Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Oj ,hey :) skrev visst samtidig med meg du :)

Synest det er gøy å planlegge :) Ja meny har jeg ikke tenkt på enda...må vel lufte det litt og høre hva samboer har tenkt,han nemnte vilt da :)

Nei,skal på legen med en mandel ellers ikke noe.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet bilder på nettet av hvilke dekorasjoner jeg ønsker..

Hvordan gjør du det, bestiller du noen lignende allerede nå?

Vet sånn halveis hvordan bordkortene skal være, kanskje jeg får det til selv.. :-D

Jeg skal til ei venninne ikveld. Skal du fjerne mandelen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!! Må innom og titte og lese litt :Nikke: Det var skjønt det strømpebåndet ditt Jettes.. Har du brodert navnene deres på båndet selv? Kjempestilig :) Sånn vil jeg også gjøre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet bilder på nettet av hvilke dekorasjoner jeg ønsker..

Hvordan gjør du det, bestiller du noen lignende allerede nå?

Vet sånn halveis hvordan bordkortene skal være, kanskje jeg får det til selv.. :-D

Jeg skal til ei venninne ikveld. Skal du fjerne mandelen?  :klem:

Å...har du lagt ut bilder på siden din? Må inn og se :)

Jeg bestiller ikke dekorsjon nå nei,akkuratt det har jeg ikke bestemt meg for hva jeg skal ha enda...

Visst du liker og holde på og pusle med å klippe og lime og slikt er det jo kjekkt og lage ting selv,jeg visste ikke at jeg likte det før jeg prøvde dette jeg ;)

Synest også det blir litt mer personlig når man lager tinga selv:)

Nei jeg måtte ikke ta den,men kanskje visst det blir verre... synest det må vere ganske ille før legene gjør noe :( Slik er det når jeg er til legen med ungene også,nesten slik at dei må alutte og puste før dei gjør noe....kommer jo litt ann på legen da,men en gang var jeg på legevakten og da fikk jeg beskjed om å komme tilbake ed ungen visst hun begynte og puste tyngre og skiftet farge !!!!!!! herregud!!! Blir så sint på slikt!!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!! Må innom og titte og lese litt :Nikke: Det var skjønt det strømpebåndet ditt Jettes.. Har du brodert navnene deres på båndet selv? Kjempestilig :) Sånn vil jeg også gjøre :Nikke:

Nei har ikke lagd det selv,bestilte på e-bay,kjempe billi var det også...litt over 100 kr :)

Dder er en dame som lager dei,husker ikke hva hun heter....personally yours tror jeg det heter...ja damen heter lulie :) Gå inn og se om du finner henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eeelsker å lage ting selv ja, være kreativ.

Men.. Lage blomsterdekorasjoner selv? Gjør du det?

Jeg har designet invitasjoner, og skal prøve meg på bordkort.

Uff Uff, de legene.. Trist å høre.. :forvirret:

Hørte nettopp om ei som gikk flere dager med brukket lårbein, pga de ikke fant noe galt :overrasket:

Hva du gjør på nå da? Koser deg :klem:

Er så klar for helg nå.. :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeelsker å lage ting selv ja, være kreativ.

Men.. Lage blomsterdekorasjoner selv? Gjør du det?

Jeg har designet invitasjoner, og skal prøve meg på bordkort.

Uff Uff, de legene.. Trist å høre..  :forvirret:

Hørte nettopp om ei som gikk flere dager med brukket lårbein, pga de ikke fant noe galt  :overrasket:

Hva du gjør på nå da? Koser deg :klem:

Er så klar for helg nå..  :sjarmor::ler:

Nei jeg mente innvitasjoner og slikt ;) Tenkte etterpå at jeg kanskje misforsto litt :ler:

Jeg har en svigermor som er flink med blomster,så håper hun kan gjøre litt slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ringte han med lokalene oppigjen :) Han hadde visst ringt samme dag som jeg ringte han,men min kjære bror som da satt barnevakt glemte og gi meg beskjeden :frustrert:

Men vi fikk ihvertfall komme og se på lokalene på lørdag klokken 14...da gjenstår det bare og få seg barnevakt...skulle vel ikke vere store problemet...blir jo bare noen timer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart bare 9 mnder og en uke igjen :) Det går sååå fort!!

Ja, tenk...utrolig altså!!! Tiden liksom bare "forsvinner"... Tro du meg, jeg føler veeeldig på det om dagen med bare 8 dager igjen til min egen happening! :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vil nokk tro at plutsekig er dagen her bare :) Derfor prøver jeg å ikke tenek for mye at det kan jeg ordne senere,for er redd for å gå på en smell....Med to små i huset er dagen fulle nokk slik som det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende om dere faller for lokale dere skal se på imorgen.. Har dere fått positivt svar på om dere kan ha selskapet der hvis dere bestemmer dere for det? Du nevnte bare tidligere om at han ikke helt visste om dere kunne være der, da det skulle være fest der helgen etter dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen maibrud :)

Ja i dag blir det spennendes :)

Har igrunn ikke fått vite noe mer om det nei,men tenker at visst vi ikke hadde fått det visst vi vil så hadde han vel sagt i fra,da er det jo ingen vits i å fare å kikke på det ....

Håper det er slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det hadde jo ikke vært noe vits å se på lokalet hvis dere ikke kunne være der.. Gleder meg til å høre hva dere syntes :Nikke:

Ha en super helg Jettes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var lokalet i boks :tommel::tommel::tommel:

Var KJEMPE fint :hjerter_rundt:

Kom inn i en fin og flott hall,hele huset er av en gamel stil,og dei har pusset opp mye av det,men holdt i den gamle stilen,med lyse kroner og slikt,tapeten i det ene rommet var fra 40 åra .

Det var to dører i den hallen, som var dobble med glass i,den ene døren gikk inn til en stor sal,kjempe fin,høgt under taket med to store lysekroner i taket

den andre døren gikk inn til en mindre sal med småbord. Det gikk også to dører som var dobble med glass i fra den store salen inn til den lille.

Kjøkkenet var over to etasjer,ett nede hvor det var vaskemaskin og servise og slikt.dei hadde kjøpt nytt i år,helt enkelt hvit med noe sirklingpynt rundt kanten,var veldigt fint,dei hadde glass av alt muligt. alt var til 120 stk :)

Det oppe var helt nytt, der var det laget til til kokken kan man si. Var alt mulig kjøkken utstyr som man trenger til og lage mat. Det var mat heis imellom begge kjøkkena :tommelsmil:

Der var også ett piano og ett flygell,så samboer foreslo å ha noen til middag som kunne sitte og spille litt under middagen,så leiger vi heller inn dei vi hadde tenkt til kaffi :)

Synest dette var kjempe flott,er sååå fornøyd

Nå er det bare og begynde og tenke seg til ,fikk ark med bord løsning og oversikt over antall bord og hvor store dei var med han mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igunn ikke klart og tenke på annet enn bryllup siden vi var og såg på det lokalet .... tenkte og sende pappa en melding og høre hva han synest,i og med det er han som skal betale ;)

Tror mamma synest det blir for dyrt....Men det var pappa som ikke syntest at det lokalet vi ahdde bestemt oss for ikke var bra nokk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...