oss....

Her er en link til stedet,du trykker du på den store salen i midten som heter color line salen så står det fakta om salen og det kommer noen bilder frem etterhvert over.

http://www.colorlinestadion.no/sider/Utlei...4&ArtMenuId=154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lyst og stort lokale Jettes... Herlig gulv å danse på også vil jeg tro ;)

Ja,håper da det ;)

Veslo: Det var bra,så da hvet jeg at det hørest ihvertfall godt ut,håper det er like godt å spise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...