Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Heisan alle sammen :klem:

Kom hjem i går i halv 8 tiden,var ganske lei alle sammen da ja av å kjøre bil

Jentene var ganske slitne :forvirret:

Tok oss god tid båre opp og ned, vi reiste lørdag ca klokka 10 og mamma og dei tok oss igjen på dovre,stoppet der og spiste en tidelig middag/sein lunsj.

Så kjørte vi sammens med dei heile veien.stoppet vel en 2 ganger til.

kom ned i 8 tiden,ungene var i seng ca klokken hal 9. Vi bodde hos en nabo av min tante,ned i kjelleren,det gjorde mamma og dei også,men mamma og dei (det vil si min pappa,mamma og min minste bror) hadde bare ett soverom,menst vi fikk soverom og en liten stue med tv i,kjempe flott!!! DA slapp vi og sitte der uten og ha noe og gjør,la oss ganske tidlig lørdag. sto opp igjen ca halv 8,for minsta våkner i dei tider,hun la seg igjen ca klokka halv 11 og sov helt til klokken halv to,eldsta sov også en liten time,tror dei blir ganske slitne av å reise.

Så var det koldtbird på ulverud skole klokken tre og kake hos min tante klokken fem,og ca klokken åtte var jentene i seng igjen :sjarmor:

Men sovnet ikke før halv ni tiden,da gikk vi ned til min tante ,hadde med oss babysitter, og spiste litt kveldsmat,min kjære ,pappa og min onkel tok seg noen øl og en konjakk ;)

vi kjørte sammens med mamma og dei oppigjen+min tante og søskenbarnet mitt og hennes jente også.

Var deilig og komme seg vekk litt,men deilig og komme hjem også

Så til helgen er det på min samboers side...da er det 80 årslag i tre dager til ende...vi skal ligge i campingvogn. Tror vi er temelig slitne på søndagen ja....reiser fredag,men da er det ingen mere reising på oss i år :klappe:

Ha en super tirsdag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen sitater som jeg fant i dagboken din dark angel :)

En mann elsker sin kjæreste mest, sin kone best og sin mor lengst.

Å elske er det eneste som ikke trenger begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :klem: Lenge sien sist :)

Alt står bra til her ,stått stille nå planleggingen en stund nå,men skal ringe mannen med maten og lokale nå i slutten av uken så da blir det vel litt planlegging i gjen ;)

Og med deg? Stikker innom dagboken din en tur jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si var mye farting og feiring på en gang :Nikke: Koselig det også, men skjønner at det kan bli litt mye med to slike helger etter hverandre..

Ang mat, hva har dere tenkt til å ha??

Har du bilde av lokalet eller? Bare litt nysgjerrig idag ;)

Ønsker deg en riktig god natt, og sov søtt Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jeg si var mye farting og feiring på en gang :Nikke: Koselig det også, men skjønner at det kan bli litt mye med to slike helger etter hverandre..

Ang mat, hva har dere tenkt til å ha??

Har du bilde av lokalet eller? Bare litt nysgjerrig idag ;)

Ønsker deg en riktig god natt, og sov søtt Jettes :klem:

Vi har ikke bestemt oss enda for hva vi kal ha ,blir enten fisk eller kjøtt,3 retters,skal høre med han som har med maten og gjør om vi får sette sammen en meny selv og om gjestene kan få velge selv om dei vil ha fisk eller kjøtt,tenkte visst dei sa fra når dei svarte på innbydelsene om dei da vil ha fisk eller kjøtt....men kanskje det blir litt dyrere.

Skal jo i familie selsakp da til helgen og da kan det jo hende han som har med det å gjøre er der,for det er søskenbarnet til min framtidige mann ;)

Nei ha ikke bilde av lokalet....men skal se hva jeg kan oppdrive på nettet :)

Og det er bare og vere nysjerrig ,for jeg er ikke noe flink og fortelle ting :)

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort bli litt mye ja, er med deg på den...selv om det er moro!

Uansett, bare innom med en torsdags- :klem: jeg!

En god torsdags- :klem: til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen :klem:

Vi kom heim frå tur i dag klokken 16,laga da middag og så la jeg minsta klokken halv sju og eldsta klokken sju,var helt gåen begge to.

Var arti tur,ble litt stress ,angrer på at vi ikke reiste inn fredagen...menmen.

