Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja du er en god innspirasjons kilde ;)

Så kosleg at du syns det!!

(slikt gjer ekstra godt å høyre i dag, særleg, her eg sit i morgonkåpa og tjukkelabbar, med bustete hår og lungebetennelse..... *veslo syns synd på seg sjølv*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kosleg at du syns det!!

(slikt gjer ekstra godt å høyre i dag, særleg, her eg sit i morgonkåpa og tjukkelabbar, med bustete hår og lungebetennelse..... *veslo syns synd på seg sjølv*)

Neimen..stakkar :klem: God bedring til lille veslo ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!!  :klem:

Har hatt en super tur, og nå er det tilbake til hverdagen  ;)

Har du kost deg hjemme da?

Grattis med Colorline stadion :kose:

Tilbake :hoppe: Hurra :klem:

Så bra du har kost deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å være tilbake på KG igjen  :klem:

Har du en fin helg vennen?  ;)

Joda,litt opp og ned,er litt lei meg for at mannen måtte reise i dag tidlig til polen :( Men har fått inn høyet mitt for vinteren,jeg har en kjempe god familie som stille opp for meg,min pappa og min eldste lillebror var med og hjalp meg :hjertesmil:

Hadde ikke klart meg uten min familie :)

Har du en fin helg da ? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,litt opp og ned,er litt lei meg for at mannen måtte reise i dag tidlig til polen :( Men har fått inn høyet mitt for vinteren,jeg har en kjempe god familie som stille opp for meg,min pappa og min eldste lillebror var med og hjalp meg  :hjertesmil:

Hadde ikke klart  meg uten min familie  :)

Har du en fin helg da ? :klem:

Hvor lenge skal mannen være borte da?

Skal være gressenke selv en tid, mannen skal til Stavanger og jobbe i flere måneder... Kommer hjem annenhver helg da, men det blir tomt allikevel! :sur:

Håper tiden går fort så vi får mennene våre hjem... Men det hjelper godt å ha gode venner og familie rundt seg, det er helt sikkert! ;)

Ha en kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det ordnet seg med stadion :Nikke:

Ang bordpynten fra Ikea. Slikt stoff har jeg brukt på bordet da jeg døpte mine barn. Det er kjempefint å ha liggenes midt på bordet som et belte. Også ha lys og andre ting plassert rundt på dette...Nydelig!!

Godt du har en god familie Jettes, som kan hjelpe dere!!

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal mannen være borte da?

Skal være gressenke selv en tid, mannen skal til Stavanger og jobbe i flere måneder... Kommer hjem annenhver helg da, men det blir tomt allikevel! :sur:

Håper tiden går fort så vi får mennene våre hjem... Men det hjelper godt å ha gode venner og familie rundt seg, det er helt sikkert! ;)

Ha en kjempefin helg!

:klem:

Jeg får nokk se mannen min litt oftere en deg da i denne perioden,men var liksom ikke forberedt på at han skulle reise allerde nå ... :roll: Menmen,slik er det med lastebilyrket... får se han igjen til fredagen eller lørdagen da.

Kan jo hende mannen din kommer hjem til en liten kul da ;) Tiden går sikkert fort,ihvertfall her med meg,har jo to små og henge fingrene i jeg da ;) Tiden ser ut til og gå fortere og fortere til flere unger man får :)

Ja familie er virkelig viktig altså !!!!!!

Ha en finfin helg du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å vennen :kose: Kjipt at han må reise så mye..

Blir han lenge borte?

Hva skal du ikveld da?  :klem:

Nei,bare en uke som vanlig,men kom liksom litt plutselig,hadde tenkt og ha ahn for meg selv ihvertfall til søndagen...

Ikvled skal jeg sitte her til jeg legger meg,har drukket en kopp te og om en liiiten stund tenker jeg at jeg går og pusser tennene og senga neste...er så utrolig trøtt..

