Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Nydelig kjole Jettes :Nikke:

Er det ingen salonger som har den, og som evt kunne sendt den til deg, eller en salong hvor du bor for at du kan prøve den??

Har forresten også kjent igjen Orkideèn ;) Må nok ta en titt inn til henne også får å si hei :)

Ha en fin dag Jettes :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig kjole Jettes :Nikke:

Er det ingen salonger som har den, og som evt kunne sendt den til deg, eller en salong hvor du bor for at du kan prøve den??

Har forresten også kjent igjen Orkideèn ;) Må nok ta en titt inn til henne også får å si hei :)

Ha en fin dag Jettes :klem:

Ingen her rundt som har den nei,men prøver og finne en en eller annen plass i dette lande som skal ta den inn,det er en 2006 modell,så den kommer vel straks tenker jeg,og da hvet vel kanskje salongene nå hvilke kjole dei skal ta inn håper jeg.

Må helst ver nedover i landet en plass,helst mot oslo,for jeg har slekt der som eventuelt kan ta den med seg eller jeg kan ligge hos de visst jeg må nedover. Hvet jo at jeg passer i den fasongen som kjolen er i da,men ikke sikker på alt det røde,men kler jo rødt ellers så....den er jo baaare såååå fin,føler dette er den rette for meg :hjerter_rundt:

Ja,orkideèn er avslørt for en stund siden altså ;)

I dag har jeg sittet og sortert bryllupsplaner ,kommer inn med en oppdatering senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer planlegging nei,men hadde tenkt og få samboer til og se på menyene i helgen,men det er fullt kjør når han først er hjemme,hm...skulle ønske han kunne ver mer hjemme enn ahn er av og til :(

Men må se å få ordnet dei menyene...blir bare snakket med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Jettes :Nikke: Kommer liksom ikke lengre med menyen her heller ;)

Hvem er det som fører denne kjolen?? (Linkene fungerer ikke lengre). Da kan du jo etterhvert bare ringe de salongene i Osloområdet som fører dette merke. Så håper jeg du får positive svar hos iallefall èn av de!!

Ha en strålende dag Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Maibrud :)

Det er cosmobella som har den kjolen,og det er en 2006 modell.KOmmer ikke dei inn i månedsskifte oktober /november? Har sendt noen mail,men bare to som har svart og dei var negative :( Men gir ikke opp sååå lett ;)

Tusen takk fro positiv tenking ;)

Ja så var det dei menyene da :sjarmor: I kveld skal jeg ringe sambo og få ett svar,for nå vil jeg bestemme meg altså... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

Da var mailen til mat mannen sendt av gårde ;),sendte den i går.

Menyen blir noe sånn da,sikekrt noen endringer kanskje etterhvert på forrett da :)

For der er det tre alternativ.

Forrett:Skalldyrsalat/Hvitløkstekt scampi/Sjøkreps gratinert med estragonsmør.

Middag: Smørstekt kalvemedaljng,grønsaker,estragonsaus,røstipotet.

Dessert: Lun skogsbær med vaniljeis.

Men er det noen som hvet forskjellen mellom en vanlig potet og en røstipotet? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes veldig godt ut Jettes :nam-nam: Skjønner godt at dere strir med forretten, for alt høres veldig godt ut..

Vet dessverre ikke hva røstipoteter er, har bare hørt om det tidligere!!

Men du Jettes. På siden til Cosmobella, er det en oversikt over hvilke butikker i Norge som selger kjoler fra dem? Må da være noen som skal ta inn/kan ta inn den kjolen vel??!!?? Grrr... Må finne dette ut assa.................!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er da som engasjerer deg slik :klem: Må stikke inn nå og skrive ned butikkene.Tuuuusen takk for tipset :klem:

Men tror du det er lurt og vente til månedsskifte?

Ps:tror røstipotet er potet i båter med skallet utenpå...Tror jeg da,har ikke fått mail tilbake i fra matmannen vår :roll::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tuuusen takk veslo,alltid hjelpsom du :klem:

Ser ut som det er små poteter,men noen bilder er med båter,vi får se hva svar jeg får i fra matmannen :) (smiler hver gang jeg kaller han det ) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mimrer for meg nå at det er potetbåter med skallet på. Ofte marinert med hvitløk og/eller urter. Kjempegodt!!!!

Kan du sende Cosmobella en mail med forespørsel om hvem i Norge (spesielt nærheten av der du bor), som fører Cosmobella??!!

Matmannen er vel et meget passende navn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang røstipoteter.... Nå har jeg forhørt meg litt her hjemme og på jobb(ville så gjerne vite ;) )

Det er visst slike kaker med strø på. Kan ligne litt på fiskepinner. Så da er det ikke slike potetbåter som jeg trodde først... Uansett, godt er det sikkert :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang røstipoteter.... Nå har jeg forhørt meg litt her hjemme og på jobb(ville så gjerne vite ;) )

Det er visst slike kaker med strø på. Kan ligne litt på fiskepinner. Så da er det ikke slike potetbåter som jeg trodde først... Uansett, godt er det sikkert :Nikke:

Hei :)

Så det er skiver av poteter da med andre ord?! tuuusen takk for at du engasjerer deg slik,du er søt du :klem:

Har så lyst og starte på innvitasjonene,det er jo mange og med tanke på at jeg skal lage alle for hånd så må jeg vel starte snart,kjekkt og ha noe og pusle med også,blir som ett lite avbrekk :) Men må vente til vi får litt penger først :)

Har drukket en kopp kaffi nå og både jeg og minsta er ganske trøtt,har stått opp 6-halv 7 hver dag denne uken,hvet ikke hvorfor barna våkner så tidlig,håper det blir bedre neste uke,synest akkuratt det med søvn er ett must altså!!!! :roll:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite Jettes ;)

Håper det snart snur seg med nattesøvnen. Det er IKKE noe særlig å stå så tidlig opp..

Lenge til du får lønn da??? Du kommer til å lage alle kjemperaskt, bare fordi det er så artig :) Det var en del du måtte lage, var det ikke?? Har du tenkt til å lage takkekort i samme stil som invitasjonskorta??

Ha en god dag Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...