Jettes Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1221 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja,brikkene faller ganske bra på plass,deilig Ringte barnevakten i sted,hun kommer etter kaffien har startet,skal se det litt ann med minsta,visst hun ikke sover på dagen kommer hun til og ver helt borte i sju tiden. Men skal ringe henne om en måneds tid og avtale at vi kommer og besøker henne 2 ganger før bryllupet,ungene har jo aldri hilst på henne. Men visst vi besøker henne med to ukers mellomrom så går det vel greit. Den ene gangen skal dei vere lene sammens med henne,hun jobber som pedagogisk leder i en barnehage,så regner med hun kan noen "triks" Går sikkert bra Go helg og god natt til deg også Kooos deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #1222 Del Skrevet 9. mars 2006 Godt å høre at ting faller på plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. mars 2006 #1223 Del Skrevet 10. mars 2006 Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1224 Del Skrevet 10. mars 2006 God morgen alle sammen Er på vei ut av døren,skal levere unger og avsted og snakke med sjefen på den andre jobben,skal skrive vikar kontrakt. Og prøve vikar kleer (?!) Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1225 Del Skrevet 10. mars 2006 Har du fått vikarjobb?! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1226 Del Skrevet 10. mars 2006 Åååå Epica,er så glad på dine vegner Ja,har fått vikar jobb på den jobben som jeg har vert til intevju på. Men hvet ikke helt hva dei har tenkt jeg da,om jeg skal si opp jobben eller om jeg skal spør om jeg kan ha litt flexi tid.... Hm...må tenke ut noe. Nå er det i stallen å riiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 #1227 Del Skrevet 13. mars 2006 hoppla har di ridd deg bort??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1228 Del Skrevet 13. mars 2006 hoppla har di ridd deg bort??? ← Neida,jeg er her,men har vert en helg med full rulle og mye å gjør på jobb. Så er her jeg Kommer innom nå i kveld Men kan jo komme med en liten oppdatering Skal innom det hotellet og prøve å få sett den suiten,hun dama var jo der ikke på torsdag. Så ringte jeg ett bakeri i sted og skal ned og kikke på hva dei ha å tilby. Fikk hvite at for 4 etasjes hjertekake skal dei ha 2500,var det litt dyrt eller? Det andre bakeriet jeg var i kontakt med har ikke svart på mailene mine jeg har sendt,så da får det bare ver,jeg ringte han og skulle få tilsendt en pris per mail.....men har ikke fått noe... synest servicen har veeeeeldig mye å si Har kjøpt servietter også,så da er det ute av verden Snart bare 2 månder til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 #1229 Del Skrevet 13. mars 2006 Neida,jeg er her,men har vert en helg med full rulle og mye å gjør på jobb. Så er her jeg Kommer innom nå i kveld Men kan jo komme med en liten oppdatering Skal innom det hotellet og prøve å få sett den suiten,hun dama var jo der ikke på torsdag. Så ringte jeg ett bakeri i sted og skal ned og kikke på hva dei ha å tilby. Fikk hvite at for 4 etasjes hjertekake skal dei ha 2500,var det litt dyrt eller? Det andre bakeriet jeg var i kontakt med har ikke svart på mailene mine jeg har sendt,så da får det bare ver,jeg ringte han og skulle få tilsendt en pris per mail.....men har ikke fått noe... synest servicen har veeeeeldig mye å si Har kjøpt servietter også,så da er det ute av verden Snart bare 2 månder til nå ← trukke det var så ille 2500 altså...for kake til 30pers så betalte jeg nesten 700kr til dåpen til Anell.. har di ridd deg bort???ehhh mente deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1230 Del Skrevet 13. mars 2006 trukke det var så ille 2500 altså...for kake til 30pers så betalte jeg nesten 700kr til dåpen til Anell.. har di ridd deg bort???ehhh mente deg da ← Ja,jeg fårstod det var meg du mente Snart lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1231 Del Skrevet 13. mars 2006 Har vert og sett på suite Men muligens vi tar ett vanlig rom også...spørs om hvor viktigt det er for oss å ha badekar..... For hun viste meg ett rom som var llike fint men uten badekar. Men