Nå skal ikke vi ut og reise før lleeennge håper jeg :ironi:

Jeg og min kjære skal ut med den lokale islandshest klubben jeg er medlem i og spise litt og feste neste helg,gleder meg :klappe:

Nå er jeg igrunn litt sliten,står på farta til og legge meg,så dere får ha en super natt alle sammen,så snakkest vi i morgen ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo sagt ifra til han som har med maten og gjør i familieselskap i helgen. Må vel ta og ringe han og snakke skikkelig med han+ at jeg må ringe til han som har med musikken og høre hvor mye dei skal ha ,og om han vil vere toastmaster..... Har skulle ha gjort dette lenge,men kommer liksom ikke helt i gang med og ringe rundt...

Her regner det skikkelig,hadde håpt at det letter til i morgen for da skal jeg ut og ri..visst mamma vil ha minsta ;)

eldste jenta skal i barnehagen,og det har ikke vert så populært i det siste,håper det går bedre i morgen. I natt prøver vi uten bleie,hun har sluttet på dagen,men har ikke orket å prøve på natta enda,men hiver meg ut i det nå :)

Nei nå skal jeg gå og ringe min kjære :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De regningene de regningene, de er lite populære her også (skjønner ikke hvorfor det ;) )

Leser at du skal ut til helgen, kos dere begge to. Deilig med en slik helg, etter noen travle helger for dere.

Ha en fortsatt fin torsdag Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå skal det bli deilig og få komme seg litt ut og slappe av litt. Men vi må i familiesalkap denne helgen ogås da,men det blir bare fra klokken 15 på lørdag,og det er en halv times tid og kjøre dit.

Var ikke populært å reise i barnehagen i dag heller :tristbla: synest det er veldig trasigt når hun gråter når jeg går....håper det blir bedre,visst ikke blir jeg gaaal :forvirret:

Har enda ikke ringt til han med musikken,min samboer er ikke helt gir å han som toastmaster...synest dette var vanskelig,er jo ingen andre som jeg hvet om som kan ver. Min samboeer har lyst og ha sitt søskenbarn,men han har en slik barnslig humor og er veldig barnslig synest jeg,så han har ikke jeg lyst til og ha...vil ikke at toatsmasteren skal stå der og ha vitser med ord som knulle,suge og fitte i seg,synest det bare blir domt.... Men tror han er itt slik,har ihvertfall vert det når jeg har vert der....jaja,vi får vel bare tenke på det (selv om jeg begynder og ville ha bestemt meg ;) )

Fikk ikke ridd på mandag,så har ikke ridd på en uke,så i dag MÅ jeg ri,er skikkelig styggt ver her da,men det får bare ver .... :)

Må ringe mammaog hør med henne om hun kan ha minsta en time eller to.

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karbojunkie

:vinke: Hei! Helt enig med deg ang. toastmaster, men det kan jo hende at han er preget av høytideligheten han også.... og dermed legger de barnslige ordene på hyllen. Uansett er du ikke sikker på det ville jeg aldri valgt han.....

Lykke til og god ridetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Så kjekkt at du stakk innom dagboken min da :)

Nei,jeg er ikke sikker,og det er jo en ganske stor rolle toastmasteren har,så jeg vil gjerne vere helt sikker :)

Skal prøve og ha en fin ridetur,men regnet høljer ned :roll:

Ha en fin dag :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke enkelt det der med toastmaster.. Det er en god del man skal ha oversikten på, tro meg!! Ikke tenk så mye på humor, tenk heller på en person som kan stå foran en stor forsamling, og som liker å ha kontroll. Humor er jo kjekt å ha, men det er viktig å kunne være trygg i denne rollen også.

Vi har enda ikke spurt, maser på sambo. Vi skal spørre sjefens hans, da han passer ypperlig til den oppgaven. Håper bare han sier ja!!

Ha en god helg Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;)

Ja,jeg spurte min venninde for jeg mente at hun kunne passe ypperlig,sa at hun trengte jo ikke og vere super morsom da. Men hun sa at visst jeg absolutt ikke fant noen andre så kunne hun ver,men da er det jo ikke noe morsomt å tvinge henne da...

Her skinner sola til en forandring,samboer og eldsta er på tur,menst minsta ligger sint i senga si å ikke vil sove,må gå inn og gi henne smukken.

Ha en fin lørdag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois orkidèen :klem:

Har hatt en super helg :)

I går var vi ute og festet litt,det gjorde oss godt ;) Hadde det kjekkt,er litt sliten nå,men det er jammen verdt det :)

Nå er samboer ute og leiger film og kjøper snop,kose oss litt :sjarmor:

Eldsta har blitt sjuk :( Stakkar lita :troest:

Dere får ha en fin søndagskveld,for det skal jeg ha :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...