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det ordnet seg med stadion :Nikke:

Ang bordpynten fra Ikea. Slikt stoff har jeg brukt på bordet da jeg døpte mine barn. Det er kjempefint å ha liggenes midt på bordet som et belte. Også ha lys og andre ting plassert rundt på dette...Nydelig!!

Godt du har en god familie Jettes, som kan hjelpe dere!!

Ha en fin kveld :klem:

Ja,jeg også hadde det på mine to jenter når jeg døpte dei,rosa :hjerter_rundt:

Vi skal ha runde store bord med plass til 10 stk rundt hvert og ett lang bord da til oss,så tror det blir bra med rødt stoff midt på,så eventuelt sølv konfettihjerter rundt oppsattsen oppå det stoffet. Hadde også tenkt og ha en meny til dei 3 borda som blir til middag også da,dei blir stående på små staffeli eller liknande.

Det er dei ideane jeg har kommet opp med hittil :)

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Går det bra i planleggingen? Det ser sånn ut :) Jeg lurer på en ting....har du vært og prøvd brudekjole i byen? Jeg tenkte jeg skulle ta en tur innom Cinderella snart, lurer på om det er bra service der.... Har hørt litt forskjellig om oksnes i hvertfall, både bra og mindre bra.

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

joda,føler at det har stoppet litt opp igjen nå da... :roll: Men ånda kommer nokk ;)

Har prøvd på oksnes,var oppom cinderella,men hun som låste oss inn på brudekjole avdelingen syntes vsst det var for tidelig å prøve brudekjole ett år før,for hun spurte og når jeg sa det var ett år til sa hun,åja da så,å gikk bort til døren og sto der og klirret med nøkklene....ikke imponert av det gitt....

Så cinderella har jeg ikke prøvd noen kjole...

Ha en fifin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner deg godt fra et annet forum også jeg...men det har du kanskje skjønt??? Hvis liten bygd og at du har gått i klasse med fetter av mannen min, så ringer det kanskje en bjelle??

Vet jo ikke om du har skjønt det eller ikke...men det er jo morsomt at vi har funnet hverandre både her og der! ;)

Pøh, for ei dame i salongen når du skulle prøve kjoler! Det er vel ikke hennes sak å bestemme når man skal prøve og evt. velge seg kjole! Ikke alle som går etter moten og velger det siste...og uansett så er det med kjole gjerne en prosess der man skal finne fasong og det hele...en tar liksom ikke det første og "beste" på hengere... Jaja, du får prøve i en annen salong kanskje, der servicen er en tanke bedre!??

Ha en fin onsdagskveld, så skravles vi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner deg godt fra et annet forum også jeg...men det har du kanskje skjønt??? Hvis liten bygd og at du har gått i klasse med fetter av mannen min, så ringer det kanskje en bjelle??

Vet jo ikke om du har skjønt det eller ikke...men det er jo morsomt at vi har funnet hverandre både her og der! ;)

Pøh, for ei dame i salongen når du skulle prøve kjoler! Det er vel ikke hennes sak å bestemme når man skal prøve og evt. velge seg kjole! Ikke alle som går etter moten og velger det siste...og uansett så er det med kjole gjerne en prosess der man skal finne fasong og det hele...en tar liksom ikke det første og "beste" på hengere... Jaja, du får prøve i en annen salong kanskje, der servicen er en tanke bedre!??

Ha en fin onsdagskveld, så skravles vi!

:klem:

Det har jeg skjønt for lenge siden ;) Kosli det at vi kan følge med hverandre på to forum,men du er litt mer aktiv her inne en det jeg er :)

Ja,har vert på molde og prøvd også,der var det kjempe god service :hoppe:

Men leter nå over hele norge for å prøve og finne den ene kjolen jeg har sett meg ut,den med rødt på!!! Den er såååå fin :) Legger ut en link til den jeg,klarte nemlig og legge inn bilde :hoppe:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...&cmd=si&img=742

Bakfra:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...&cmd=si&img=743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...