Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, tenk!! Nå er det under 10 mnd til du står brud :) Tiden vil gå så fort, det tror jeg.. Vi må kose oss med planleggingen Jettes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja :Nikke: Går sikkert kjempe fort. Minste jenta mi ble 1 år no for litt siden og jeg synets hun nettopp har blitt født ;)

Jeg koser meg masse med planleggingen,er jo bare en gang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naten like gamle ihvertfall,mi er født 18 juli :)

Hun er født 2 mnder fortidlig,jeg hadde igrunn termin i 18 september,men har ikke tatt skade av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ei med skikkelig vilje :) Jeg har dradd meg selv i håret noen ganger nå dette første året  ;)

Samme her.. Det er stor forskjell på våres to barn. Han eldste var så opptatt av hjul, at han kunne sitte med biler o.l lenge av gangen. Det helt alene. Mens henne her, hun skal ha det på sin måte og det på de fleste feltene. Det blir det litt fighter av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det jo greit at andre mann er slik ,så finner eldste mann fort ut at man må deleog oppføre seg pent mot andre barn,for dei kan også bli sinte og lei seg.

Når minsta var mindre kunne jeg si at hun også måtte få låne ellers ble hun lei seg ,menst hun satt fornøyd og bli med neste leika :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klem:

Det var helt fantastisk og få barn!! Går ikke and å beskrive,det å få barne opp på magen ette fødselen er bare så speiselt,er en lykke følelse uten like. MIn samboer gråt da første mann kom,menst jeg var overveldet av følelser :) Hadde ikke noe bedøvelse med noen av mine,det var jeg veldigt innstilt på når jeg gikk gravid også.

Andre jenta vår kom 2 mnder for tidlig,så det ble veldigt spesielt. Fikk ikke ha henne på magen,dei reiste med henne med en gang,der sto det om liv :roll: Da gråt jeg ....

Og nå ,1 år etter, hvet jeg at jeg vil ha flere,bare ikke akkuratt nå...kansje etter bryllupet neste år :) Det er bare så spennende å gå gravid,er så glad jeg får oppleve det :)

Neste mann håper jeg at vi kan planlegge,for ingen av dei to andre har vi planlagt.Når vi ble gravid med hun første var vi på island og hadde planer om og vere der i ett år,men i var der i 3 mnder å da ville jeg ned igjen pga litt kvalme og så måtte jeg begynde og jobbe skulle jeg få noe penger....

Hun andre hadde jeg til og med spiral,det var ett sjokk og se den blå streken....det kan heller ikke beskrivest :ler2:

Så jeg håper vi kan planlegge neste mann ja ;)

Helgen var fin den,fredags kvelden ble jeg og samboer sittendes helt til klokken 5 med øl og irish coffe ;) Koslig :)

Du da? Deili med ny leilighet? og ikke minst eget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ordtaket skal stå på innbydelsene og på "sangheftene":

Ekteskapet har sine stormer,sine orkaner,liksom....verdenshavet. Men de har også sine havblikk...

-Nils Kjær-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette ordtaket skal stå på innbydelsene og på "sangheftene":

Ekteskapet har sine stormer,sine orkaner,liksom....verdenshavet. Men de har også sine havblikk...

-Nils Kjær-

Fine ord! :tommel:

Tusen takk for gratulasjoner og besøk i dagboken min forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :kose:

Så kjekkt at du stakk innom :)

Har du det fint? Jeg må inn og oppdatere meg litt i dagboken din jeg :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt avatar du har fått deg da! Synes også de ordene var nydelige... her går det unna! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Stilig ordtak. Ikke dumt å ha det på ;)

Åh... det hørtes fantastisk ut.. å få barnet på magen etterpå..

Men, uff, det må ha vært vondt at det stod om livet...

Så godt at det gikk bra! :klem:

Så skjønt det blir å oppleve det med sambo.

Men tenk om (tenker jeg iblant) om jeg ikke kan få..

Er skikkelig babysyk for tiden... Tenker på det hele tiden! :-D

Hørtes ut som en kos fredag :klem:

Så spennende, dere vil ha en til ja?

Gleder meg til å høre om det, når det skjer ;)

I helga satt vi på terrassen å drakk om kvelden, og i byen på matfestival på dagen. Den eneste dagen denne sommeren at det har vært knallvær! :-D

I helga blir det innvielses/bursdagsfest. Gleder meg.

Jeg blir 29 år.. Tiden går fort! :overrasket:;)

Er mannen din hjemme i helga, eller ute å kjører?

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...