glemte og spør om vi fikk ha rommet ut på dagen etterpå...det er jo ganske vesentlig da. Men skal snakke med samboer når jeg kommer hjem og høre hva han synest Og bestemte meg for det bakeriet som jeg var på. Var fine kaker og kaketopp inkludert i prisen. Men det blir en ganske dyr kake ja Skulle gå ned om med bilde av den kaken vi vil ha og litt beskrivelse under,tenkte jeg skulle gjør det i løpet av uken,greit med alt som er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #1232 Del Skrevet 13. mars 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...pe=post&id=2093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #1233 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hvor mye blir det for kaka? Vi betaler 1500,- Sjokolade kake 3 etasjes.. GRATULERER MED VIKARJOBB, SÅ GØY!! Vi kjøpte servietter og lys, men det viste seg at de hadde det i lokalet.. Så vi har endel ekstra, greitt å ha hjemme Hatt en fin dag? Høres deiiilig ut med hotell.... Endret 13. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 #1234 Del Skrevet 13. mars 2006 Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 14. mars 2006 #1235 Del Skrevet 14. mars 2006 Jajaaja it`s me again... Gooo morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1236 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor mye blir det for kaka? Vi betaler 1500,- Sjokolade kake 3 etasjes.. GRATULERER MED VIKARJOBB, SÅ GØY!! Vi kjøpte servietter og lys, men det viste seg at de hadde det i lokalet.. Så vi har endel ekstra, greitt å ha hjemme Hatt en fin dag? Høres deiiilig ut med hotell.... ← Blir vel kanskje rundt 2500kr,synest det er igrunn allt for dyrt,men samboer mener det er en av dei "viktige" tingene Så da må han jo få det som han vil Men vi skal ha 4 etasjes vi da ,og kvit marsipan med mange røde roser. Jeg skulle ta ut et bilde av den kaka vi har sett oss ut og så skrive litt under for den skal ver litt anerledes en den på bilde Tror ikke vårt lokale har servietter og lys,men kjekkt å ha da Hadde en fin dag i går ja,her skinner sola og det hjelper på VAr ute og ridde i går kveld også,men blir nokk hjemme og gjør litt små bryllupsting i kveld og samboer holder på å få den influensa som jeg hadde, stakkar Og han som går det kurset også da nå denne uka....han skulle i sjøen med overlevningsdrakt i dag,jeg sa han skulle ha på seg ull,men det gjorde han ikke,håper han ikke blir så veldig syk nå da Skal bestlle den suiten i dag,men hvet ikke helt sikkert hvilke rom vi skal ta enda,for syntest det enkle rommet var fint,men visst der ikke er sitte gruppe så vi kan sitte å spise frokosten på så hvet jeg ikke,for det er jo en av dei tinga vi skal gjør da.... så tror kanskje vi bare går for den suiten Sov godt ← Jeg sov godt,håper du også gjorde det Jajaaja it`s me again... Gooo morgen ← Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #1237 Del Skrevet 14. mars 2006 Har du bilde av suiten? Uffda stakkars samboeren din! Håper han blir frisk snart. Kooose deg med litt bryllupsting ikveld! Frustrerte Fruer, blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1238 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei Nei,har ikke det,men nå er den ihvertfall bestillt Tenkte jeg skulle ringe når det nermær seg og spørre om dei lager til noe på rommet,jeg kunne tenkt meg at dei kanskje tenner noen stearinlys og lager litt til på rommet....Kanskje noen blomster og noe vin eller noe Kom på at vi skal jo utover på tilbords i kvled vi. Så nå har jeg fikset barnevakt,får håpe ungene sovner før vi går. Og håper samboer ikke er for syk til og vere med.....visst det får jeg ta med meg forloveren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #1239 Del Skrevet 14. mars 2006 Åå, spennende hva ønskelisten blir! Alltid gøy ja, lys og vin på rommet.. Høres kos ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #1240 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja,jeg synest jo at når hotellet hvet at vi kommer ifra bryllupet vårt og det er bryllupsnatta vår så kan dei jo lage det litt kosligt til da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg